Cid Skrevet 15. mai #8381 Del Skrevet 15. mai KnekkeBørre skrev (5 timer siden): Merker etter robotgressklipper? 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 15. mai #8382 Del Skrevet 15. mai 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 15. mai #8383 Del Skrevet 15. mai Cid skrev (28 minutter siden): Merker etter robotgressklipper? Hold den sarkastiske tåta di a'gitt! Nei, men jeg fikk lissom ikke helt bestemt meg for hvilket mønster jeg skulle gå for, så da ble det litt hit og dit og øst og vest. Det er årets første klipp til mitt forsvar. Neste gang blir det strake linjer!! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 15. mai #8384 Del Skrevet 15. mai KnekkeBørre skrev (1 time siden): Hold den sarkastiske tåta di a'gitt! Nei, men jeg fikk lissom ikke helt bestemt meg for hvilket mønster jeg skulle gå for, så da ble det litt hit og dit og øst og vest. Det er årets første klipp til mitt forsvar. Neste gang blir det strake linjer!! Ikke sarkastisk, har det problemet her i Boretslaget med at den etterlater merker. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 15. mai #8385 Del Skrevet 15. mai Cid skrev (47 minutter siden): Ikke sarkastisk, har det problemet her i Boretslaget med at den etterlater merker. Kanskje klippehøyden bør justeres..? Robotklipper funker ikke her på gården. Da måtte det vært en terrenggående sak iallefall. Plenen er altfor ujevn her.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 15. mai #8386 Del Skrevet 15. mai KnekkeBørre skrev (2 timer siden): Hold den sarkastiske tåta di a'gitt! Nei, men jeg fikk lissom ikke helt bestemt meg for hvilket mønster jeg skulle gå for, så da ble det litt hit og dit og øst og vest. Det er årets første klipp til mitt forsvar. Neste gang blir det strake linjer!! Kommer du og klipper utenfor her også? 🙈😇 Ikke store området, men energien til å fikse det etter jobb er ikke helt til stede 🙈 Jeg spanderer kaffe! 😁 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 15. mai #8387 Del Skrevet 15. mai Titania skrev (31 minutter siden): Kommer du og klipper utenfor her også? 🙈😇 Ikke store området, men energien til å fikse det etter jobb er ikke helt til stede 🙈 Jeg spanderer kaffe! 😁 Det korte svaret er vel nei 😊 Men tilbudet settes pris på ☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Freyja Valkyrie Skrevet 16. mai #8388 Del Skrevet 16. mai 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 16. mai #8389 Del Skrevet 16. mai KnekkeBørre skrev (16 timer siden): Det korte svaret er vel nei 😊 Men tilbudet settes pris på ☺️ Hender hu gir deg pølse i vaffel åsså Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 16. mai #8390 Del Skrevet 16. mai Lurven skrev (Akkurat nå): Hender hu gir deg pølse i vaffel åsså Og en slutt som er glad? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 16. mai #8391 Del Skrevet 16. mai Cid skrev (1 minutt siden): Og en slutt som er glad? Det veit jeg ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 16. mai #8392 Del Skrevet 16. mai Lurven skrev (Akkurat nå): Det veit jeg ikke Du får stikke innom for en ☕️ da hos henne 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 16. mai #8393 Del Skrevet 16. mai Lurven skrev (56 minutter siden): Hender hu gir deg pølse i vaffel åsså Å'båi!😮 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 16. mai #8394 Del Skrevet 16. mai 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 16. mai #8395 Del Skrevet 16. mai Titania skrev (20 minutter siden): Er det knuste non snopps jeg skuer..? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 16. mai #8396 Del Skrevet 16. mai KnekkeBørre skrev (2 minutter siden): Er det knuste non snopps jeg skuer..? Jepp 😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 16. mai #8397 Del Skrevet 16. mai Titania skrev (Akkurat nå): Jepp 😁 Det er stas! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 16. mai #8398 Del Skrevet 16. mai KnekkeBørre skrev (8 minutter siden): Det er stas! Ble litt for lenge på jobb, så da var det enkelt å bruke tid på en Flurry 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 16. mai #8399 Del Skrevet 16. mai Titania skrev (2 minutter siden): Ble litt for lenge på jobb, så da var det enkelt å bruke tid på en Flurry 😊 Jeg bor én times biltur unna nærmeste McDonalds.. Jeg hater'e! Men aldri prøvd Flurryen dems. Har liksom ikke hatt plass i magen etter min faste bestilling. Én Big Mac. Én Quarterpounder og 3 Chilli Cheese. Kun burgere. Keep your filthy fries. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Lurven Skrevet 16. mai #8400 Del Skrevet 16. mai KnekkeBørre skrev (3 timer siden): Å'båi!😮 Sier 'em alle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå