Sola de Skrevet 29. juli #8781 Del Skrevet 29. juli KnekkeBørre skrev (36 minutter siden): Nei, lugging er for jenter (og slemt) Jeg putter heller en pølsebit i rumpesprekken din og slipper bikkja på'rei Lugging, kloring og spytting Begynte alltid likt når jeg og nabojentene kranglet. - Pappaen min er sterkere enn pappaen din. ÅJA! Onkelen min er sterkere enn onkelen din. ÅJA!!!! Så fløy man i tottene på hverandre og endte med at alle gikk gråtende hjem og fortalte hvor slemme de andre var 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 29. juli #8782 Del Skrevet 29. juli Sola de skrev (5 minutter siden): Lugging, kloring og spytting Begynte alltid likt når jeg og nabojentene kranglet. - Pappaen min er sterkere enn pappaen din. ÅJA! Onkelen min er sterkere enn onkelen din. ÅJA!!!! Så fløy man i tottene på hverandre og endte med at alle gikk gråtende hjem og fortalte hvor slemme de andre var Dette er veldig relaterbart 😂 Good times ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 29. juli #8783 Del Skrevet 29. juli Cid skrev (26 minutter siden): Var ikke meg som skrev, mobilen ble hacket hihi. Mer butt cracked enn hacked vil jeg tro.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 29. juli #8784 Del Skrevet 29. juli KnekkeBørre skrev (Akkurat nå): Mer butt cracked enn hacked vil jeg tro.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 29. juli #8785 Del Skrevet 29. juli Cid skrev (1 minutt siden): Frakturert rumpehull indeed. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 29. juli #8786 Del Skrevet 29. juli KnekkeBørre skrev (2 minutter siden): Frakturert rumpehull indeed. Spilt det? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 29. juli #8787 Del Skrevet 29. juli Cid skrev (Akkurat nå): Spilt det? Er det det første SP-spillet, eller det andre? Jeg har spilt det første... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 29. juli #8788 Del Skrevet 29. juli KnekkeBørre skrev (2 minutter siden): Er det det første SP-spillet, eller det andre? Jeg har spilt det første... Første er Stick of Truth. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 29. juli #8789 Del Skrevet 29. juli Cid skrev (Akkurat nå): Første er Stick of Truth. Det stemmer for f...! Det har jeg spilt. Ikke The fractured but whole.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 29. juli #8790 Del Skrevet 29. juli KnekkeBørre skrev (4 minutter siden): Det stemmer for f...! Det har jeg spilt. Ikke The fractured but whole.. artige spill. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 29. juli #8791 Del Skrevet 29. juli Cid skrev (1 minutt siden): artige spill. Kan jeg tro. Sett noe klipp av det. Er det sant at hudfargen på avataren bestemmer vanskelighetsgraden? Jo mørkere hud, jo vanskeligere er spillet? 😂😂😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 29. juli #8792 Del Skrevet 29. juli KnekkeBørre skrev (1 minutt siden): Kan jeg tro. Sett noe klipp av det. Er det sant at hudfargen på avataren bestemmer vanskelighetsgraden? Jo mørkere hud, jo vanskeligere er spillet? 😂😂😂 Nei det var visst bare en spøk men der er en superboss som man ikke får slåss mot hvis man er brun. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 29. juli #8793 Del Skrevet 29. juli Cid skrev (Akkurat nå): Nei det var visst bare en spøk men der er en superboss som man ikke får slåss mot hvis man er brun. Åja. (Litt skuffet) Men jeg er absolutt på glid med humoren til Stone og Parker.. South Park og Randy Marsh til eg dør Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 29. juli #8794 Del Skrevet 29. juli KnekkeBørre skrev (8 minutter siden): Åja. (Litt skuffet) Men jeg er absolutt på glid med humoren til Stone og Parker.. South Park og Randy Marsh til eg dør Er Randy basert på deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 29. juli #8795 Del Skrevet 29. juli Cid skrev (8 minutter siden): Er Randy basert på deg? Ikke umulig. Jeg ser mer enn én likhet mellom oss. Jeg liker å tro at jeg er smartere. Men jeg kan jo ta feil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 29. juli #8796 Del Skrevet 29. juli 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 29. juli #8797 Del Skrevet 29. juli Disney Adult skrev (6 minutter siden): Kompis ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 29. juli #8798 Del Skrevet 29. juli Disney Adult skrev (7 minutter siden): Dvergpuddel? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Disney Adult Skrevet 29. juli #8799 Del Skrevet 29. juli KnekkeBørre skrev (3 minutter siden): Dvergpuddel? Mellompuddel 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 29. juli #8800 Del Skrevet 29. juli Disney Adult skrev (7 minutter siden): Mellompuddel 😊 Det beste av to ting jo 😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå