Cid Skrevet 23 timer siden #9401 Del Skrevet 23 timer siden Disney Adult skrev (27 minutter siden): Fikk hovedsakelig kjedelige "voksen gaver" til jul, som sengetøy og fuktighetskrem. Så da kjøpte jeg en forsinket og litt mer gøyal julegave til meg selv. Du og @Titania kunne sikkert lekt lego sammen og storkost dere 😃 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 23 timer siden #9402 Del Skrevet 23 timer siden 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 22 timer siden #9403 Del Skrevet 22 timer siden Det er tid for fredagskos.. 🎶🎶 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 22 timer siden #9404 Del Skrevet 22 timer siden KnekkeBørre skrev (1 minutt siden): Det er tid for fredagskos.. 🎶🎶 Trodde det sto morrabrød først 😝 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 22 timer siden #9405 Del Skrevet 22 timer siden Cid skrev (5 minutter siden): Trodde det sto morrabrød først 😝 En freudiansk glipp av den ærlige sorten det, kompis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 22 timer siden #9406 Del Skrevet 22 timer siden KnekkeBørre skrev (Akkurat nå): En freudiansk glipp av den ærlige sorten det, kompis. Kos deg da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 22 timer siden #9407 Del Skrevet 22 timer siden Cid skrev (5 minutter siden): Kos deg da Takk, likeså 🤗 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 21 timer siden #9408 Del Skrevet 21 timer siden KnekkeBørre skrev (1 time siden): Det er tid for fredagskos.. 🎶🎶 Å der var det mye godt ☺️😋 Hvem er den andre biffen til? Er det stevnemøte på gang, med en fager pike? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 20 timer siden #9409 Del Skrevet 20 timer siden Boetica skrev (1 time siden): Å der var det mye godt ☺️😋 Hvem er den andre biffen til? Er det stevnemøte på gang, med en fager pike? Skulle ønske jeg kunne besvare bekreftende på det, men nei.. Det er nok bare den grådige ræva mi som hadde lyst på 2 biffer gitt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 19 timer siden #9410 Del Skrevet 19 timer siden 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 19 timer siden #9411 Del Skrevet 19 timer siden KnekkeBørre skrev (29 minutter siden): Perfekt stekt! Det er deg vel forunt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 19 timer siden #9412 Del Skrevet 19 timer siden 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 19 timer siden #9413 Del Skrevet 19 timer siden Boetica skrev (2 minutter siden): Perfekt stekt! Det er deg vel forunt. Tusen takk 🫠 Veldig god voodoo sendes din vei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 19 timer siden #9414 Del Skrevet 19 timer siden KnekkeBørre skrev (Akkurat nå): Tusen takk 🫠 Veldig god voodoo sendes din vei Takk 🤩 skåler i rødvin herfra 🤓 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 19 timer siden #9415 Del Skrevet 19 timer siden Boetica skrev (Akkurat nå): Takk 🤩 skåler i rødvin herfra 🤓 Skål! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 19 timer siden #9416 Del Skrevet 19 timer siden KnekkeBørre skrev (13 minutter siden): Det blikket sier: jeg har rettigheter! 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 18 timer siden #9417 Del Skrevet 18 timer siden Boetica skrev (4 minutter siden): Det blikket sier: jeg har rettigheter! 😅 Han kom for sent til biff, men fikk en boks tunfisk, litt hard kos og beskjed om å gå hjem. (Er ikke min katt) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 16 timer siden #9418 Del Skrevet 16 timer siden Cid skrev (På 15.1.2025 den 12.00): Der så hun ond ut! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 16 timer siden #9419 Del Skrevet 16 timer siden KnekkeBørre skrev (2 timer siden): Kunne ligne litt på Lego-katten 😻 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 16 timer siden #9420 Del Skrevet 16 timer siden KnekkeBørre skrev (2 timer siden): Åååå! 😍 for en søtnos! Og for et frekt blikk, hehe 😹 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå