Gjest Cid Skrevet 7. november 2022 #4941 Del Skrevet 7. november 2022 AmandaVI skrev (2 timer siden): Når jeg sliter psykisk pleier jeg å sette meg ned med tegnesaker, eller så skriver jeg. Det hjelper. Noen ganger hender det jeg skriver hele dagen, fra jeg står opp og til det begynner å bli mørkt og magen rumler eller jeg må på toalettet. I dag var en sånn dag. Jeg savner mamma og broren min. Men de er ikke snille med meg, så jeg kan ikke være sammen med dem. Jeg har bursdag snart. Jeg pleier å savne dem mer da. Det er kanskje ikke så rart. Jeg har grått mye i dag. Nå skal jeg ut og røre litt på meg. Jeg må ha melk, blåbær, margarin og nytt duftlys. Det gamle er nesten brukt opp. Ha en kjempefin ettermiddag, folkens ♥️ Veldig bra tegnet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Athena Catalina Skrevet 7. november 2022 #4942 Del Skrevet 7. november 2022 AmandaVI skrev (2 timer siden): Når jeg sliter psykisk pleier jeg å sette meg ned med tegnesaker, eller så skriver jeg. Det hjelper. Noen ganger hender det jeg skriver hele dagen, fra jeg står opp og til det begynner å bli mørkt og magen rumler eller jeg må på toalettet. I dag var en sånn dag. Jeg savner mamma og broren min. Men de er ikke snille med meg, så jeg kan ikke være sammen med dem. Jeg har bursdag snart. Jeg pleier å savne dem mer da. Det er kanskje ikke så rart. Jeg har grått mye i dag. Nå skal jeg ut og røre litt på meg. Jeg må ha melk, blåbær, margarin og nytt duftlys. Det gamle er nesten brukt opp. Ha en kjempefin ettermiddag, folkens ♥️ Wow, kunne gått rett inni en tegneserie, det der 🙌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 7. november 2022 #4943 Del Skrevet 7. november 2022 (endret) AmandaVI skrev (2 timer siden): Når jeg sliter psykisk pleier jeg å sette meg ned med tegnesaker, eller så skriver jeg. Det hjelper. Noen ganger hender det jeg skriver hele dagen, fra jeg står opp og til det begynner å bli mørkt og magen rumler eller jeg må på toalettet. I dag var en sånn dag. Jeg savner mamma og broren min. Men de er ikke snille med meg, så jeg kan ikke være sammen med dem. Jeg har bursdag snart. Jeg pleier å savne dem mer da. Det er kanskje ikke så rart. Jeg har grått mye i dag. Nå skal jeg ut og røre litt på meg. Jeg må ha melk, blåbær, margarin og nytt duftlys. Det gamle er nesten brukt opp. Ha en kjempefin ettermiddag, folkens ♥️ 💙 Skulle ønske jeg hadde noe klokt og fint å si som fjernet noe trist, men det der er store ting som ikke bare kan feies bort. Men jeg føler med deg. På ordentlig. 💙 Endret 7. november 2022 av Frøkenfryden 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AmandaVI Skrevet 7. november 2022 #4944 Del Skrevet 7. november 2022 Cid skrev (1 time siden): Veldig bra tegnet Tusen takk det tok mange dager å få det riktig 😄 Athena Catalina skrev (1 time siden): Wow, kunne gått rett inni en tegneserie, det der 🙌 Det er meningen at den skal etterhvert Men det tar den tida det tar Frøkenfryden skrev (45 minutter siden): 💙 Skulle ønske jeg hadde noe klokt og fint å si som fjernet noe trist, men det der er store ting som ikke bare kan feies bort. Men jeg føler med deg. På ordentlig. 💙 Takk for at du bryr deg Bare å kunne si det man tenker og føler og bli forstått uten å bli dømt eller føle seg som en byrde er det beste når man sliter Tusen takk for støtten, folkens 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 7. november 2022 #4945 Del Skrevet 7. november 2022 AmandaVI skrev (4 timer siden): Når jeg sliter psykisk pleier jeg å sette meg ned med tegnesaker, eller så skriver jeg. Det hjelper. Noen ganger hender det jeg skriver hele dagen, fra jeg står opp og til det begynner å bli mørkt og magen rumler eller jeg må på toalettet. I dag var en sånn dag. Jeg savner mamma og broren min. Men de er ikke snille med meg, så jeg kan ikke være sammen med dem. Jeg har bursdag snart. Jeg pleier å savne dem mer da. Det er kanskje ikke så rart. Jeg har grått mye i dag. Nå skal jeg ut og røre litt på meg. Jeg må ha melk, blåbær, margarin og nytt duftlys. Det gamle er nesten brukt opp. Ha en kjempefin ettermiddag, folkens ♥️ Cassidy Tvillingene synes at du er skikkelig flink til å tegne vi.✏️✏️🖍️🖍️🥰🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 8. november 2022 #4946 Del Skrevet 8. november 2022 Athena Catalina skrev (21 timer siden): Skal snart til frisøren så driver på å se litt på frisyrer, vurderer denne her. Ble det denne? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 8. november 2022 #4947 Del Skrevet 8. november 2022 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 8. november 2022 #4948 Del Skrevet 8. november 2022 Frøkenfryden skrev (7 minutter siden): Ai caramba 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 8. november 2022 #4949 Del Skrevet 8. november 2022 AmandaVI skrev (På 7.11.2022 den 17.19): Tusen takk 🤗♥️ det er det beste jeg vet å gjøre i hele verden 🥰 Samme her, eller - det er en ting jeg liksom «må» gjøre så mye som mulig 🥰 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 8. november 2022 #4950 Del Skrevet 8. november 2022 Frøkenfryden skrev (16 minutter siden): Send litt med brevdue da 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 8. november 2022 #4951 Del Skrevet 8. november 2022 Frøkenfryden skrev (56 minutter siden): Cassidy Tvillingene synes den ser digg ut vi.😋😋🥰🥰 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 8. november 2022 #4952 Del Skrevet 8. november 2022 Embla Othea skrev (1 time siden): Send litt med brevdue da Entern skrev (1 time siden): Ai caramba Ferdig bunn og ferdig favorittsaus, men jaggu digg likevel😍 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 8. november 2022 #4953 Del Skrevet 8. november 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Ferdig bunn og ferdig favorittsaus, men jaggu digg likevel😍 Hurra🥳 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 8. november 2022 #4954 Del Skrevet 8. november 2022 Frøkenfryden skrev (14 minutter siden): Ferdig bunn og ferdig favorittsaus, men jaggu digg likevel😍 Sikker godt likevel 🥳 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 8. november 2022 #4955 Del Skrevet 8. november 2022 Embla Othea skrev (Akkurat nå): Sikker godt likevel 🥳 Tipp topp, du burde fått litt med foodora-due😁 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 8. november 2022 #4956 Del Skrevet 8. november 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Tipp topp, du burde fått litt med foodora-due😁 Ja 🥳 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 8. november 2022 #4957 Del Skrevet 8. november 2022 Frøkenfryden skrev (50 minutter siden): Tipp topp, du burde fått litt med foodora-due😁 Jeg sender med knekkebrød med boysenbærsyltetøy til dessert 😀 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 9. november 2022 #4958 Del Skrevet 9. november 2022 Gaylo fra gapahuken idag , ikke så verst..rett over null , slaps og rå luft..med andre ord våt og kald på beina og kalde hender..det er med fottøy som med bildekk, snøen kommer alltid like brått 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 9. november 2022 #4959 Del Skrevet 9. november 2022 Gaylo imorges 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Athena Catalina Skrevet 9. november 2022 #4960 Del Skrevet 9. november 2022 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå