KnekkeBørre Skrevet 7. august #8881 Del Skrevet 7. august Kassettspiller skrev (3 minutter siden): Fisken ble krenket!🐟 Stakkars stjernetegnet mitt.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kassettspiller Skrevet 7. august #8882 Del Skrevet 7. august KnekkeBørre skrev (1 minutt siden): Stakkars stjernetegnet mitt.. Finnes flere fisker i havet bokstavelig talt. 🐠🐟🐡 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 9. august #8883 Del Skrevet 9. august Mys-byxor ✅️ Raggsokker ✅️ Pappa-brus ✅️ Tom Waits på grammofonen ✅️ God helg alle 🍀❤️💙 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 9. august #8884 Del Skrevet 9. august God helg knekkebørre Spiller du gitar? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 9. august #8885 Del Skrevet 9. august 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 9. august #8886 Del Skrevet 9. august 25 grader her 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 9. august #8887 Del Skrevet 9. august Sola de skrev (5 minutter siden): God helg knekkebørre Spiller du gitar? God helg, Sola mi ☺️ Jeg klimprer på den til stadighet, men behersker den overhodet ikke.. Men den fungerer utmerket som dekorasjon og/eller møbel også 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 9. august #8888 Del Skrevet 9. august Peanut skrev (Akkurat nå): 25 grader her Det er det IKKE her. Njut 🤗 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 9. august #8889 Del Skrevet 9. august Cid skrev (4 minutter siden): Knask knask 😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 9. august #8890 Del Skrevet 9. august KnekkeBørre skrev (1 minutt siden): God helg, Sola mi ☺️ Jeg klimprer på den til stadighet, men behersker den overhodet ikke.. Men den fungerer utmerket som dekorasjon og/eller møbel også Sikkert bedre enn mange andre Synes den passet fint foran fine skapet antar jeg at det er. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Peanut Skrevet 9. august #8891 Del Skrevet 9. august 4 minutter siden, KnekkeBørre said: Det er det IKKE her. Njut 🤗 Det har jeg gjort i en uke ^^, Skal hjem i morgen ^_^ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 9. august #8892 Del Skrevet 9. august Sola de skrev (7 minutter siden): Sikkert bedre enn mange andre Synes den passet fint foran fine skapet antar jeg at det er. Jeg kjenner mine begrensninger 😁 Helt riktig antatt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 9. august #8893 Del Skrevet 9. august KnekkeBørre skrev (Akkurat nå): Jeg kjenner mine begrensninger 😁 Helt riktig antatt. Jeg kan lese noter og spille blokkfløyte. Der stopper min musikalitet, så alt er nok bedre enn det Vakkert 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 9. august #8894 Del Skrevet 9. august Peanut skrev (5 minutter siden): Det har jeg gjort i en uke ^^, Skal hjem i morgen ^_^ Well shit.. Gled dere på turen hjem. For ankomsten kan bli noget antiklimatisk. Pun intended ☝️☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 9. august #8895 Del Skrevet 9. august Sola de skrev (8 minutter siden): Jeg kan lese noter og spille blokkfløyte. Der stopper min musikalitet, så alt er nok bedre enn det Vakkert Jeg har forsøkt å lære meg noter, men ga opp. Så jeg er ydmyk ovenfor de som kan det. Men gehøret og pitchen min er ok. Skapet er flott det. Huset jeg bor i er fra 1630, så det er mye gamle møbler stående rundt 🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 9. august #8896 Del Skrevet 9. august KnekkeBørre skrev (Akkurat nå): Jeg har forsøkt å lære meg noter, men ga opp. Så jeg er ydmyk ovenfor de som kan det. Men gehøret og pitchen min er ok. Skapet er flott det. Huset jeg bor i er fra 1630, så det er mye gamle møbler stående rundt 🙂 Jeg ble sendt på musikkskole i 1 klasse for å lære å spille nettopp blokkfløyte av alle ting. Lærte det der, så jeg var alltid musikant med fløyta gjennom alle skoleår Blokkfløyte høres jo helt for jævlig ut Som å gå på oppdagelsesferd i alle ting. Alt har sin historie. Og laget for å vare. Kan ikke helt si det samme om noe som helst laget i dag. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 9. august #8897 Del Skrevet 9. august Sola de skrev (10 minutter siden): Jeg ble sendt på musikkskole i 1 klasse for å lære å spille nettopp blokkfløyte av alle ting. Lærte det der, så jeg var alltid musikant med fløyta gjennom alle skoleår Blokkfløyte høres jo helt for jævlig ut Som å gå på oppdagelsesferd i alle ting. Alt har sin historie. Og laget for å vare. Kan ikke helt si det samme om noe som helst laget i dag. Blokkfløyte er.. eh.. spesielt ja. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 9. august #8898 Del Skrevet 9. august KnekkeBørre skrev (Akkurat nå): Blokkfløyte er.. eh.. spesielt ja. Ja. Bodde på bygda, hvor musikkskoleplassene ble fordelt mellom ungene. Jeg var sent ute, så det som var igjen var blokkfløyte 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 9. august #8899 Del Skrevet 9. august Sola de skrev (9 minutter siden): Ja. Bodde på bygda, hvor musikkskoleplassene ble fordelt mellom ungene. Jeg var sent ute, så det som var igjen var blokkfløyte Hehe.. Good times 😁 Jeg opplevde det samme i skolekorpset. Ville spille trommer, men fikk utlevert en baryton.. Hva faen 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 9. august #8900 Del Skrevet 9. august KnekkeBørre skrev (2 minutter siden): Hehe.. Good times 😁 Jeg opplevde det samme i skolekorpset. Ville spille trommer, men fikk utlevert en baryton.. Hva faen 😂 Jeg ville bli drillepike, men fikk ikke lov, da foreldrene mine mente jeg drev med nok av ting fra før 😕 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå