Gjest lurven Skrevet 19. mars 2022 #261 Del Skrevet 19. mars 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Tildegvis er dagens nyord! Åi. Det var dårlig skrevet av meg, misset på mange bokstaver der altså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 19. mars 2022 #262 Del Skrevet 19. mars 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): En sånn -rud Mange av de i Oslo. Men de fleste liker ikke i nærheten av havet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 19. mars 2022 #263 Del Skrevet 19. mars 2022 lurven skrev (Akkurat nå): Mange av de i Oslo. Men de fleste liker ikke i nærheten av havet Fjord. Ikke hav. Ikke noe Rune Rudberg-hav😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 19. mars 2022 #264 Del Skrevet 19. mars 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Fjord. Ikke hav. Ikke noe Rune Rudberg-hav😂 Fjorden er jo en del av havet. Men én sang som heter ut mot fjorden er ikke like catchy. Men da tror jeg det er Mortensrud Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 19. mars 2022 #265 Del Skrevet 19. mars 2022 lurven skrev (Akkurat nå): Fjorden er jo en del av havet. Men én sang som heter ut mot fjorden er ikke like catchy. Men da tror jeg det er Mortensrud Jeg skrev i en annen tråd at jeg ikke skjønner geografi.. inkluderer hav, fjord osv😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 19. mars 2022 #266 Del Skrevet 19. mars 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Jeg skrev i en annen tråd at jeg ikke skjønner geografi.. inkluderer hav, fjord osv😂 Ja det er ikke sååå farlig. Bare du vet forskjell på fjell og innlandsdelta kommer du til å klare deg fint i livet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 19. mars 2022 #267 Del Skrevet 19. mars 2022 lurven skrev (Akkurat nå): Ja det er ikke sååå farlig. Bare du vet forskjell på fjell og innlandsdelta kommer du til å klare deg fint i livet Flott! Ironien er.. jeg jobbet 11 somre på et turistkontor i hjembygd😂😂😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 19. mars 2022 #268 Del Skrevet 19. mars 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Flott! Ironien er.. jeg jobbet 11 somre på et turistkontor i hjembygd😂😂😂 Hva sa du til turistene når de spurte om fjord og hav og sånn? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 19. mars 2022 #269 Del Skrevet 19. mars 2022 lurven skrev (Akkurat nå): Hva sa du til turistene når de spurte om fjord og hav og sånn? Nei nei sie kønnen nicht zum wasserfall mit auto fahren, sie müssen zwei stunden hin und züruck wandern. gikk mest i det! ☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 19. mars 2022 #270 Del Skrevet 19. mars 2022 PS: du kan ha truffet på ruden. #når man er for geografisk teit til et anonymt KG-liv😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tough cookie Skrevet 19. mars 2022 #271 Del Skrevet 19. mars 2022 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Troyamin Skrevet 19. mars 2022 #272 Del Skrevet 19. mars 2022 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 19. mars 2022 #273 Del Skrevet 19. mars 2022 Frøkenfryden skrev (14 minutter siden): Nei nei sie kønnen nicht zum wasserfall mit auto fahren, sie müssen zwei stunden hin und züruck wandern. gikk mest i det! ☺️ 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 19. mars 2022 #274 Del Skrevet 19. mars 2022 Troyamin skrev (6 minutter siden): Hvilken bok er dette Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 19. mars 2022 #275 Del Skrevet 19. mars 2022 Frøkenfryden skrev (14 minutter siden): PS: du kan ha truffet på ruden. #når man er for geografisk teit til et anonymt KG-liv😂 Ja men du har ikke noe å frykte. Jeg er aldri på Mortensrud. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 19. mars 2022 #276 Del Skrevet 19. mars 2022 lurven skrev (1 minutt siden): Ja men du har ikke noe å frykte. Jeg er aldri på Mortensrud. Fått dårlig rykte.. men hvor ellers har man råd til stor leilighet med utsikt OG boblebad🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 19. mars 2022 #277 Del Skrevet 19. mars 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Fått dårlig rykte.. men hvor ellers har man råd til stor leilighet med utsikt OG boblebad🤩 Men det er sikkert ikke så ille som ryktet tilsier. Men de bor vel bare såkalte utlendinger der, folk fra Sogn og Pakistan og sånn😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 19. mars 2022 #278 Del Skrevet 19. mars 2022 Kvakkekyllingen skrev (3 timer siden): 🌞🤩 Isbade? Frøkenfryden skrev (37 minutter siden): Fjord. Ikke hav. Ikke noe Rune Rudberg-hav😂 Du bor ikke på havet med han? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 19. mars 2022 #279 Del Skrevet 19. mars 2022 Frøkenfryden skrev (6 minutter siden): Fått dårlig rykte.. men hvor ellers har man råd til stor leilighet med utsikt OG boblebad🤩 Høres ut som luksus 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 19. mars 2022 #280 Del Skrevet 19. mars 2022 Cid skrev (3 minutter siden): Isbade? Du bor ikke på havet med han? Nei. Var bare ute på en tur. Nå har jeg vært på en ny 🤣 Kanskje roe ned litt nå 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå