Baktus2024 Skrevet 29. oktober 2022 #4741 Del Skrevet 29. oktober 2022 Ethvert slik restaurant besøk som ender opp mindre enn 5K ,ekskl drinks er å anbefale🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 29. oktober 2022 #4742 Del Skrevet 29. oktober 2022 Frøkenfryden skrev (3 minutter siden): Niks😉 Hehe. Venners lokale sted! 😁 Men….ikke noe beinmarg relatert på menyen? 😳😮😯 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 29. oktober 2022 #4743 Del Skrevet 29. oktober 2022 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Athena Catalina Skrevet 29. oktober 2022 #4744 Del Skrevet 29. oktober 2022 Kvakkekyllingen skrev (2 minutter siden): Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 29. oktober 2022 #4745 Del Skrevet 29. oktober 2022 Athena Catalina skrev (2 minutter siden): Skal jeg fortelle deg en hemmelighet? Det er heldigvis ikke jeg som gjør disse oppgavene 🥳 Takk og pris 😄 Samboer som må slite med det. Jeg kan ikke matte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Athena Catalina Skrevet 29. oktober 2022 #4746 Del Skrevet 29. oktober 2022 Kvakkekyllingen skrev (Akkurat nå): Skal jeg fortelle deg en hemmelighet? Det er heldigvis ikke jeg som gjør disse oppgavene 🥳 Takk og pris 😄 Samboer som må slite med det. Jeg kan ikke matte Trodde du var sånn super geni nå 😅 Jeg kan heller ikke matte Spoiler Gikk ut med en 3 og var så fornøyd tror jeg var mer fornøyd enn de som fikk 5 og 6 , alltid slitt med matte. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 29. oktober 2022 #4747 Del Skrevet 29. oktober 2022 Athena Catalina skrev (Akkurat nå): Trodde du var sånn super geni nå 😅 Jeg kan heller ikke matte Vis skjult innhold Gikk ut med en 3 og var så fornøyd tror jeg var mer fornøyd enn de som fikk 5 og 6 , alltid slitt med matte. Haha. Ja det var det jeg prøvde på 🤣 For noen sekunder 😛 Men du er bedre enn meg. Jeg hadde den letteste matten men fikk ikke en gang til det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Athena Catalina Skrevet 29. oktober 2022 #4748 Del Skrevet 29. oktober 2022 Kvakkekyllingen skrev (5 minutter siden): Haha. Ja det var det jeg prøvde på 🤣 For noen sekunder 😛 Men du er bedre enn meg. Jeg hadde den letteste matten men fikk ikke en gang til det Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 29. oktober 2022 #4749 Del Skrevet 29. oktober 2022 Embla Othea skrev (5 timer siden): Jeg savner mitt eget sengetøy 😕 Cid skrev (3 timer siden): Nå ble Cassidy Tvillingene fristet her.🥰🥰😋😋🍦🍦🍨🍨 Sjokoladepenge skrev (3 timer siden): Halloween-feiring her i dag 😄 Cassidy Tvillingene synes at dette er et fint bilde vi.🥰🥰🖼️🖼️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 29. oktober 2022 #4750 Del Skrevet 29. oktober 2022 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Cassidy Tvillingene synes at det er et flott bilde vi.🥰🥰🖼️🖼️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 29. oktober 2022 #4751 Del Skrevet 29. oktober 2022 Kvakkekyllingen skrev (20 minutter siden): 👍👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 29. oktober 2022 #4752 Del Skrevet 29. oktober 2022 Baktus skrev (2 timer siden): Trykker like siden jeg liker priser under 1000 kr for forretten 🙂 Baktus skrev (2 timer siden): Ethvert slik restaurant besøk som ender opp mindre enn 5K ,ekskl drinks er å anbefale🙂 Aner ikke helt hva du rører om her og om du antyder snobberi eller noe. Men det er vel unektelig en undertone av det..? Vel, jeg er ikke født inn i et lass penger om du tror det. Jeg er oppvokst i arbeiderklassefamile med en alvorlig fysisk sykdom jeg sliter ned daglig. Lang utdannelse har jeg jobbet beinhardt for, og jeg jobber også knallhardt for lønna mi i offentlig helsevesen. Med altfor mange timer i uka. Så har jeg valgt å bo i en meget billig litt uglesett del av byen fordi slike middager på restaurant med venner er viktig i livet mitt. Sånn. Da var det sagt. Takk for meg og natta. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 29. oktober 2022 #4753 Del Skrevet 29. oktober 2022 Frøkenfryden skrev (5 minutter siden): Aner ikke helt hva du rører om her og om du antyder snobberi eller noe. Men det er vel unektelig en undertone av det..? Vel, jeg er ikke født inn i et lass penger om du tror det. Jeg er oppvokst i arbeiderklassefamile med en alvorlig fysisk sykdom jeg sliter ned daglig. Lang utdannelse har jeg jobbet beinhardt for, og jeg jobber også knallhardt for lønna mi i offentlig helsevesen. Med altfor mange timer i uka. Så har jeg valgt å bo i en meget billig litt uglesett del av byen fordi slike middager på restaurant med venner er viktig i livet mitt. Sånn. Da var det sagt. Takk for meg og natta. Godt sagt Fryden!👍 Sov godt 😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 29. oktober 2022 #4754 Del Skrevet 29. oktober 2022 Entern skrev (1 minutt siden): Godt sagt Fryden!👍 Sov godt 😊 Sov godt Entern🙂 Takk… Ps fikk langtidsstekt oksekjøtt😌 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 29. oktober 2022 #4755 Del Skrevet 29. oktober 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Sov godt Entern🙂 Takk… Ps fikk langtidsstekt oksekjøtt😌 Ååå det er så godt 😊👍 god natt 😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 29. oktober 2022 #4756 Del Skrevet 29. oktober 2022 Frøkenfryden skrev (37 minutter siden): Aner ikke helt hva du rører om her og om du antyder snobberi eller noe. Men det er vel unektelig en undertone av det..? Vel, jeg er ikke født inn i et lass penger om du tror det. Jeg er oppvokst i arbeiderklassefamile med en alvorlig fysisk sykdom jeg sliter ned daglig. Lang utdannelse har jeg jobbet beinhardt for, og jeg jobber også knallhardt for lønna mi i offentlig helsevesen. Med altfor mange timer i uka. Så har jeg valgt å bo i en meget billig litt uglesett del av byen fordi slike middager på restaurant med venner er viktig i livet mitt. Sånn. Da var det sagt. Takk for meg og natta. Cassidy Tvillingene ønsker deg en Riktig Godnatt vi Frøkenfryden.😴😴💤💤 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 29. oktober 2022 #4757 Del Skrevet 29. oktober 2022 Kvakkekyllingen skrev (4 timer siden): Svaret er 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Adobyen Skrevet 29. oktober 2022 #4758 Del Skrevet 29. oktober 2022 Frøkenfryden skrev (5 timer siden): Kos 🍽🥂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 30. oktober 2022 #4759 Del Skrevet 30. oktober 2022 Adobyen skrev (6 timer siden): Kos 🍽🥂 Det var det, litt ujålete nabolagssted med laaaangtidsstekt okse🥰 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 30. oktober 2022 #4760 Del Skrevet 30. oktober 2022 Frøkenfryden skrev (2 timer siden): Det var det, litt ujålete nabolagssted med laaaangtidsstekt okse🥰 Langtidsstekt okse er så godt 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå