Baktus2024 Skrevet 29. oktober 2022 #4741 Skrevet 29. oktober 2022 Ethvert slik restaurant besøk som ender opp mindre enn 5K ,ekskl drinks er å anbefale🙂 1
Entern Skrevet 29. oktober 2022 #4742 Skrevet 29. oktober 2022 Frøkenfryden skrev (3 minutter siden): Niks😉 Hehe. Venners lokale sted! 😁 Men….ikke noe beinmarg relatert på menyen? 😳😮😯 1
Gjest Athena Catalina Skrevet 29. oktober 2022 #4744 Skrevet 29. oktober 2022 Kvakkekyllingen skrev (2 minutter siden):
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 29. oktober 2022 #4745 Skrevet 29. oktober 2022 Athena Catalina skrev (2 minutter siden): Skal jeg fortelle deg en hemmelighet? Det er heldigvis ikke jeg som gjør disse oppgavene 🥳 Takk og pris 😄 Samboer som må slite med det. Jeg kan ikke matte
Gjest Athena Catalina Skrevet 29. oktober 2022 #4746 Skrevet 29. oktober 2022 Kvakkekyllingen skrev (Akkurat nå): Skal jeg fortelle deg en hemmelighet? Det er heldigvis ikke jeg som gjør disse oppgavene 🥳 Takk og pris 😄 Samboer som må slite med det. Jeg kan ikke matte Trodde du var sånn super geni nå 😅 Jeg kan heller ikke matte Spoiler Gikk ut med en 3 og var så fornøyd tror jeg var mer fornøyd enn de som fikk 5 og 6 , alltid slitt med matte.
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 29. oktober 2022 #4747 Skrevet 29. oktober 2022 Athena Catalina skrev (Akkurat nå): Trodde du var sånn super geni nå 😅 Jeg kan heller ikke matte Vis skjult innhold Gikk ut med en 3 og var så fornøyd tror jeg var mer fornøyd enn de som fikk 5 og 6 , alltid slitt med matte. Haha. Ja det var det jeg prøvde på 🤣 For noen sekunder 😛 Men du er bedre enn meg. Jeg hadde den letteste matten men fikk ikke en gang til det
Gjest Athena Catalina Skrevet 29. oktober 2022 #4748 Skrevet 29. oktober 2022 Kvakkekyllingen skrev (5 minutter siden): Haha. Ja det var det jeg prøvde på 🤣 For noen sekunder 😛 Men du er bedre enn meg. Jeg hadde den letteste matten men fikk ikke en gang til det
Ciaran og Ciara Skrevet 29. oktober 2022 #4749 Skrevet 29. oktober 2022 Embla Othea skrev (5 timer siden): Jeg savner mitt eget sengetøy 😕 Cid skrev (3 timer siden): Nå ble Cassidy Tvillingene fristet her.🥰🥰😋😋🍦🍦🍨🍨 Sjokoladepenge skrev (3 timer siden): Halloween-feiring her i dag 😄 Cassidy Tvillingene synes at dette er et fint bilde vi.🥰🥰🖼️🖼️ 1
Ciaran og Ciara Skrevet 29. oktober 2022 #4750 Skrevet 29. oktober 2022 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Cassidy Tvillingene synes at det er et flott bilde vi.🥰🥰🖼️🖼️ 1
Ciaran og Ciara Skrevet 29. oktober 2022 #4751 Skrevet 29. oktober 2022 Kvakkekyllingen skrev (20 minutter siden): 👍👍
Frøkenfryden Skrevet 29. oktober 2022 #4752 Skrevet 29. oktober 2022 Baktus skrev (2 timer siden): Trykker like siden jeg liker priser under 1000 kr for forretten 🙂 Baktus skrev (2 timer siden): Ethvert slik restaurant besøk som ender opp mindre enn 5K ,ekskl drinks er å anbefale🙂 Aner ikke helt hva du rører om her og om du antyder snobberi eller noe. Men det er vel unektelig en undertone av det..? Vel, jeg er ikke født inn i et lass penger om du tror det. Jeg er oppvokst i arbeiderklassefamile med en alvorlig fysisk sykdom jeg sliter ned daglig. Lang utdannelse har jeg jobbet beinhardt for, og jeg jobber også knallhardt for lønna mi i offentlig helsevesen. Med altfor mange timer i uka. Så har jeg valgt å bo i en meget billig litt uglesett del av byen fordi slike middager på restaurant med venner er viktig i livet mitt. Sånn. Da var det sagt. Takk for meg og natta. 4
Entern Skrevet 29. oktober 2022 #4753 Skrevet 29. oktober 2022 Frøkenfryden skrev (5 minutter siden): Aner ikke helt hva du rører om her og om du antyder snobberi eller noe. Men det er vel unektelig en undertone av det..? Vel, jeg er ikke født inn i et lass penger om du tror det. Jeg er oppvokst i arbeiderklassefamile med en alvorlig fysisk sykdom jeg sliter ned daglig. Lang utdannelse har jeg jobbet beinhardt for, og jeg jobber også knallhardt for lønna mi i offentlig helsevesen. Med altfor mange timer i uka. Så har jeg valgt å bo i en meget billig litt uglesett del av byen fordi slike middager på restaurant med venner er viktig i livet mitt. Sånn. Da var det sagt. Takk for meg og natta. Godt sagt Fryden!👍 Sov godt 😊 2
Frøkenfryden Skrevet 29. oktober 2022 #4754 Skrevet 29. oktober 2022 Entern skrev (1 minutt siden): Godt sagt Fryden!👍 Sov godt 😊 Sov godt Entern🙂 Takk… Ps fikk langtidsstekt oksekjøtt😌 2
Entern Skrevet 29. oktober 2022 #4755 Skrevet 29. oktober 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Sov godt Entern🙂 Takk… Ps fikk langtidsstekt oksekjøtt😌 Ååå det er så godt 😊👍 god natt 😊 2
Ciaran og Ciara Skrevet 29. oktober 2022 #4756 Skrevet 29. oktober 2022 Frøkenfryden skrev (37 minutter siden): Aner ikke helt hva du rører om her og om du antyder snobberi eller noe. Men det er vel unektelig en undertone av det..? Vel, jeg er ikke født inn i et lass penger om du tror det. Jeg er oppvokst i arbeiderklassefamile med en alvorlig fysisk sykdom jeg sliter ned daglig. Lang utdannelse har jeg jobbet beinhardt for, og jeg jobber også knallhardt for lønna mi i offentlig helsevesen. Med altfor mange timer i uka. Så har jeg valgt å bo i en meget billig litt uglesett del av byen fordi slike middager på restaurant med venner er viktig i livet mitt. Sånn. Da var det sagt. Takk for meg og natta. Cassidy Tvillingene ønsker deg en Riktig Godnatt vi Frøkenfryden.😴😴💤💤 1
Gjest Agent smith Skrevet 29. oktober 2022 #4757 Skrevet 29. oktober 2022 Kvakkekyllingen skrev (4 timer siden): Svaret er 14
Gjest Adobyen Skrevet 29. oktober 2022 #4758 Skrevet 29. oktober 2022 Frøkenfryden skrev (5 timer siden): Kos 🍽🥂
Frøkenfryden Skrevet 30. oktober 2022 #4759 Skrevet 30. oktober 2022 Adobyen skrev (6 timer siden): Kos 🍽🥂 Det var det, litt ujålete nabolagssted med laaaangtidsstekt okse🥰 2
Entern Skrevet 30. oktober 2022 #4760 Skrevet 30. oktober 2022 Frøkenfryden skrev (2 timer siden): Det var det, litt ujålete nabolagssted med laaaangtidsstekt okse🥰 Langtidsstekt okse er så godt 😊 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå