Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 23. august 2022 #3761 Del Skrevet 23. august 2022 lurven skrev (49 minutter siden): Kan du skrive ut drugs til meg og sånn? Hva skal du ha? 🥳 Neida. Jeg driver ikke så mye med det. Bare tar litt kurs. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 23. august 2022 #3762 Del Skrevet 23. august 2022 Kvakkekyllingen skrev (19 minutter siden): Hva skal du ha? 🥳 Neida. Jeg driver ikke så mye med det. Bare tar litt kurs. Noe som gjør meg normal? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 23. august 2022 #3763 Del Skrevet 23. august 2022 lurven skrev (13 minutter siden): Noe som gjør meg normal? Da må du få utredning først, ellers kan hun ikke skrive ut så mye så heavy greier 🤪🤪🤪🤪🤪 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 23. august 2022 #3764 Del Skrevet 23. august 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Da må du få utredning først, ellers kan hun ikke skrive ut så mye så heavy greier 🤪🤪🤪🤪🤪 @Frøkenfryden of @AliceNextDoor hadde planer om å utrede meg, men tror de fikk kalde føtter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 23. august 2022 #3765 Del Skrevet 23. august 2022 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 23. august 2022 #3766 Del Skrevet 23. august 2022 lurven skrev (Akkurat nå): @Frøkenfryden of @AliceNextDoor hadde planer om å utrede meg, men tror de fikk kalde føtter For heavy for dem, ville gått med dem som med psykologen til Jokke i Pondus 🤪🥴😵💊💊💊💊💊💊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 23. august 2022 #3767 Del Skrevet 23. august 2022 TheHairyToothfairy skrev (Akkurat nå): Fin 🤩🤩🤩🤩🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 23. august 2022 #3768 Del Skrevet 23. august 2022 Entern skrev (Akkurat nå): For heavy for dem, ville gått med dem som med psykologen til Jokke i Pondus 🤪🥴😵💊💊💊💊💊💊 Ja 🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 23. august 2022 #3769 Del Skrevet 23. august 2022 Entern skrev (4 minutter siden): Fin 🤩🤩🤩🤩🤩 Takk takk, snart ferdig. Ironisk nok gjør jeg den først perfekt for så å lage rust-detaljer på den Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 23. august 2022 #3770 Del Skrevet 23. august 2022 TheHairyToothfairy skrev (Akkurat nå): Takk takk, snart ferdig. Ironisk nok gjør jeg den først perfekt for så å lage rust-detaljer på den Da blir den jo enda kulere og mer realistisk 🤗 Lastebil fra 50-tallet? Eller litt eldre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 23. august 2022 #3771 Del Skrevet 23. august 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Da blir den jo enda kulere og mer realistisk 🤗 Lastebil fra 50-tallet? Eller litt eldre? Opel Blitz 1935 til 1943ish var en del igjen av dem her i Norge etter krigen. Det er disse tyskerne forsøker drive blitz-krig med. Den vonde sannheten er at det er også disse som tyskerne bygget norske veier og flyplasser med. Forøvrig et av fem tyske krigsmaskiner som faktisk funket. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 23. august 2022 #3772 Del Skrevet 23. august 2022 TheHairyToothfairy skrev (Akkurat nå): Opel Blitz 1935 til 1943ish var en del igjen av dem her i Norge etter krigen. Det er disse tyskerne forsøker drive blitz-krig med. Den vonde sannheten er at det er også disse som tyskerne bygget norske veier og flyplasser med. Forøvrig et av fem tyske krigsmaskiner som faktisk funket. Har ikke veldig peiling på bil sjøl 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 23. august 2022 #3773 Del Skrevet 23. august 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Har ikke veldig peiling på bil sjøl 😅 Det er et av seks tema jeg er autist på 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 23. august 2022 #3774 Del Skrevet 23. august 2022 TheHairyToothfairy skrev (Akkurat nå): Det er et av seks tema jeg er autist på Det er bra å ha ting å være autist på 😀😀😀 Jeg har flere de fleste er veldig tussete🤣🤣🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 23. august 2022 #3775 Del Skrevet 23. august 2022 Entern skrev (17 minutter siden): Det er bra å ha ting å være autist på 😀😀😀 Jeg har flere de fleste er veldig tussete🤣🤣🤣 Ikke så tussete som meg sikkert, jeg vet blant annet resultatene fra alle vm finaler i em og vm i fotball og i alle finalene i CL Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 23. august 2022 #3776 Del Skrevet 23. august 2022 lurven skrev (Akkurat nå): Ikke så tussete som meg sikkert, jeg vet blant annet resultatene fra alle vm finaler i em og vm i fotball og i alle finalene i CL Må vi lage en autist-tråd også nå? "Lurv, n-trn og tanntrynet holder foredrag"? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 23. august 2022 #3777 Del Skrevet 23. august 2022 TheHairyToothfairy skrev (2 minutter siden): Må vi lage en autist-tråd også nå? "Lurv, n-trn og tanntrynet holder foredrag"? God idé 🥳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 24. august 2022 #3778 Del Skrevet 24. august 2022 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 24. august 2022 #3779 Del Skrevet 24. august 2022 Frøkenfryden skrev (11 minutter siden): På den kafeen har de så godt brød, min favoritt er Syver 😊😊😊 Og rett over gata sånn omtrent ligger jo Grain som er Frøkenfryden-vennlig så det holder skulle jeg tro 😀😀😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 24. august 2022 #3780 Del Skrevet 24. august 2022 Entern skrev (2 minutter siden): På den kafeen har de så godt brød, min favoritt er Syver 😊😊😊 Og rett over gata sånn omtrent ligger jo Grain som er Frøkenfryden-vennlig så det holder skulle jeg tro 😀😀😀 Er det baker hansen? Trodde det var samson. Men er ikke ehmm.. brødbevandret😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå