Cid Skrevet 30. august #9941 Skrevet 30. august Titania skrev (Akkurat nå): Åges danseband og skinny e på dagtid 😅 Arrangement for barn. skulle heller vært her i kveld, men får satse på jeg hører den greit hjem 😊 Er Åge någe bra?
Titania Skrevet 30. august #9942 Skrevet 30. august Cid skrev (6 minutter siden): Er Åge någe bra? Vet ikke, de har ikke gått på enda. Skinny E nå 😅
Sola de Skrevet 1. september #9946 Skrevet 1. september Cid skrev (2 timer siden): De der. Er det hva som het Kjeft i gamle dager, eller var det et annet produkt?
Cid Skrevet 1. september #9947 Skrevet 1. september Sola de skrev (4 minutter siden): De der. Er det hva som het Kjeft i gamle dager, eller var det et annet produkt? Var noe annet, husker de hadde en med cola smak 🤤 2
Sola de Skrevet 1. september #9948 Skrevet 1. september Cid skrev (2 minutter siden): Var noe annet, husker de hadde en med cola smak 🤤 De var veldig gode
Cid Skrevet 1. september #9949 Skrevet 1. september Sola de skrev (2 minutter siden): De var veldig gode Beste kjeften man kunne få 😄 1
Titania Skrevet 1. september #9954 Skrevet 1. september Cid skrev (2 minutter siden): 1? Will of the wisps. Toeren
Cid Skrevet 2. september #9955 Skrevet 2. september (endret) Kjøpte som overraskelse til kompis sin datter som er som et onkelbarn for meg Edit: Kom på at jeg da også måtte kjøpe noe til hans yngre datter med så hun ikke blir misunnelig 😅 Endret 2. september av Cid 1
Titania Skrevet 4. september #9958 Skrevet 4. september Cid skrev (3 minutter siden): Mangler bare peanøtter og sweet chili saus, så har man nesten alt for å lage flyvende Jacob
Cid Skrevet 4. september #9959 Skrevet 4. september Titania skrev (46 minutter siden): Mangler bare peanøtter og sweet chili saus, så har man nesten alt for å lage flyvende Jacob Og melk til farsdag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå