Baktus2024 Skrevet 14. juni #8561 Del Skrevet 14. juni 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 14. juni #8562 Del Skrevet 14. juni Slik cr kvinnetoalettene ut , Koch kjopesenter I bodo 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 14. juni #8563 Del Skrevet 14. juni Slik set herretoalettene ut pa Koch I bodo 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Baktus2024 Skrevet 14. juni #8564 Del Skrevet 14. juni Designerne kunne ha dekket til med prideflagget..men slik har det alltid vore for menn.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 14. juni #8565 Del Skrevet 14. juni 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 14. juni #8566 Del Skrevet 14. juni 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 14. juni #8567 Del Skrevet 14. juni 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 14. juni #8568 Del Skrevet 14. juni (endret) Freyja Valkyrie skrev (12 minutter siden): Heia Manchester Munchausen! Jeg tipper 2 - 1 by proxy.. Endret 14. juni av KnekkeBørre 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 14. juni #8569 Del Skrevet 14. juni KnekkeBørre skrev (3 minutter siden): Heia Manchester Munchausen! 2-0 allerede 🤩 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 14. juni #8570 Del Skrevet 14. juni Freyja Valkyrie skrev (1 minutt siden): 2-0 allerede 🤩 Dobbel sjølmål med rotasjon og halv twist? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 14. juni #8571 Del Skrevet 14. juni 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 14. juni #8572 Del Skrevet 14. juni Titania skrev (21 minutter siden): Awwmyfakk'n gææææd 😍😍😍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
jukkapalme Skrevet 14. juni #8573 Del Skrevet 14. juni Titania skrev (28 minutter siden): Ååååå 😍😍😍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 14. juni #8574 Del Skrevet 14. juni KnekkeBørre skrev (18 minutter siden): Awwmyfakk'n gææææd 😍😍😍 jukkapalme skrev (11 minutter siden): Ååååå 😍😍😍 Jaaa 🥰 Han er halen min de neste 11 dagene Selv om han blir sur på meg til søndag 🙈 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sola de Skrevet 14. juni #8575 Del Skrevet 14. juni Titania skrev (54 minutter siden): Hunden har endelig fått bestevennen sin tilbake 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 14. juni #8576 Del Skrevet 14. juni Sola de skrev (1 time siden): Hunden har endelig fått bestevennen sin tilbake Jepp 🥰 Har ikke sett han siden jul, så begynner bli lenge siden. Men blir litt lenger enn vanlig, så da blir han nok glad 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 14. juni #8577 Del Skrevet 14. juni Titania skrev (6 minutter siden): Jepp 🥰 Har ikke sett han siden jul, så begynner bli lenge siden. Men blir litt lenger enn vanlig, så da blir han nok glad 😊 Er'e en Jack Russel? 🤗 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 14. juni #8578 Del Skrevet 14. juni KnekkeBørre skrev (Akkurat nå): Er'e en Jack Russel? 🤗 Jepp 🥰 Fin fyr på 7,5 år 😁 Som har vært «vakthunden» min siden den jula jeg hadde hos pappa med store deler av tiden på sykehus fordi jeg hadde gallesteinsproblemer som ble til bukspyttkjertelinfeksjon 🤪 Tror lille fisen som da var litt over ett år var ganske bekymret, for jeg lå på sofaen hele julaften og var superdårlig, og hver gang jeg sovnet eller lå i ro for lenge, kom han bort og slikket meg på nesen ❤️ Da jeg kom tilbake etter å ha vært på sykehuset en uke, så skrek han fordi han var så glad da 🥰 Og siden den gang er det BARE jeg som gjelder når jeg er på besøk 🥰 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 14. juni #8579 Del Skrevet 14. juni Titania skrev (1 minutt siden): Jepp 🥰 Fin fyr på 7,5 år 😁 Som har vært «vakthunden» min siden den jula jeg hadde hos pappa med store deler av tiden på sykehus fordi jeg hadde gallesteinsproblemer som ble til bukspyttkjertelinfeksjon 🤪 Tror lille fisen som da var litt over ett år var ganske bekymret, for jeg lå på sofaen hele julaften og var superdårlig, og hver gang jeg sovnet eller lå i ro for lenge, kom han bort og slikket meg på nesen ❤️ Da jeg kom tilbake etter å ha vært på sykehuset en uke, så skrek han fordi han var så glad da 🥰 Og siden den gang er det BARE jeg som gjelder når jeg er på besøk 🥰 "Uff". "Au". "Fii fæææn!!" & "Stakkars!" er hovedsakelig min respons til første del av kommentaren din. 😬 Men gledelig for alle parter, så tok den seg opp på slutten ☺️ Jeg ser han har hektet seg greit på deg. 🤗 Ingenting er mer vakkert og smått irriterende enn en klengete hundebass 🥳 Der har du en skikkelig venn. ❤️ Jeg er litt sjalu kjenner jeg. Om det er på Deg eller bov-voven er jeg faktisk ikke sikker. 🤔 Merkelige følelser nå... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 14. juni #8580 Del Skrevet 14. juni KnekkeBørre skrev (24 minutter siden): "Uff". "Au". "Fii fæææn!!" & "Stakkars!" er hovedsakelig min respons til første del av kommentaren din. 😬 Men gledelig for alle parter, så tok den seg opp på slutten ☺️ Jeg ser han har hektet seg greit på deg. 🤗 Ingenting er mer vakkert og smått irriterende enn en klengete hundebass 🥳 Der har du en skikkelig venn. ❤️ Jeg er litt sjalu kjenner jeg. Om det er på Deg eller bov-voven er jeg faktisk ikke sikker. 🤔 Merkelige følelser nå... Hehe, det gikk jo bra, heldigvis 😊 Ble litt krig mellom norsk og svensk sykehus innimellom der, men svenskene vant 😂 Jeg hadde allerede fått time til å fjerne galleblæra (i Norge) da jeg ble dårlig i Sverige. Praksisen i Sverige er at om du får infeksjon pga gallestein, så skal galleblæra fjernes. I Norge må du vente 6 måneder etter infeksjonen. Så svenskene sa klart i fra at de ikke skrev meg ut enn før nordmennene garanterte at så lenge jeg ellers var frisk, fikk den oppsatte operasjonen 😅 Virkelig fin venn 🥰 Blir helt koko når jeg kommer, og lei seg og sur når han skjønner jeg snart skal dra 🥹 Kan det potensielt være begge du er sjalu på? 🤔😅 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå