Frøkenfryden Skrevet 15. september 2022 #4201 Skrevet 15. september 2022 TheHairyToothfairy skrev (5 minutter siden): Haha, jeg så en gang en film med Strømøy, spilt inn i Oslo - men handlingen var altså i USA og alle snakket engelsk. Den må jeg fanken meg se igjen Minner meg om Jarl Goli i turnaround. Jesus den er ræva!! 3
TheHairyToothfairy Skrevet 15. september 2022 #4202 Skrevet 15. september 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Minner meg om Jarl Goli i turnaround. Jesus den er ræva!! Ja faen, du har rett, det var kanskje Jarl Goli jeg tenker på! Haha, takk, dette må sjekkes opp igjen 2
Frøkenfryden Skrevet 15. september 2022 #4203 Skrevet 15. september 2022 TheHairyToothfairy skrev (Akkurat nå): Ja faen, du har rett, det var kanskje Jarl Goli jeg tenker på! Haha, takk, dette må sjekkes opp igjen Jaaa imdb-skåren er greit dårlig😂😂 1 2
Gjest Agent smith Skrevet 15. september 2022 #4204 Skrevet 15. september 2022 TheHairyToothfairy skrev (2 timer siden): Du har flere DVDer enn meg jo😲
TheHairyToothfairy Skrevet 15. september 2022 #4205 Skrevet 15. september 2022 Agent smith skrev (16 minutter siden): Du har flere DVDer enn meg jo😲 Da må du handle mer! Ikke for å være demotiverende, men frugan och jag har vel nok til en hylle til i skapet under TVen. Jeg liker å ha ting på fast format ❤️ 1 1
Gjest Cid Skrevet 15. september 2022 #4206 Skrevet 15. september 2022 TheHairyToothfairy skrev (2 timer siden): Skulle trodd det var mitt skap med DVD-er 😅 jeg samlet DVD-er/Blu-ray i så mange år helt opp til et par år siden at jeg har en stor og en litt mindre hylle fylt med de jeg hadde enda flere før men jeg solgte flere hundre til en brukt butikk, så mye penger kastet bort på DVD-er opp igjennom årene 🙊Orker ikke å styre med å selge alt så de bare ligger i hyllene på boden
TheHairyToothfairy Skrevet 15. september 2022 #4207 Skrevet 15. september 2022 Cid skrev (2 minutter siden): Skulle trodd det var mitt skap med DVD-er 😅 jeg samlet DVD-er/Blu-ray i så mange år helt opp til et par år siden at jeg har en stor og en litt mindre hylle fylt med de jeg hadde enda flere før men jeg solgte flere hundre til en brukt butikk, så mye penger kastet bort på DVD-er opp igjennom årene 🙊Orker ikke å styre med å selge alt så de bare ligger i hyllene på boden Du har jo ikke kastet bort penger, du har hatt gode opplevelser! 1
Gjest Cid Skrevet 15. september 2022 #4208 Skrevet 15. september 2022 TheHairyToothfairy skrev (Akkurat nå): Du har jo ikke kastet bort penger, du har hatt gode opplevelser! Men greia er at jeg har ikke sett på de fleste av dem 😅 siden jeg har brukt strømmetjenester i en del år nå så har jeg bare ikke tenkt tanken på å finne frem en dvd Jeg har fortsatt en liten samling med DVD-er her inni i leiligheten som er DVD-er som jeg virkelig er glad for å ha blant annet alle de 13 første Pokémon filmene og simpsons sesong 1-20 på dvd
TheHairyToothfairy Skrevet 15. september 2022 #4209 Skrevet 15. september 2022 Cid skrev (2 minutter siden): Men greia er at jeg har ikke sett på de fleste av dem 😅 siden jeg har brukt strømmetjenester i en del år nå så har jeg bare ikke tenkt tanken på å finne frem en dvd Jeg har fortsatt en liten samling med DVD-er her inni i leiligheten som er DVD-er som jeg virkelig er glad for å ha blant annet alle de 13 første Pokémon filmene og simpsons sesong 1-20 på dvd haha, da er jeg med! men da har du noe å gjøre på. er egentlig ikke så veldig annerledes enn at jeg og @hjärterdam har veldig mye bøker vi ennå ikke har lest. eller at jeg har en shitload med modeller som ikke er bygget, sannsynligvis mer enn jeg noensinne kan bygge. men jeg har et godt utvalg å velge i, og det teller positivt og det har jo du også da, litt å velge i 1
Gjest Cid Skrevet 15. september 2022 #4210 Skrevet 15. september 2022 TheHairyToothfairy skrev (Akkurat nå): haha, da er jeg med! men da har du noe å gjøre på. er egentlig ikke så veldig annerledes enn at jeg og @hjärterdam har veldig mye bøker vi ennå ikke har lest. eller at jeg har en shitload med modeller som ikke er bygget, sannsynligvis mer enn jeg noensinne kan bygge. men jeg har et godt utvalg å velge i, og det teller positivt og det har jo du også da, litt å velge i Må si det føles litt kult å ha en egen videobutikk inne på boden min 😄 husker godt på når jeg var liten og jeg gikk rundt og lurte på hvilken film jeg skulle leie, vi er virkelig heldige som kan se alt av film og serier så enkelt nå og for oss som ikke vokste opp med strømmetjenester så er det lett å sette pris på 😃 jeg synes det er veldig kjekt å kunne se på tv serier uten å måtte skifte disk hver fjerde episode 😅 På 90 tallet en gang når jeg var 6 år så leide vi faktisk både en vhs og vhs spiller, alt bare for å få kost oss med en film, gode minner 😄 Nå har man så mye å velge mellom at det føles nesten umulig å bestemme seg
TheHairyToothfairy Skrevet 15. september 2022 #4211 Skrevet 15. september 2022 før vi snakker oss bort. jada, før du tyter, @AliceNextDoor , jeg bygger en Porsche. 😜 1 1
Gjest Cid Skrevet 15. september 2022 #4212 Skrevet 15. september 2022 TheHairyToothfairy skrev (Akkurat nå): før vi snakker oss bort. jada, før du tyter, @AliceNextDoor , jeg bygger en Porsche. 😜 Kult 😃
TheHairyToothfairy Skrevet 15. september 2022 #4213 Skrevet 15. september 2022 Cid skrev (3 minutter siden): Må si det føles litt kult å ha en egen videobutikk inne på boden min 😄 husker godt på når jeg var liten og jeg gikk rundt og lurte på hvilken film jeg skulle leie, vi er virkelig heldige som kan se alt av film og serier så enkelt nå og for oss som ikke vokste opp med strømmetjenester så er det lett å sette pris på 😃 jeg synes det er veldig kjekt å kunne se på tv serier uten å måtte skifte disk hver fjerde episode 😅 På 90 tallet en gang når jeg var 6 år så leide vi faktisk både en vhs og vhs spiller, alt bare for å få kost oss med en film, gode minner 😄 Nå har man så mye å velge mellom at det føles nesten umulig å bestemme seg vet, av og til teller kvantitet sammen med kvalitet, skjønner akkurat hva du mener! 1
Gjest Cid Skrevet 15. september 2022 #4214 Skrevet 15. september 2022 TheHairyToothfairy skrev (Akkurat nå): vet, av og til teller kvantitet sammen med kvalitet, skjønner akkurat hva du mener! Jeg er også glad for at jeg ble født tidlig nok til at jeg ikke vokste opp med sosiale medier, så man kan ikke finne nyfødt bilder osv fra 1991 på facebooken til mamma 😂
TheHairyToothfairy Skrevet 15. september 2022 #4215 Skrevet 15. september 2022 Cid skrev (1 minutt siden): Jeg er også glad for at jeg ble født tidlig nok til at jeg ikke vokste opp med sosiale medier, så man kan ikke finne nyfødt bilder osv fra 1991 på facebooken til mamma 😂 hahahaha, true. Selv er jeg overbevist om at jeg er av den heldige generasjonen. Heltene jeg hadde var kule og er kule fremdeles. Populærkulturen ga oss eventyr og musikk som allerede er erklært klassikere samtidig som vi hadde våre foreldres musikk også. MTV, Pusur Skoledagbøker, Monkey Island, aldri ha sett The Julekalender i reprise, de første Pentiummaskinene, etc etc. Vi fikk egentlig det beste uten alt dramaet fra SoMe og ikke minst var alle som hadde elbiler de sprø naboene som ikke engang hadde barnetime-godtepose. 2 1
Christina82 Skrevet 16. september 2022 #4216 Skrevet 16. september 2022 Ryddet for avsporing. Christina82, mod 1
Entern Skrevet 16. september 2022 #4219 Skrevet 16. september 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Koselig 😊
Frøkenfryden Skrevet 16. september 2022 #4220 Skrevet 16. september 2022 Entern skrev (3 minutter siden): Koselig 😊 Takk.. deilig, kaffe nummer to nå. Straks jobb. ❤️🙂 1 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå