Titania Skrevet 1. oktober #10061 Skrevet 1. oktober mia83 skrev (20 timer siden): Håper vi får se ferdig resultat! Første sokk 😁 3
Cid Skrevet 1. oktober #10062 Skrevet 1. oktober Titania skrev (1 time siden): Første sokk 😁 Den var stor:D
Titania Skrevet 1. oktober #10063 Skrevet 1. oktober Cid skrev (16 minutter siden): Den var stor:D Ca str 45 😅
Cid Skrevet 1. oktober #10064 Skrevet 1. oktober Titania skrev (1 minutt siden): Ca str 45 😅 Til deg?
Titania Skrevet 1. oktober #10065 Skrevet 1. oktober Cid skrev (38 minutter siden): Til deg? Gave til kompis. Men vi har like store bein 😅
Cid Skrevet 1. oktober #10066 Skrevet 1. oktober Titania skrev (7 minutter siden): Gave til kompis. Men vi har like store bein 😅 Langbein?
Titania Skrevet 2. oktober #10067 Skrevet 2. oktober 😍 sky blue og teal green i de to eskene man ikke ser fargen 😁 1
mia83 Skrevet 2. oktober #10068 Skrevet 2. oktober Titania skrev (På 1.10.2025 den 21.12): Første sokk 😁 Skikkelig fine sokker ja 1
Titania Skrevet 2. oktober #10069 Skrevet 2. oktober mia83 skrev (40 minutter siden): Skikkelig fine sokker ja Blir et par til meg selv etter hvert også 😁 Har jo Selbuvotter i samme garn også 🤩
Titania Skrevet 2. oktober #10071 Skrevet 2. oktober mia83 skrev (14 minutter siden): Wow! Kan jeg få se dem? 😁 4
mia83 Skrevet 3. oktober #10072 Skrevet 3. oktober Titania skrev (22 timer siden): 😁 Wow dette er imponerende!!
Titania Skrevet 3. oktober #10073 Skrevet 3. oktober mia83 skrev (16 minutter siden): Wow dette er imponerende!! Takk takk 🥰 Sokkene og et likt par med votter blir forsinket bursdagsgave til en kompis Må bare få hvitt garn til vottene først 😛
mia83 Skrevet 3. oktober #10074 Skrevet 3. oktober Titania skrev (25 minutter siden): Takk takk 🥰 Sokkene og et likt par med votter blir forsinket bursdagsgave til en kompis Må bare få hvitt garn til vottene først 😛 Sånne gaver er helt supre!
Titania Skrevet 3. oktober #10075 Skrevet 3. oktober mia83 skrev (1 time siden): Sånne gaver er helt supre! Alltid kjekt å strikke og gi bort hjemmelagde ting 😊 Jeg er bare litt for glad i å planlegge for mye, slik at jeg «møter veggen» underveis og aldri blir ferdig med ting 🙈 Nå har jeg vottene og sokkene som en gave. Julegaver til 4 barn er totalt 3 gensere, 1 pannebånd, 2 luer og 1 kjole. Får se hvor langt jeg kommer 😂 Men er i gang med den første genseren (uten å ha blitt ferdig med sokk nr 2 😂). Ga bort denne tidligere i år da 😍 Den passer først nå, men ungen er jo den søteste i hele verden med den på 😍 2
Cid Skrevet 4. oktober #10076 Skrevet 4. oktober Titania skrev (2 timer siden): Alltid kjekt å strikke og gi bort hjemmelagde ting 😊 Jeg er bare litt for glad i å planlegge for mye, slik at jeg «møter veggen» underveis og aldri blir ferdig med ting 🙈 Nå har jeg vottene og sokkene som en gave. Julegaver til 4 barn er totalt 3 gensere, 1 pannebånd, 2 luer og 1 kjole. Får se hvor langt jeg kommer 😂 Men er i gang med den første genseren (uten å ha blitt ferdig med sokk nr 2 😂). Ga bort denne tidligere i år da 😍 Den passer først nå, men ungen er jo den søteste i hele verden med den på 😍 Hva er det rundt hjertet?
mia83 Skrevet 4. oktober #10077 Skrevet 4. oktober Titania skrev (2 timer siden): Alltid kjekt å strikke og gi bort hjemmelagde ting 😊 Jeg er bare litt for glad i å planlegge for mye, slik at jeg «møter veggen» underveis og aldri blir ferdig med ting 🙈 Nå har jeg vottene og sokkene som en gave. Julegaver til 4 barn er totalt 3 gensere, 1 pannebånd, 2 luer og 1 kjole. Får se hvor langt jeg kommer 😂 Men er i gang med den første genseren (uten å ha blitt ferdig med sokk nr 2 😂). Ga bort denne tidligere i år da 😍 Den passer først nå, men ungen er jo den søteste i hele verden med den på 😍 Så søtt! det må være gøy å være så flink til å strikke!
Titania Skrevet 4. oktober #10078 Skrevet 4. oktober Cid skrev (6 timer siden): Hva er det rundt hjertet? Snora på lua 😅
Titania Skrevet 4. oktober #10079 Skrevet 4. oktober mia83 skrev (5 timer siden): Så søtt! det må være gøy å være så flink til å strikke! Takk 🥰 Har alltid vært en sånn som må ha noe å «plukke med», og da har strikking vært perfekt 😁 Så lenge det ikke er avanserte mønstre går det fort fremover når man ser på tv og sånn samtidig 😝 1
Cid Skrevet 4. oktober #10080 Skrevet 4. oktober Titania skrev (30 minutter siden): Snora på lua 😅 Som går bakfra og fram?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå