Titania Skrevet 13. august #9862 Skrevet 13. august Fighter83 skrev (1 time siden): God tur 🤗 Takk takk 😊 Kom hjem for noen timer siden 😊 1
Cid Skrevet 13. august #9864 Skrevet 13. august Fighter83 skrev (25 minutter siden): Viser fortsatt rumpen til kamera ser jeg, må ta å dressere den elefanten din
Fighter83 Skrevet 13. august #9865 Skrevet 13. august Cid skrev (16 minutter siden): Viser fortsatt rumpen til kamera ser jeg, må ta å dressere den elefanten din Hahaha🤣 jeg har ikke lyst på en snabel i trynet heletiden nå du skjønne 🤣
Cid Skrevet 13. august #9866 Skrevet 13. august Fighter83 skrev (7 minutter siden): Hahaha🤣 jeg har ikke lyst på en snabel i trynet heletiden nå du skjønne 🤣 Blir det snabelfest da?
Fighter83 Skrevet 13. august #9867 Skrevet 13. august Cid skrev (Akkurat nå): Blir det snabelfest da? Skal ikke se bort fra det etterhvert👏
Cid Skrevet 13. august #9868 Skrevet 13. august Fighter83 skrev (2 minutter siden): Skal ikke se bort fra det etterhvert👏 Kaptein Snabeltass.
Fighter83 Skrevet 14. august #9871 Skrevet 14. august Cid skrev (31 minutter siden): (Noe du ønsker deg til julegave @Fighter83? 😅) Hahahaha🤣 Vanligvis jeg helst ha de hardere enn dette😅
Cid Skrevet 14. august #9872 Skrevet 14. august Fighter83 skrev (3 minutter siden): Hahahaha🤣 Vanligvis jeg helst ha de hardere enn dette😅 Var surrealistisk å se disse til salgs sammen med alle de andre barne lekene og bamsene, tenk å komme hjem til mor og far med en sånn en 🤭 1
jukkapalme Skrevet 14. august #9873 Skrevet 14. august Cid skrev (12 timer siden): Var surrealistisk å se disse til salgs sammen med alle de andre barne lekene og bamsene, tenk å komme hjem til mor og far med en sånn en 🤭 Jeg så ikke noe galt før jeg så litt nøyere på den Vil tro moren og faren ler inni seg om ungen ønsker seg en sånn, haha 1
Cid Skrevet 14. august #9874 Skrevet 14. august jukkapalme skrev (8 minutter siden): Jeg så ikke noe galt før jeg så litt nøyere på den Vil tro moren og faren ler inni seg om ungen ønsker seg en sånn, haha Og faren sier "Ikke før du er 16 år jenta mi" 1
Lur Venn Skrevet 15. august #9875 Skrevet 15. august Fighter83 skrev (På 13.8.2025 den 23.02): Hahaha🤣 jeg har ikke lyst på en snabel i trynet heletiden nå du skjønne 🤣 Bedre med rumpe si' 1
Cid Skrevet 15. august #9876 Skrevet 15. august Lur Venn skrev (1 time siden): Bedre med rumpe si' Denne rumpa? 1
Fighter83 Skrevet 15. august #9877 Skrevet 15. august Hahaha🤣 Skulle nesten tro dere har egne erfaringer på området😉 1
Cid Skrevet 15. august #9878 Skrevet 15. august Fighter83 skrev (29 minutter siden): Hahaha🤣 Skulle nesten tro dere har egne erfaringer på området😉
Lur Venn Skrevet 15. august #9879 Skrevet 15. august Fighter83 skrev (1 time siden): Hahaha🤣 Skulle nesten tro dere har egne erfaringer på området😉 Jeg har da hatt rompe i trynet. Sånt skjer i 69
Boetica Skrevet 15. august #9880 Skrevet 15. august Fighter83 skrev (2 timer siden): Hahaha🤣 Skulle nesten tro dere har egne erfaringer på området😉 @Lur Vennhar doktorgrad i analfissur. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå