Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 28. mars 2022 #461 Del Skrevet 28. mars 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Bon apetitt Takk. Er skrubbsulten så skal bli godt 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 28. mars 2022 #462 Del Skrevet 28. mars 2022 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 28. mars 2022 #463 Del Skrevet 28. mars 2022 lurven skrev (3 minutter siden): @Frøkenfryden her ser du et typisk tilfelle av en finfin serviettbrett 🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 28. mars 2022 #464 Del Skrevet 28. mars 2022 Athena79 skrev (1 minutt siden): Så fine 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 28. mars 2022 #465 Del Skrevet 28. mars 2022 (endret) lurven skrev (24 minutter siden): @Frøkenfryden her ser du et typisk tilfelle av en finfin serviettbrett Næsj, brettet som en..møll?! Ser nå at den er kvakkekyllingen sin. Ikke din lurven. Hun er jeg på godfot med så da er den fin😂 Endret 28. mars 2022 av Frøkenfryden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 28. mars 2022 #466 Del Skrevet 28. mars 2022 Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): Næsj, brettet som en..møll?! Ser nå at den er kvakkekyllingen sin. Ikke din lurven. Hun er jeg på godfot med så da er den fin😂 😆 Hvis det var min er det møll, hvis det er @Kvakkekyllingen sin er det sommerfugl Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 28. mars 2022 #467 Del Skrevet 28. mars 2022 (endret) lurven skrev (1 minutt siden): 😆 Hvis det var min er det møll, hvis det er @Kvakkekyllingen sin er det sommerfugl Yess!! Fordi du er, etter egne ord. gutt med stor G. Og må holdes i ørene litt. (pluss at man høster det man sår på sine serviettbrettekommentarer) gleder du deg til jeg skal serviettbrette vannlilje? 😃 Endret 28. mars 2022 av Frøkenfryden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 28. mars 2022 #468 Del Skrevet 28. mars 2022 Frøkenfryden skrev (9 minutter siden): Næsj, brettet som en..møll?! Ser nå at den er kvakkekyllingen sin. Ikke din lurven. Hun er jeg på godfot med så da er den fin😂 Haha 😂😂 Dere to altså 🤩 Den ser litt ut som en møll, jeg er enig 🤣🤣 Men den tok også 1 sekund, så da var det ikke sååå gæærnt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 28. mars 2022 #469 Del Skrevet 28. mars 2022 Frøkenfryden skrev (5 minutter siden): Yess!! Fordi du er, etter egne ord. gutt med stor G. Og må holdes i ørene litt. (pluss at man høster det man sår på sine serviettbrettekommentarer) gleder du deg til jeg skal serviettbrette vannlilje? 😃 😆 Ja men hvis du skal brette vannlilje må du gå på kurs først, der er ekstremt vanskelig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 28. mars 2022 #470 Del Skrevet 28. mars 2022 Athena79 skrev (32 minutter siden): Hvor er dette? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 28. mars 2022 #471 Del Skrevet 28. mars 2022 Kvakkekyllingen skrev (48 minutter siden): Snart middag 😁 Vi har samme type tallerkener 👍 lurven skrev (9 minutter siden): Hvor er dette? Et sted i Sør-Norge Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 28. mars 2022 #472 Del Skrevet 28. mars 2022 Athena79 skrev (5 minutter siden): Vi har samme type tallerkener 👍 Et sted i Sør-Norge Jepp. Har sett det på alt det gode du legger ut på dagens middag 😀👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 28. mars 2022 #473 Del Skrevet 28. mars 2022 lurven skrev (45 minutter siden): 😆 Ja men hvis du skal brette vannlilje må du gå på kurs først, der er ekstremt vanskelig Men jeg er ekstremt flink! Det jeg kan, det kan jeg. Og når jeg lærer.. standhaftig og nitidig! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 28. mars 2022 #474 Del Skrevet 28. mars 2022 Kvakkekyllingen skrev (29 minutter siden): Jepp. Har sett det på alt det gode du legger ut på dagens middag 😀👍 Ja, jeg også!😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 28. mars 2022 #475 Del Skrevet 28. mars 2022 Kvakkekyllingen skrev (51 minutter siden): Haha 😂😂 Dere to altså 🤩 Den ser litt ut som en møll, jeg er enig 🤣🤣 Men den tok også 1 sekund, så da var det ikke sååå gæærnt. Han er veldig streng med mine servietter, han prøver nok å bygge opp karakteren min. 😬 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 28. mars 2022 #476 Del Skrevet 28. mars 2022 Frøkenfryden skrev (6 minutter siden): Han er veldig streng med mine servietter, han prøver nok å bygge opp karakteren min. 😬 Så nå bretter du servietter dag og natt? 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 28. mars 2022 #477 Del Skrevet 28. mars 2022 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 28. mars 2022 #478 Del Skrevet 28. mars 2022 Frøkenfryden skrev (30 minutter siden): Men jeg er ekstremt flink! Det jeg kan, det kan jeg. Og når jeg lærer.. standhaftig og nitidig! Ok du får legge ut bilde så skal jeg gjøre en vurdering Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 28. mars 2022 #479 Del Skrevet 28. mars 2022 Frøkenfryden skrev (14 minutter siden): Pasta Carbonara? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 28. mars 2022 #480 Del Skrevet 28. mars 2022 Frøkenfryden skrev (17 minutter siden): Jeg er mest interessert i servietter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå