Entern Skrevet 9. august 2022 #3521 Skrevet 9. august 2022 lurven skrev (1 minutt siden): 😭 Ja 😑 Favorittcafeen ble også borte, bittelite sted drevet av et veldig vakkert par fra Middelhavsområdet/Midt-Østen et sted (de var nydelige OG koselige 😊) med lokal kunst (til salgs😊) på veggen og nydelig kaffe særlig islatte 😊😑 Men Tandoori Hut er der fremdeles, dit må jeg igjen en gang!😊
Entern Skrevet 9. august 2022 #3522 Skrevet 9. august 2022 Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): Nei. Men herremin så lenge vi hadde ølbutikk. Ikke øl i butikk. Bankbuss🤣♥️ Gammel avholdskommune med ølutsalg? Fattern vokste opp i sånn kommune 😀
Entern Skrevet 9. august 2022 #3523 Skrevet 9. august 2022 Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): Charlies på Torshov var my place. Burger minus alt med ost😎 Torshov ftw 🥳🥳🥳🥳🥳🥳
Gjest lurven Skrevet 9. august 2022 #3524 Skrevet 9. august 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Nei. Men herremin så lenge vi hadde ølbutikk. Ikke øl i butikk. Bankbuss🤣♥️ Ja den kom annenhver tirsdag, slik at folk kunne betale regninger, siden fikk de et lite rom på det lokale sykehjemmet og var åpen en gang i uka😄 Etter det bygde de eget lokale som var åpent hver dag, men nå er det blitt cafe og banken er flyttet til kommunehuset og er oppe 1 dag i uka😄
Gjest lurven Skrevet 9. august 2022 #3525 Skrevet 9. august 2022 Entern skrev (1 minutt siden): Ja 😑 Favorittcafeen ble også borte, bittelite sted drevet av et veldig vakkert par fra Middelhavsområdet/Midt-Østen et sted (de var nydelige OG koselige 😊) med lokal kunst (til salgs😊) på veggen og nydelig kaffe særlig islatte 😊😑 Men Tandoori Hut er der fremdeles, dit må jeg igjen en gang!😊 Har ikke vært på tandoori Hut, men var mye på Mother India da jeg bodde på Bislett
Frøkenfryden Skrevet 9. august 2022 #3526 Skrevet 9. august 2022 Entern skrev (1 minutt siden): Torshov ftw 🥳🥳🥳🥳🥳🥳 Jaaa. Jeg på Bjølsen og min superkamerat i Agathe Grøndalsgate. Jeg tok med burger. Eller fikk middag. Så så vi rare serier og filmer. Fine år.💙
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 9. august 2022 #3527 Skrevet 9. august 2022 Entern skrev (39 minutter siden): Ja 😊 Den Malik’s-en der jeg bodde da var bra 😀 Nå er det bare en Malik’s igjen i Oslo og den er dårlig 😑 Har aldri hørt om den før 😄👍
Frøkenfryden Skrevet 9. august 2022 #3528 Skrevet 9. august 2022 Kvakkekyllingen skrev (1 minutt siden): Har aldri hørt om den før 😄👍 Thøsetherese ville satt pris på en rullekebab vettu😃🥳
Entern Skrevet 9. august 2022 #3529 Skrevet 9. august 2022 lurven skrev (15 minutter siden): Har ikke vært på tandoori Hut, men var mye på Mother India da jeg bodde på Bislett Ingenting slår god indisk 😊
Gjest lurven Skrevet 9. august 2022 #3530 Skrevet 9. august 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Thøsetherese ville satt pris på en rullekebab vettu😃🥳 Er det en metafor?
Entern Skrevet 9. august 2022 #3531 Skrevet 9. august 2022 lurven skrev (16 minutter siden): Har ikke vært på tandoori Hut, men var mye på Mother India da jeg bodde på Bislett Stampuben min ligger på Bislett 😊😊😊
Entern Skrevet 9. august 2022 #3532 Skrevet 9. august 2022 Frøkenfryden skrev (16 minutter siden): Jaaa. Jeg på Bjølsen og min superkamerat i Agathe Grøndalsgate. Jeg tok med burger. Eller fikk middag. Så så vi rare serier og filmer. Fine år.💙 Min beste venninne bodde på Bjølsen 😊
Entern Skrevet 9. august 2022 #3533 Skrevet 9. august 2022 lurven skrev (1 minutt siden): Er det en metafor? 👍
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 9. august 2022 #3534 Skrevet 9. august 2022 lurven skrev (30 minutter siden): Nei kommer fra et lite sted i nærheten av Oslo. 👍👍😊
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 9. august 2022 #3535 Skrevet 9. august 2022 Frøkenfryden skrev (5 minutter siden): Thøsetherese ville satt pris på en rullekebab vettu😃🥳 Garantert. Den tøsa altså 🤣
Entern Skrevet 9. august 2022 #3536 Skrevet 9. august 2022 Kvakkekyllingen skrev (Akkurat nå): Garantert. Den tøsa altså 🤣 Hun liker å grise med kebaben
Frøkenfryden Skrevet 9. august 2022 #3537 Skrevet 9. august 2022 Entern skrev (4 minutter siden): Min beste venninne bodde på Bjølsen 😊 Kunne vært meg, i et annet parallellt liv. 😃Men han vennen min var en jævel,på vafler og steik og beef borgougne og greier. Så jeg gjorde det bra. Han som er flyttet til huttaheita.. etter våre 20 venneår😕 1
Frøkenfryden Skrevet 9. august 2022 #3538 Skrevet 9. august 2022 lurven skrev (7 minutter siden): Er det en metafor? It’s whatever you want it to be dear. That’s what she said😲 1
Entern Skrevet 9. august 2022 #3539 Skrevet 9. august 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Kunne vært meg, i et annet parallellt liv. 😃Men han vennen min var en jævel,på vafler og steik og beef borgougne og greier. Så jeg gjorde det bra. Han som er flyttet til huttaheita.. etter våre 20 venneår😕 Venninnen min hadde ekstrajobb på fint konditori og spanderte kaker som ble til overs 🧡🧡🧡 Sist jeg hørte fra henne bodde hun på Nordstrand med mann og barn 😑 kanskje dere er naboer 😆
Frøkenfryden Skrevet 9. august 2022 #3540 Skrevet 9. august 2022 Entern skrev (3 minutter siden): Hun liker å grise med kebaben Messing with the dressing 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå