Entern Skrevet 9. august 2022 #3521 Del Skrevet 9. august 2022 lurven skrev (1 minutt siden): 😭 Ja 😑 Favorittcafeen ble også borte, bittelite sted drevet av et veldig vakkert par fra Middelhavsområdet/Midt-Østen et sted (de var nydelige OG koselige 😊) med lokal kunst (til salgs😊) på veggen og nydelig kaffe særlig islatte 😊😑 Men Tandoori Hut er der fremdeles, dit må jeg igjen en gang!😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 9. august 2022 #3522 Del Skrevet 9. august 2022 Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): Nei. Men herremin så lenge vi hadde ølbutikk. Ikke øl i butikk. Bankbuss🤣♥️ Gammel avholdskommune med ølutsalg? Fattern vokste opp i sånn kommune 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 9. august 2022 #3523 Del Skrevet 9. august 2022 Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): Charlies på Torshov var my place. Burger minus alt med ost😎 Torshov ftw 🥳🥳🥳🥳🥳🥳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 9. august 2022 #3524 Del Skrevet 9. august 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Nei. Men herremin så lenge vi hadde ølbutikk. Ikke øl i butikk. Bankbuss🤣♥️ Ja den kom annenhver tirsdag, slik at folk kunne betale regninger, siden fikk de et lite rom på det lokale sykehjemmet og var åpen en gang i uka😄 Etter det bygde de eget lokale som var åpent hver dag, men nå er det blitt cafe og banken er flyttet til kommunehuset og er oppe 1 dag i uka😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 9. august 2022 #3525 Del Skrevet 9. august 2022 Entern skrev (1 minutt siden): Ja 😑 Favorittcafeen ble også borte, bittelite sted drevet av et veldig vakkert par fra Middelhavsområdet/Midt-Østen et sted (de var nydelige OG koselige 😊) med lokal kunst (til salgs😊) på veggen og nydelig kaffe særlig islatte 😊😑 Men Tandoori Hut er der fremdeles, dit må jeg igjen en gang!😊 Har ikke vært på tandoori Hut, men var mye på Mother India da jeg bodde på Bislett Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 9. august 2022 #3526 Del Skrevet 9. august 2022 Entern skrev (1 minutt siden): Torshov ftw 🥳🥳🥳🥳🥳🥳 Jaaa. Jeg på Bjølsen og min superkamerat i Agathe Grøndalsgate. Jeg tok med burger. Eller fikk middag. Så så vi rare serier og filmer. Fine år.💙 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 9. august 2022 #3527 Del Skrevet 9. august 2022 Entern skrev (39 minutter siden): Ja 😊 Den Malik’s-en der jeg bodde da var bra 😀 Nå er det bare en Malik’s igjen i Oslo og den er dårlig 😑 Har aldri hørt om den før 😄👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 9. august 2022 #3528 Del Skrevet 9. august 2022 Kvakkekyllingen skrev (1 minutt siden): Har aldri hørt om den før 😄👍 Thøsetherese ville satt pris på en rullekebab vettu😃🥳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 9. august 2022 #3529 Del Skrevet 9. august 2022 lurven skrev (15 minutter siden): Har ikke vært på tandoori Hut, men var mye på Mother India da jeg bodde på Bislett Ingenting slår god indisk 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 9. august 2022 #3530 Del Skrevet 9. august 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Thøsetherese ville satt pris på en rullekebab vettu😃🥳 Er det en metafor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 9. august 2022 #3531 Del Skrevet 9. august 2022 lurven skrev (16 minutter siden): Har ikke vært på tandoori Hut, men var mye på Mother India da jeg bodde på Bislett Stampuben min ligger på Bislett 😊😊😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 9. august 2022 #3532 Del Skrevet 9. august 2022 Frøkenfryden skrev (16 minutter siden): Jaaa. Jeg på Bjølsen og min superkamerat i Agathe Grøndalsgate. Jeg tok med burger. Eller fikk middag. Så så vi rare serier og filmer. Fine år.💙 Min beste venninne bodde på Bjølsen 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 9. august 2022 #3533 Del Skrevet 9. august 2022 lurven skrev (1 minutt siden): Er det en metafor? 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 9. august 2022 #3534 Del Skrevet 9. august 2022 lurven skrev (30 minutter siden): Nei kommer fra et lite sted i nærheten av Oslo. 👍👍😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 9. august 2022 #3535 Del Skrevet 9. august 2022 Frøkenfryden skrev (5 minutter siden): Thøsetherese ville satt pris på en rullekebab vettu😃🥳 Garantert. Den tøsa altså 🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 9. august 2022 #3536 Del Skrevet 9. august 2022 Kvakkekyllingen skrev (Akkurat nå): Garantert. Den tøsa altså 🤣 Hun liker å grise med kebaben Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 9. august 2022 #3537 Del Skrevet 9. august 2022 Entern skrev (4 minutter siden): Min beste venninne bodde på Bjølsen 😊 Kunne vært meg, i et annet parallellt liv. 😃Men han vennen min var en jævel,på vafler og steik og beef borgougne og greier. Så jeg gjorde det bra. Han som er flyttet til huttaheita.. etter våre 20 venneår😕 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 9. august 2022 #3538 Del Skrevet 9. august 2022 lurven skrev (7 minutter siden): Er det en metafor? It’s whatever you want it to be dear. That’s what she said😲 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 9. august 2022 #3539 Del Skrevet 9. august 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Kunne vært meg, i et annet parallellt liv. 😃Men han vennen min var en jævel,på vafler og steik og beef borgougne og greier. Så jeg gjorde det bra. Han som er flyttet til huttaheita.. etter våre 20 venneår😕 Venninnen min hadde ekstrajobb på fint konditori og spanderte kaker som ble til overs 🧡🧡🧡 Sist jeg hørte fra henne bodde hun på Nordstrand med mann og barn 😑 kanskje dere er naboer 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 9. august 2022 #3540 Del Skrevet 9. august 2022 Entern skrev (3 minutter siden): Hun liker å grise med kebaben Messing with the dressing 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå