KnekkeBørre Skrevet 10. januar #7921 Del Skrevet 10. januar (endret) Ting tar tid. Men om man ikke teller dager, så spiller det liksom ingen rolle alikevel. Mitt livs kjærlighet som forlot meg for 11 år, siden sendte meg en DM på Instagram nylig, så jeg kjenner litt til det.. Ålreit, nå er ikke mellomnavnet mitt Google heller, men om jeg absolutt må gjette, så er det jernbanerelatert dette yrket hand.. Det gjør meg bare mindre overbevist om jeg vet hvem dette er. Faen asså.. Hadeland er større enn jeg først trodde. Er neppe en Jevnakerkar dette..? Uansett, det gleder meg svært at han gjør en god figur og samtidig representerer bygda 😊 Endret 10. januar av KnekkeBørre 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 10. januar #7922 Del Skrevet 10. januar KnekkeBørre skrev (15 minutter siden): Ting tar tid. Men om man ikke teller dager, så spiller det liksom ingen rolle alikevel. Mitt livs kjærlighet som forlot meg for 11 år, siden sendte meg en DM på Instagram nylig, så jeg kjenner litt til det.. Ålreit, nå er ikke mellomnavnet mitt Google heller, men om jeg absolutt må gjette, så er det jernbanerelatert dette yrket hand.. Det gjør meg bare mindre overbevist om jeg vet hvem dette er. Faen asså.. Hadeland er større enn jeg først trodde. Er neppe en Jevnakerkar dette..? Uansett, det gleder meg svært at han gjør en god figur og samtidig representerer bygda 😊 Hehe, litt nord for Jevnaker (i hvertfall i følge kartet - jeg er ikke så kjent der) 😊 Og absolutt jernbanerelatert 😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 10. januar #7923 Del Skrevet 10. januar Titania skrev (4 minutter siden): Hehe, litt nord for Jevnaker (i hvertfall i følge kartet - jeg er ikke så kjent der) 😊 Og absolutt jernbanerelatert 😁 Jevnaker er Hadelands sydligste punkt. Rene Bahamas, ska' jeg si'rei 😉 Tipper det må være Gran eller Harestua jeg.. Hverken Lunner eller Brandbu innehar intelligent liv, så de er utelukket 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 11. januar #7924 Del Skrevet 11. januar KnekkeBørre skrev (59 minutter siden): Jevnaker er Hadelands sydligste punkt. Rene Bahamas, ska' jeg si'rei 😉 Tipper det må være Gran eller Harestua jeg.. Hverken Lunner eller Brandbu innehar intelligent liv, så de er utelukket 😂 🤣 Jeg kan ikke hele bakhistorien, men tror han opprinnelig er fra brandbu, selv om han ikke bor der idag 😅 men uhell skjer, gjør de ikke? 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 11. januar #7925 Del Skrevet 11. januar 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 13. januar #7926 Del Skrevet 13. januar 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 13. januar #7927 Del Skrevet 13. januar Titania skrev (3 minutter siden): Begynt med PS2 igjen? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 13. januar #7928 Del Skrevet 13. januar Cid skrev (34 minutter siden): Begynt med PS2 igjen? Tror ikke den er her, så får ikke brukt den akkurat nå 😅 Rydder i noen skuffer 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 13. januar #7929 Del Skrevet 13. januar Titania skrev (8 minutter siden): Tror ikke den er her, så får ikke brukt den akkurat nå 😅 Rydder i noen skuffer Er det demo disker? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 13. januar #7930 Del Skrevet 13. januar 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fant80 Skrevet 13. januar #7931 Del Skrevet 13. januar 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 13. januar #7932 Del Skrevet 13. januar Frøkenfryden skrev (6 minutter siden): Der er @KnekkeBørres lege ser jeg 😜 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 13. januar #7933 Del Skrevet 13. januar Fant80 skrev (Akkurat nå): Bra film? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fant80 Skrevet 13. januar #7934 Del Skrevet 13. januar Just now, Cid said: Bra film? Vi får se. Har hørt gode ting 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 13. januar #7935 Del Skrevet 13. januar Cid skrev (4 minutter siden): Der er @KnekkeBørres lege ser jeg 😜 Beste legen som finnes!! "Ta disse tablettene og Hail Satan"! "Føler du deg ikke bedre om 3 dager, så kan du dra til helvete!" 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 13. januar #7936 Del Skrevet 13. januar Cid skrev (8 minutter siden): Der er @KnekkeBørres lege ser jeg 😜 Det forklarer litt😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 13. januar #7937 Del Skrevet 13. januar Frøkenfryden skrev (12 minutter siden): Det forklarer litt😂 Rart han ikke er i regjering enda, vi har jo tross alt Utenriksminister. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 14. januar #7938 Del Skrevet 14. januar Cid skrev (2 timer siden): Er det demo disker? Demodisken som fulgte med konsollen 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 14. januar #7939 Del Skrevet 14. januar Titania skrev (Akkurat nå): Demodisken som fulgte med konsollen 😊 Var kult med sånne disker før i tiden 😄 nå Jar nesten ingen spill demoer en gang, irriterende. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 14. januar #7940 Del Skrevet 14. januar Cid skrev (1 minutt siden): Var kult med sånne disker før i tiden 😄 nå Jar nesten ingen spill demoer en gang, irriterende. Jeg har aldri spilt av den disken der 😅 Har spilt andre til ps2 da 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå