Entern Skrevet 28. mai 2022 #2281 Del Skrevet 28. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (1 minutt siden): Jepp. Helt greit for meg 😄 De fant sikkert noe annet å more seg med 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 28. mai 2022 #2282 Del Skrevet 28. mai 2022 Fargerik-kamel skrev (2 minutter siden): Jees😍 Ingen lørdag uten 😋 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 28. mai 2022 #2283 Del Skrevet 28. mai 2022 Entern skrev (1 minutt siden): De fant sikkert noe annet å more seg med 😀 Den eldste begynner å bli forkjølet så hun la seg tidlig, de to yngste lekte litt på loftet. (Jeg mener herjet 😆) men nå sover de 😴😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 28. mai 2022 #2284 Del Skrevet 28. mai 2022 Fargerik-kamel skrev (9 minutter siden): Fortsatt i treningsklær og akutt funnet godis posen Har du krokodiller? 🤩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 28. mai 2022 #2285 Del Skrevet 28. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (Akkurat nå): Den eldste begynner å bli forkjølet så hun la seg tidlig, de to yngste lekte litt på loftet. (Jeg mener herjet 😆) men nå sover de 😴😄 Håper hun blir fort frisk da 😪 De har nok hatt en kjempekoselig kveld tenker jeg 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 28. mai 2022 #2286 Del Skrevet 28. mai 2022 Entern skrev (1 minutt siden): Håper hun blir fort frisk da 😪 De har nok hatt en kjempekoselig kveld tenker jeg 😊 Håper jeg også Tror det. Stas å overnatte hos farmor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 28. mai 2022 #2287 Del Skrevet 28. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (2 minutter siden): Håper jeg også Tror det. Stas å overnatte hos farmor Er du bestemor? 🤯 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 28. mai 2022 #2288 Del Skrevet 28. mai 2022 Entern skrev (1 minutt siden): Er du bestemor? 🤯 Ja 😜 Neida 😂😂 Men jeg bor hos min mor nå mens vi pusser opp Som er barnas farmor 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 28. mai 2022 #2289 Del Skrevet 28. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (Akkurat nå): Ja 😜 Neida 😂😂 Men jeg bor hos min mor nå mens vi pusser opp Som er barnas farmor 😄 Ja sånn var det selvfølgelig 😅😀 Sorry 😳😢 Gikk litt i surr 😵💫🤐 Alltid kos å besøke besteforeldre 😊😊😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fargerik-kamel Skrevet 28. mai 2022 #2290 Del Skrevet 28. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (11 minutter siden): Har du krokodiller? 🤩 Nei, går i sjokolade og bubs her 🤤 no er posen tom å jeg er klar for å jobbe i skogen 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 28. mai 2022 #2291 Del Skrevet 28. mai 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Ja sånn var det selvfølgelig 😅😀 Sorry 😳😢 Gikk litt i surr 😵💫🤐 Alltid kos å besøke besteforeldre 😊😊😊 Det går helt fint 😆 Men når jeg tenker på det så kunne jeg strengt tatt hatt barnebarn om jeg hadde vært veeldig tidlig ute, og det samme med barna 😂 Men har ikke barn en gang så det blir lenge til 😄 Absolutt. Er selv vokst opp med besteforeldre noen steinkast unna 😄 Kjempefint Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 28. mai 2022 #2292 Del Skrevet 28. mai 2022 Fargerik-kamel skrev (1 minutt siden): Nei, går i sjokolade og bubs her 🤤 no er posen tom å jeg er klar for å jobbe i skogen 😊 Godt uansett 😄 Ah, skogsarbeid, det er tungt arbeid så skjønner du må ha energi 👍😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 28. mai 2022 #2293 Del Skrevet 28. mai 2022 Fargerik-kamel skrev (7 minutter siden): Nei, går i sjokolade og bubs her 🤤 no er posen tom å jeg er klar for å jobbe i skogen 😊 Tøffing 😎 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 28. mai 2022 #2294 Del Skrevet 28. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (2 timer siden): Det går helt fint 😆 Men når jeg tenker på det så kunne jeg strengt tatt hatt barnebarn om jeg hadde vært veeldig tidlig ute, og det samme med barna 😂 Men har ikke barn en gang så det blir lenge til 😄 Absolutt. Er selv vokst opp med besteforeldre noen steinkast unna 😄 Kjempefint Thøseterese er allerde oldemor Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 28. mai 2022 #2295 Del Skrevet 28. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (3 timer siden): Det går helt fint 😆 Men når jeg tenker på det så kunne jeg strengt tatt hatt barnebarn om jeg hadde vært veeldig tidlig ute, og det samme med barna 😂 Men har ikke barn en gang så det blir lenge til 😄 Absolutt. Er selv vokst opp med besteforeldre noen steinkast unna 😄 Kjempefint En jeg kjenner er 32 år og har en datter på 19 år Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 28. mai 2022 #2296 Del Skrevet 28. mai 2022 Cid skrev (5 minutter siden): En jeg kjenner er 32 år og har en datter på 19 år Oisann 😮 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 28. mai 2022 #2297 Del Skrevet 28. mai 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Oisann 😮 Han kan bli bestefar nå og oldefar før fylte 50 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 28. mai 2022 #2298 Del Skrevet 28. mai 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Han kan bli bestefar nå og oldefar før fylte 50 Ja det kan han jo 🤣 Regner med at han fikk en rar ungdomstid 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 28. mai 2022 #2299 Del Skrevet 28. mai 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Ja det kan han jo 🤣 Regner med at han fikk en rar ungdomstid 😅 Barnet havnet hos barnevernet tror jeg, moren var 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 28. mai 2022 #2300 Del Skrevet 28. mai 2022 Cid skrev (1 minutt siden): Barnet havnet hos barnevernet tror jeg, moren var 16 Huff ☹️ Kjente ei jente på 15 som ble gravid med en enda yngre gutt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå