Hydrium Skrevet 10. august #9823 Skrevet 10. august Cid skrev (6 timer siden): Har vært lørdag nesten daglig for meg i alt for lang tid 😅 Jaja men det er snat jul, vi tar det til nyttår 😉
Cid Skrevet 10. august #9824 Skrevet 10. august Hydrium skrev (2 minutter siden): Jaja men det er snat jul, vi tar det til nyttår 😉 Innen da så er jeg som grisen med eple i munnen på spisebordet på juleaften 🤪 Kult profilbilde forresten 2
Hydrium Skrevet 10. august #9825 Skrevet 10. august Cid skrev (1 minutt siden): Innen da så er jeg som grisen med eple i munnen på spisebordet på juleaften 🤪 Kult profilbilde forresten Takk! 😁 1 1
Hydrium Skrevet 11. august #9827 Skrevet 11. august Titania skrev (7 timer siden): Aaaaw! Så nydelig!
Cid Skrevet 11. august #9831 Skrevet 11. august jukkapalme skrev (3 minutter siden): Søtnos! Jeg og hunden har noe til felles, spicy lol.
Titania Skrevet 11. august #9833 Skrevet 11. august Hydrium skrev (1 time siden): Aaaaw! Så nydelig! jukkapalme skrev (7 minutter siden): Søtnos! Han er veldig søt 🥰 Men nå tigger han mat, da er han ikke så søt 😂
Fighter83 Skrevet 11. august #9834 Skrevet 11. august Titania skrev (På 10.8.2025 den 19.18): Yum yum yum😋
Fighter83 Skrevet 11. august #9835 Skrevet 11. august Hydrium skrev (1 time siden): Har så innmari lyst på kanelboller nå😋😅 kan ikke se på flere bilder her 🤣 1
jukkapalme Skrevet 11. august #9836 Skrevet 11. august Cid skrev (6 minutter siden): Jeg og hunden har noe til felles, spicy lol. Søtnos du og da
Cid Skrevet 11. august #9837 Skrevet 11. august Fighter83 skrev (4 minutter siden): Viser rumpa til kameraet gitt
Fighter83 Skrevet 11. august #9838 Skrevet 11. august Cid skrev (23 minutter siden): Viser rumpa til kameraet gitt Hahaha🤣 Godt det ikke var noe verre😅 1
Hydrium Skrevet 11. august #9839 Skrevet 11. august (endret) Fighter83 skrev (3 minutter siden): Hahaha🤣 Godt det ikke var noe verre😅 Snabelen? 😋 Haha så gøy å se hvordan dere bor 😊 Jeg bor i kollektiv og rommet mitt ser ut som venteromet til en tannlege, så det er ikke så mye å vise. Endret 11. august av Hydrium Skrivefeil, ble redd for å få bråk. 2
Cid Skrevet 11. august #9840 Skrevet 11. august (endret) Fighter83 skrev (6 minutter siden): Hahaha🤣 Godt det ikke var noe verre😅 Som snabelen? Ser at @Hydrium kom meg i forkjøpet Endret 11. august av Cid 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå