Fighter83 Skrevet 1. august #9763 Skrevet 1. august Cid skrev (46 minutter siden): På badeferie? På Sommarland i Bø med ungene😅 1
Cid Skrevet 1. august #9764 Skrevet 1. august Fighter83 skrev (7 timer siden): På Sommarland i Bø med ungene😅 Så kjekt 1 1
Fighter83 Skrevet 2. august #9766 Skrevet 2. august Cid skrev (10 timer siden): Det ser så deilig ut👏
Cid Skrevet 2. august #9767 Skrevet 2. august Fighter83 skrev (1 time siden): Det ser så deilig ut👏 Var blanding til vårruller, ble en del 1
Cid Skrevet 2. august #9768 Skrevet 2. august (Nei jeg er ikke en Høyre velger, ville bare ha gratis godteri 😅) 1 2
jukkapalme Skrevet 2. august #9770 Skrevet 2. august Cid skrev (7 timer siden): (Nei jeg er ikke en Høyre velger, ville bare ha gratis godteri 😅) er du broren til Ronja? Var potetgullet og godtesnopet godt?
Cid Skrevet 3. august #9772 Skrevet 3. august jukkapalme skrev (3 timer siden): er du broren til Ronja? Var potetgullet og godtesnopet godt? Potetgullet var egentlig Sørlandschips med salt 🤪 dropsene har ikke jeg smakt enda, de sa at det var skittles og det har jeg ikke smakt før så jeg er skeptisk 1
jukkapalme Skrevet 3. august #9773 Skrevet 3. august Cid skrev (8 timer siden): Potetgullet var egentlig Sørlandschips med salt 🤪 dropsene har ikke jeg smakt enda, de sa at det var skittles og det har jeg ikke smakt før så jeg er skeptisk Ikke noe å være skeptisk til, skittles er veldig godt. Smaker sånn frukt jellybeans. Pleier å kjøpe det når jeg er på normal. Sørlandschips med salt er også godt. Ikke det mest spennende potetgullet, men likevel veldig godt.
Cid Skrevet 3. august #9774 Skrevet 3. august jukkapalme skrev (2 minutter siden): Ikke noe å være skeptisk til, skittles er veldig godt. Smaker sånn frukt jellybeans. Pleier å kjøpe det når jeg er på normal. Sørlandschips med salt er også godt. Ikke det mest spennende potetgullet, men likevel veldig godt. Lillesøster var veldig glad i den med spansk paprika, jeg synes den lukter så intenst 😛
Fighter83 Skrevet 4. august #9776 Skrevet 4. august Cid skrev (13 minutter siden): Gevinst 2 ganger på rad Gratulerer 🎉 Moro å vinne litt selv om det er små summer 🤗 Så flink du er på å pante flasker👏 Da betyr vel det at du holder det ryddig hjemme hos deg....😉 1
Fighter83 Skrevet 6. august #9778 Skrevet 6. august (endret) . Endret fredag kl. 09:05 av Fighter83 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå