Titania Skrevet mandag kl 11:37 #9921 Skrevet mandag kl 11:37 Fighter83 skrev (20 minutter siden): Så søt liten a gitt😍 Den skal få øyne og nese når jeg kommer hjem Litt morsomt at den har strikkemønster Cid skrev (14 minutter siden): Hvorfor plate under? Den bare printer det slik 😛 Antar det er for litt ekstra støtte mens den printes. Er bare å fjerne når den er ferdigprintet
Cid Skrevet mandag kl 18:37 #9923 Skrevet mandag kl 18:37 Titania skrev (9 minutter siden): Who’s that pokemon? 😝 Ser ut som vaffel 😛 1
Titania Skrevet mandag kl 18:40 #9924 Skrevet mandag kl 18:40 Cid skrev (2 minutter siden): Ser ut som vaffel 😛 😝 Det er pga strukturen den lager for at den skal være tett 😝 Skal bli en Onix 😝
Cid Skrevet mandag kl 18:45 #9925 Skrevet mandag kl 18:45 Titania skrev (4 minutter siden): 😝 Det er pga strukturen den lager for at den skal være tett 😝 Skal bli en Onix 😝 Hvorfor ikke en Steelix?:p
Titania Skrevet mandag kl 19:00 #9926 Skrevet mandag kl 19:00 Cid skrev (14 minutter siden): Hvorfor ikke en Steelix?:p Det var Onix jeg fant mønster på 😝
Boetica Skrevet onsdag kl 14:17 #9928 Skrevet onsdag kl 14:17 Cid skrev (3 timer siden): Kjøpt bursdagsgave til mormor 😛 Tror du det drypper litt på deg hvis hun vinner?
Cid Skrevet onsdag kl 14:38 #9929 Skrevet onsdag kl 14:38 Boetica skrev (21 minutter siden): Tror du det drypper litt på deg hvis hun vinner? Håper
jukkapalme Skrevet onsdag kl 21:41 #9931 Skrevet onsdag kl 21:41 Cid skrev (10 timer siden): Kjøpt bursdagsgave til mormor 😛 Heldig mormor som har deg som barnebarn ❤️ Jeg elsker Troika. En av mine favorittsjokolader Har vært glad i troika siden jeg var liten. 1
Ciaran og Ciara Skrevet onsdag kl 22:35 #9932 Skrevet onsdag kl 22:35 jukkapalme skrev (53 minutter siden): Heldig mormor som har deg som barnebarn ❤️ Jeg elsker Troika. En av mine favorittsjokolader Har vært glad i troika siden jeg var liten. Vi har også Troika som vår favorittsjokolade.😋😋
Titania Skrevet 22 timer siden #9933 Skrevet 22 timer siden (sorry for 3D print spam, det er bare gøy 😂) 2 1
Frøkenfryden Skrevet 9 timer siden #9934 Skrevet 9 timer siden jukkapalme skrev (På 20.8.2025 den 23.41): Heldig mormor som har deg som barnebarn ❤️ Jeg elsker Troika. En av mine favorittsjokolader Har vært glad i troika siden jeg var liten. Så godt! ODA har fått inn billig partivarelager nå med 4-pk med en litt mindre plate. Stas🥰
Fighter83 Skrevet 8 timer siden #9935 Skrevet 8 timer siden Titania skrev (13 timer siden): (sorry for 3D print spam, det er bare gøy 😂) Moro med nye leketøy👏
Titania Skrevet 8 timer siden #9936 Skrevet 8 timer siden Fighter83 skrev (4 minutter siden): Moro med nye leketøy👏 Veldig 😁 Nå har rød katt fått øyne, grønn katt har øyne, jeg mangler verktøy for å få på plass nesa 😝 Og printet ny katt i natt med blå-grønn litt skiftende farge 😁 Skal forsøke printe godisdispenser for å ha på jobb i løpet av helgen 😂 1
Fighter83 Skrevet 7 timer siden #9937 Skrevet 7 timer siden Titania skrev (35 minutter siden): Veldig 😁 Nå har rød katt fått øyne, grønn katt har øyne, jeg mangler verktøy for å få på plass nesa 😝 Og printet ny katt i natt med blå-grønn litt skiftende farge 😁 Skal forsøke printe godisdispenser for å ha på jobb i løpet av helgen 😂 Viktig med en slik dispenser😅 Tror alle barn har godt av en slik faktisk 😉
Cid Skrevet 7 timer siden #9938 Skrevet 7 timer siden Fighter83 skrev (46 minutter siden): Moro med nye leketøy👏 Har du mange? 🧳
Fighter83 Skrevet 7 timer siden #9939 Skrevet 7 timer siden Cid skrev (Akkurat nå): Har du mange? 🧳 Hva du tenker på er ikke godt å si men du vet jeg har barn ikke sant🤣...
Titania Skrevet 6 timer siden #9940 Skrevet 6 timer siden Fighter83 skrev (1 time siden): Viktig med en slik dispenser😅 Tror alle barn har godt av en slik faktisk 😉 Jeg spurte ene teknikeren i går om hva han tenkte, og han mente det var en supergod idé 😂 Har filament i nesten de samme fargene som logoen til jobb også, så tenker det kan bli bra 😁 Må bare finne syltetøyglass som passer til den. Men fordelen er at designeren har laget mal for å teste glass. Den printet jeg i går for å ta med i dag - den ligger på spisebordet hjemme, og der er ikke jeg enn før om lenge 😂 https://makerworld.com/en/models/989409-jam-mason-jar-sweet-candy-dispenser#profileId-1346537
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå