Cid Skrevet 12. oktober #9181 Del Skrevet 12. oktober Titania skrev (6 timer siden): Det er ikke «bare bare» å hekle dyr og sånn 😅 Jeg heklet en sau som fikk passende handlevogn med fyll en gang 😂 Shaun? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 12. oktober #9182 Del Skrevet 12. oktober KnekkeBørre skrev (6 timer siden): Knakende god arbeid Jeg kunne ikke lagd en skit uten god veiledning fra min venninne. Shout out til Monika ❤️ Hvem er det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 12. oktober #9183 Del Skrevet 12. oktober Cid skrev (1 time siden): Shaun? Jepp 😝 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 12. oktober #9184 Del Skrevet 12. oktober Neimen! @Titania @KnekkeBørre så søte figurer dere har heklet 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 12. oktober #9185 Del Skrevet 12. oktober Sola de skrev (3 timer siden): Neimen! @Titania @KnekkeBørre så søte figurer dere har heklet Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 13. oktober #9186 Del Skrevet 13. oktober Titania skrev (På 12.10.2024 den 1.16): Mye morsomt man kan lage også 😁 Jeg laget votter en gang i tiden, men har rotet de bort 🙈 Fine! Men jeg har et for skittent sinn og kan ikke unsee it🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 13. oktober #9187 Del Skrevet 13. oktober Frøkenfryden skrev (5 minutter siden): Fine! Men jeg har et for skittent sinn og kan ikke unsee it🙈 Parring på gang er hva jeg ser. Er det ikke det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 13. oktober #9188 Del Skrevet 13. oktober Sola de skrev (4 minutter siden): Parring på gang er hva jeg ser. Er det ikke det? Ååå er det det ja! Trodde det var kun meg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 13. oktober #9189 Del Skrevet 13. oktober Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Ååå er det det ja! Trodde det var kun meg Er det ikke det da? @Titania? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 13. oktober #9190 Del Skrevet 13. oktober Sola de skrev (39 minutter siden): Parring på gang er hva jeg ser. Er det ikke det? Frøkenfryden skrev (35 minutter siden): Ååå er det det ja! Trodde det var kun meg Stemmer 😝 Mønsteret heter «lykke i skogen» 🤣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 13. oktober #9191 Del Skrevet 13. oktober 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 13. oktober #9192 Del Skrevet 13. oktober 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 13. oktober #9193 Del Skrevet 13. oktober 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 13. oktober #9194 Del Skrevet 13. oktober 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 13. oktober #9195 Del Skrevet 13. oktober Disney Adult skrev (1 time siden): En mørk og stormfull aften er skumlere uten hund enn med hund. De oppfatter jo ting lenge før vi gjør. Trygghet i tilværelsen er livet med en hund 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 13. oktober #9196 Del Skrevet 13. oktober Sola de skrev (30 minutter siden): En mørk og stormfull aften er skumlere uten hund enn med hund. De oppfatter jo ting lenge før vi gjør. Trygghet i tilværelsen er livet med en hund Ved en eventuell fare løper han bare og gjemmer seg bak beina mine 😅 Men ja, det er jo en trygghet i at han er veldig oppmerksom og får med seg lyder og lukter som jeg ikke gjør. Han registrerer alltid at det kommer noen før jeg gjør det 🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 14. oktober #9197 Del Skrevet 14. oktober Disney Adult skrev (7 timer siden): Ved en eventuell fare løper han bare og gjemmer seg bak beina mine 😅 Men ja, det er jo en trygghet i at han er veldig oppmerksom og får med seg lyder og lukter som jeg ikke gjør. Han registrerer alltid at det kommer noen før jeg gjør det 🙂 Jeg hadde alltid hatt hund, så å gå ute om natten overalt gjorde meg ingenting. Så en natt. Hovedsikringene gikk der jeg bodde. Jeg skulle på jobb neste morgen, så måtte få tak i nye sikringer. Var noe bensinstasjoner i nærheten, så bestemte meg for å gå innom dem. Første hadde glassdører, og jeg gikk rett i døra. Syntes det var flaut. Ikke hadde de rette sikringer heller, men de mente at en bensinstasjon ca 1 km hadde. Jeg hastet avsted. Plutselig gikk jeg forbi en kirkegård. Fy så skumle de er midt på natten. Hørte lyder og uten hunden min med, så ble det enda skumlere. Jeg var begynt å skremme meg selv opp. Bensinstasjonen hadde heller ikke sikringer, men sa sa det var en annen lenger bort. Den var ikke åpen. Så var det å komme seg hjem. Jeg hadde to mulige veier hjem. Gjennom et industriområde hvor det ikke var helt stille eller forbi noen hus, bare denne var lengre å gå. Nå hadde jeg skremt meg selv så, at gikk og så meg over skulderen hele tiden. Så noen som gikk på fortauet bak meg Tenkte vedkommende skulle rane meg og det var ikke måte på. Kom meg inn døra der jeg bodde. Gikk og la meg. Skulle se meg i speilet neste morgen, i dagslys. Jeg hadde hovnet opp i leppa og hadde størknet blod i fjeset etter å ha gått i døra. Tror kanskje jeg hadde sett skumlere enn noen andre ut Hunden min passet så på meg alltid, så var ingen farer i verden så lenge hun var med. Livet er definitivt bedre med hund Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 15. oktober #9198 Del Skrevet 15. oktober (endret) Vi ligger rett ut etter joggetur... Endret 15. oktober av Disney Adult 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 15. oktober #9199 Del Skrevet 15. oktober 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15. oktober #9200 Del Skrevet 15. oktober 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå