Gå til innhold

Ta et bilde av det som er foran deg akkurat nå.. ✨📸

Gladikaffe

Anbefalte innlegg

Frøkenfryden skrev (57 minutter siden):

Takk🥰 Ja.. syk men under bedring så stekte litt yoghurtlapper🥰

God bedring ❤️

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Frøkenfryden skrev (5 timer siden):

Skuffaaaaa😂

Jeg kan jo ikke bare være forlokkende og serviceinnstilt! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TheHairyToothfairy skrev (6 timer siden):

Jeg kan jo ikke bare være forlokkende og serviceinnstilt! 

Neida, kostbar er lov. For all del😎

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Baktus skrev (9 timer siden):

Plukkfisk fra K-Fisk IMG_20221027_103635_948.thumb.jpg.0ea4aa045ec877211edc524d506c54c5.jpg

Cassidy Tvillingene synes at det ser godt ut vi.😋😋

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Frøkenfryden skrev (8 timer siden):

50A21E6E-D4A9-492D-82B0-0FBB949177AF.jpeg

Cassidy Tvillingene synes at dette er et koselig bilde vi.🥰🥰🖼️🖼️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (På 25.10.2022 den 22.23):

Så koselig🥰

Enig😊

Takk! Gult er visst kult😄

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Embla Othea skrev (På 26.10.2022 den 16.36):

Ja ☺️ På psyk.

Privat foretak? Ikke ofte man ser psykiatriske avdelinger med ledningene utenpå veggene mht hengningsfare

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TheHairyToothfairy skrev (15 timer siden):

Oi shit, jeg skulle til å legge ut et bilde, men var ikke klar over at jeg var på nakenprat. My bad.

Haha så for meg nå at kvinneguiden og nakenprat slo seg sammen 😅 mengden med dickpicks hadde økt med sånn 1000% 😆

Nakenguiden

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (10 minutter siden):

Haha så for meg nå at kvinneguiden og nakenprat slo seg sammen 😅 mengden med dickpicks hadde økt med sånn 1000% 😆

Nakenguiden

Haha, ikke gi dem ideer nå ;)

I så fall så må du huske å si at det var din ide og at du skal ha betalt for den!

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TheHairyToothfairy skrev (1 minutt siden):

Haha, ikke gi dem ideer nå ;)

I så fall så må du huske å si at det var din ide og at du skal ha betalt for den!

Husker det hadde vært snakk om å slå sammen kvinneguiden og diskusjon en gang men diskusjon hadde ikke lyst til, takk og pris for det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (15 minutter siden):

Husker det hadde vært snakk om å slå sammen kvinneguiden og diskusjon en gang men diskusjon hadde ikke lyst til, takk og pris for det!

👍👍

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Cid skrev (8 timer siden):

Hadde det hatt så stor betydning da? Virker som det er ganske lite action på diskusjon? 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

TheHairyToothfairy skrev (12 timer siden):

Privat foretak? Ikke ofte man ser psykiatriske avdelinger med ledningene utenpå veggene mht hengningsfare

Nei, det er statseid. Det stemmer at man ofte ikke ser det på akutten, men mitt inntrykk er at de ofte er mer liberale på lamgtidsavdelinger. Jeg har vært mye på akutten også og jeg trives naturlig nok bedre på lamgtidsavdeling.

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Embla Othea skrev (23 minutter siden):

Nei, det er statseid. Det stemmer at man ofte ikke ser det på akutten, men mitt inntrykk er at de ofte er mer liberale på lamgtidsavdelinger. Jeg har vært mye på akutten også og jeg trives naturlig nok bedre på lamgtidsavdeling.

De er absolutt ikke mer liberale på langtidsavdelinger. Det er der pasientene er sykest. Det er der vi har de største utfordringene, blant annet med suicidale tendenser. Her ligger hele poenget med en langtidsinnleggelse...

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

TheHairyToothfairy skrev (3 minutter siden):

De er absolutt ikke mer liberale på langtidsavdelinger. Det er der pasientene er sykest. Det er der vi har de største utfordringene, blant annet med suicidale tendenser. Her ligger hele poenget med en langtidsinnleggelse...

Jeg har vært innlagt for suicidalitet mange ganger. Ofte har jeg vært underlagt IO2 eller KO. 

De gangene jeg ble innlagt for suicidalitet på akutten ble jeg ofte satt på skjermet, men det slipper jeg på en langstidsavdeling. Her har jeg heller KO.

KO er så klart ganske inngripende, men det er mer inngripende å være på skjermet synes jeg.

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (1 time siden):

Hadde det hatt så stor betydning da? Virker som det er ganske lite action på diskusjon? 

Jeg har ikke lyst til å se de fra diskusjon her, jeg ble behandlet dårlig der 😕  

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Embla Othea skrev (6 minutter siden):

Jeg har vært innlagt for suicidalitet mange ganger. Ofte har jeg vært underlagt IO2 eller KO. 

De gangene jeg ble innlagt for suicidalitet på akutten ble jeg ofte satt på skjermet, men det slipper jeg på en langstidsavdeling. Her har jeg heller KO.

KO er så klart ganske inngripende, men det er mer inngripende å være på skjermet synes jeg.

Kan være. Det der kommer i alle fall ikke gjennom en sertifisering fra oss. Holder for rusklinikker etc, men ikke godkjent for byggstandard for psykiatri - særlig ikke statseid.

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (1 minutt siden):

Jeg har ikke lyst til å se de fra diskusjon her, jeg ble behandlet dårlig der 😕  

Ja, det pleide være mye rart der. Neppe noe bedre nå.

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...