Titania Skrevet 11. september #10003 Skrevet 11. september Cid skrev (16 minutter siden): 3D printa? Jepp
Cid Skrevet 14. september #10005 Skrevet 14. september Titania skrev (2 minutter siden): Hva er plastikken?
Titania Skrevet 14. september #10006 Skrevet 14. september Cid skrev (Akkurat nå): Hva er plastikken? Avfall fra printen. Vanligvis er det små kruseduller den slipper fra seg, men denne satt fast på kanten til «doen» til printeren som en propp 😅
Cid Skrevet 14. september #10007 Skrevet 14. september Titania skrev (8 minutter siden): Avfall fra printen. Vanligvis er det små kruseduller den slipper fra seg, men denne satt fast på kanten til «doen» til printeren som en propp 😅 Resten er garnøste?
Titania Skrevet 14. september #10008 Skrevet 14. september Cid skrev (Akkurat nå): Resten er garnøste? Hele kladden er plast fra printeren 😅
Cid Skrevet 14. september #10009 Skrevet 14. september Titania skrev (1 minutt siden): Hele kladden er plast fra printeren 😅 Ser jo ut som garn.
Titania Skrevet 14. september #10010 Skrevet 14. september Cid skrev (2 minutter siden): Ser jo ut som garn. Garn er stort sett luftigere enn det der 😊
Cid Skrevet 14. september #10011 Skrevet 14. september Titania skrev (3 minutter siden): Garn er stort sett luftigere enn det der 😊 Ser ikke mye forskjell
Fighter83 Skrevet 14. september #10012 Skrevet 14. september Cid skrev (7 timer siden): Ser jo ut som garn. Titania skrev (7 timer siden): Hele kladden er plast fra printeren 😅 Jeg trodde også dette var garn😅 Forsøk på en pony o.l🤣
Cid Skrevet 14. september #10013 Skrevet 14. september Fighter83 skrev (1 minutt siden): Jeg trodde også dette var garn😅 Forsøk på en pony o.l🤣 Jennifer Garner. 1
Fighter83 Skrevet 14. september #10014 Skrevet 14. september Titania skrev (På 11.9.2025 den 22.26): Gratulerer 👏 Er det Hapå glass? Blir dette M&M eller Smarties dispenser?
Titania Skrevet 15. september #10015 Skrevet 15. september Fighter83 skrev (9 timer siden): Gratulerer 👏 Er det Hapå glass? Blir dette M&M eller Smarties dispenser? Appelsinmarmelade-glass 😅 Ingen av delene akkurat nå - skittles Lurer på å fylle på peanøtter i steden når den er tom 😛 1
Lur Venn Skrevet 15. september #10016 Skrevet 15. september Titania skrev (17 timer siden): Avfall fra printen. Vanligvis er det små kruseduller den slipper fra seg, men denne satt fast på kanten til «doen» til printeren som en propp 😅 Så printeren bæsjer ut det den ikke bruker på en måte?
Titania Skrevet 15. september #10017 Skrevet 15. september Lur Venn skrev (2 minutter siden): Så printeren bæsjer ut det den ikke bruker på en måte? Jepp 😝 På engelsk kaller de det poop 😂 Så det første jeg printet var en oppsamler til det, kalt poop-chute Og i disse «bruk mindre plast»-tider, så ser jeg jo utfordringen med flerfarget print 🙈 Alt i bollen er søppel fra bamsen 🙈 2
Cid Skrevet 15. september #10018 Skrevet 15. september Titania skrev (1 time siden): Jepp 😝 På engelsk kaller de det poop 😂 Så det første jeg printet var en oppsamler til det, kalt poop-chute Og i disse «bruk mindre plast»-tider, så ser jeg jo utfordringen med flerfarget print 🙈 Alt i bollen er søppel fra bamsen 🙈 Hva skjer med øynene hans?
Titania Skrevet 15. september #10019 Skrevet 15. september Cid skrev (6 minutter siden): Hva skjer med øynene hans? Det er bare ekstra støtte under printen 😊 Ferdig er den sånn 1
Cid Skrevet 15. september #10020 Skrevet 15. september Titania skrev (1 time siden): Det er bare ekstra støtte under printen 😊 Ferdig er den sånn Ser ut som en carebears.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå