Gå til innhold

Ta et bilde av det som er foran deg akkurat nå.. ✨📸


Gladikaffe

Anbefalte innlegg

Frøkenfryden skrev (2 minutter siden):

Ja, jeg både fjaser og er litt bestemt oppvigler. 🤓 Mot the system. Er ikke det en slående kombo så vet ikke jeg🤠

I like it! 

Du er litt sånn som Hunter S Thompson var for journalistikken. En gonzo-psykolog.. 

Too weird to live - too rare to die :skya:

 

 

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

KnekkeBørre skrev (1 time siden):

Ække så farlig.. Er et hobbyprosjekt. Det både kan og må gjerne vare livet ut. ☺️

Å! Et nogenlunde evigvarende koseprosjekt :rodmer:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (1 minutt siden):

Å! Et nogenlunde evigvarende koseprosjekt :rodmer:

Ja. Har mange slike prosjekter. Enten det er båt, motorsykkel, gammel bil, traktorer... The list goes on langt inn i kjedsomheten :knegg:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KnekkeBørre skrev (Akkurat nå):

Ja. Har mange slike prosjekter. Enten det er båt, motorsykkel, gammel bil, traktorer... The list goes on langt inn i kjedsomheten :knegg:

Jeg hadde en trebåt i flere år, som et slikt prosjekt. Har solgt båten, men har fremdeles kjellerboden min full av alt mulig til den. Kanskje et nytt sånt prosjekt en dag :nikke:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (1 minutt siden):

Jeg hadde en trebåt i flere år, som et slikt prosjekt. Har solgt båten, men har fremdeles kjellerboden min full av alt mulig til den. Kanskje et nytt sånt prosjekt en dag :nikke:

Trebåt er kos, men fantastisk mye jobb. Lurt å kvitte seg med om man ikke er overdrevet interessert i vedlikehold 😉

Jeg har hatt 3 båter. Ingen av dem har vært på vannet 😂

Nå har jeg gitt dem opp frem til jeg vinner i Eurojackpoten.. :knegg:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

KnekkeBørre skrev (Akkurat nå):

Trebåt er kos, men fantastisk mye jobb. Lurt å kvitte seg med om man ikke er overdrevet interessert i vedlikehold 😉

Jeg har hatt 3 båter. Ingen av dem har vært på vannet 😂

Nå har jeg gitt dem opp frem til jeg vinner i Eurojackpoten.. :knegg:

Jeg hadde kaiplass til min, men noen fant det for godt å stadig kutte ledningen til lensepumpen. Den ble sett til hver eneste dag. Det som berget den mang en gang. Var litt mer jobb en først antatt. Veldig mye mer jobb. Var blåskjell som holdt den tett, viste det seg da den var på slipp. Pengesluk.

Det er jo dem som vinner store summer der. Selv har jeg ikke vunnet noe som helst :ler:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (Akkurat nå):

Jeg hadde kaiplass til min, men noen fant det for godt å stadig kutte ledningen til lensepumpen. Den ble sett til hver eneste dag. Det som berget den mang en gang. Var litt mer jobb en først antatt. Veldig mye mer jobb. Var blåskjell som holdt den tett, viste det seg da den var på slipp. Pengesluk.

Det er jo dem som vinner store summer der. Selv har jeg ikke vunnet noe som helst :ler:

Det er dessverre mer tiltak enn kos med båt.. 

Jeg venter fortsatt på en real gevinst. Har vunnet 80 kroner ett par ganger, men det holder liksom ikke til å si opp jobben og kjøpe den yachten 😉

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KnekkeBørre skrev (1 minutt siden):

Det er dessverre mer tiltak enn kos med båt.. 

Jeg venter fortsatt på en real gevinst. Har vunnet 80 kroner ett par ganger, men det holder liksom ikke til å si opp jobben og kjøpe den yachten 😉

Ja. Men blir en slags livsstil. Eller blir feil. Mer en del av hverdagen. Den må sees til, så blir man jo gode venner med andre folk der man har båten.

Enkelte vinner jo hovedgevinsten flere ganger. Skjønner ikke helt hvordan det kan være mulig å ha slik flaks :ler:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (2 minutter siden):

Ja. Men blir en slags livsstil. Eller blir feil. Mer en del av hverdagen. Den må sees til, så blir man jo gode venner med andre folk der man har båten.

Enkelte vinner jo hovedgevinsten flere ganger. Skjønner ikke helt hvordan det kan være mulig å ha slik flaks :ler:

Jeg liker båtlivet og det sosiale. Det er et ordtak som sier at ; Lykken er ikke å eie en båt, men kjenne en som har en 😉 

En i bygda her vant 140 millioner. 

Man blir gjerne litt sjalu. Men han er en fin fyr, og jeg unner ham det. 🙂

Neste gang er det vår tur, Sola mi 🍀

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KnekkeBørre skrev (20 minutter siden):

Jeg liker båtlivet og det sosiale. Det er et ordtak som sier at ; Lykken er ikke å eie en båt, men kjenne en som har en 😉 

En i bygda her vant 140 millioner. 

Man blir gjerne litt sjalu. Men han er en fin fyr, og jeg unner ham det. 🙂

Neste gang er det vår tur, Sola mi 🍀

Så sant så sant :ler:

140 millioner :dåne:  Det hadde vøri noko det!

Hva bruker man så mye penger på? Når man har fått et sted å bo, kjøretøy osv. er fremdeles farlig mye penger igjen.

Krysser fingrene :ler:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sola de skrev (11 minutter siden):

Så sant så sant :ler:

140 millioner :dåne:  Det hadde vøri noko det!

Hva bruker man så mye penger på? Når man har fått et sted å bo, kjøretøy osv. er fremdeles farlig mye penger igjen.

Krysser fingrene :ler:

Han har brukt MYE på biler. Det samme ville jeg ha gjort 😉

Den ultimate manne-drømmen er 40 kvadrat boflate og 1000 kvadrat med garasje 😂

 

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KnekkeBørre skrev (2 minutter siden):

Han har brukt MYE på biler. Det samme ville jeg ha gjort 😉

Den ultimate manne-drømmen er 40 kvadrat boflate og 1000 kvadrat med garasje 😂

 

Hvorfor ikke. Noe skal man bruke penger på. Om man alltid har ønsket seg en bil eller to, så vil så mye penger, kunne gi en det.

1000 kvm garasje :rodmer: Hadde kanskje fått plass til noen av mine hobbyer på der :ler:

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Titania skrev (3 timer siden):

IMG_9402.thumb.jpeg.fe88122d7d6bcab8c6fcd9478834393b.jpeg

Den var jeg og så i går 😄

  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KnekkeBørre skrev (På 10.8.2024 den 19.35):

Nå er det min tur til å spille dum. 

Smurt hva inn med hva? 

Høyrefoten med spenol? 

Husker ikke 😝

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

KnekkeBørre skrev (18 minutter siden):

Mmm, pistasj-is 🤤17234745170617012021924205331219.thumb.jpg.af853069ed4eda43ee4d9d5738a2d430.jpg

Og flue på foten 🪰

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (1 minutt siden):

Og flue på foten 🪰

Godt observert 😂

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var flua jeg og la merke til :fnise: Men pistasj is? Finnes en million iser som er bedre :ler:

  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...