Gå til innhold

Ta et bilde av det som er foran deg akkurat nå.. ✨📸

Gladikaffe

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Annonse

Entern skrev (1 minutt siden):

Final Fantasy 1? 🥰

Ja kjøpte Pixel Remaster med 1-6 til Nintendo Switch, betalte nesten 1000kr for å få det i fysisk utgave men var verdt det 😄 ikke spilt igjennom 1-6 før, man kan også sette på så man får 4 ganger så mye exp 😁

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (9 timer siden):

Ja kjøpte Pixel Remaster med 1-6 til Nintendo Switch, betalte nesten 1000kr for å få det i fysisk utgave men var verdt det 😄 ikke spilt igjennom 1-6 før, man kan også sette på så man får 4 ganger så mye exp 😁

Fantastisk 😀 de tidlige FF spillene er så kule, med så kul design 🥰

Lurt med 4x exp, problemet ellers med de gamle FF spillene er at man må gå rundt og kverke tilfeldige monstre for å få nok exp 🙃 jeg måtte gi opp FF3 fordi jeg ikke hadde farmet nok exp til å ta sluttbossen 🙃

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Entern skrev (2 timer siden):

Kos🥰

Mmm.. fikk også testet misvær-brunost på polarbrød til kaffen:rodmer:

• Liker 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frøkenfryden skrev (6 minutter siden):

Mmm.. fikk også testet misvær-brunost på polarbrød til kaffen:rodmer:

Nam nam 😊

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Frøkenfryden skrev (3 timer siden):

IMG_2144.jpeg

Did the bunny bug you?

Entern skrev (3 timer siden):

Fantastisk 😀 de tidlige FF spillene er så kule, med så kul design 🥰

Lurt med 4x exp, problemet ellers med de gamle FF spillene er at man må gå rundt og kverke tilfeldige monstre for å få nok exp 🙃 jeg måtte gi opp FF3 fordi jeg ikke hadde farmet nok exp til å ta sluttbossen 🙃

Jeg liker å grinde for exp i spill, men når jeg får muligheten til å firedoble inntjeningen så er det veldig vanskelig å motstå fristelsen 😅

Må si at jeg merker at det er et gammelt spill (1-2 her er remakes fra sånn 15 år siden) siden det er lite som skjer. Litt dialog og så blir man kastet rett ut i en åpen verden :P Final Fantasy 4-6 er mye mer historie osv, var først ved 4 at serien begynte å ta skikkelig av :)

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (3 minutter siden):

Did the bunny bug you?

Jeg liker å grinde for exp i spill, men når jeg får muligheten til å firedoble inntjeningen så er det veldig vanskelig å motstå fristelsen 😅

Må si at jeg merker at det er et gammelt spill (1-2 her er remakes fra sånn 15 år siden) siden det er lite som skjer. Litt dialog og så blir man kastet rett ut i en åpen verden :P Final Fantasy 4-6 er mye mer historie osv, var først ved 4 at serien begynte å ta skikkelig av :)

Jeg liker åpne verdener/sandbokser men skjønner hva du mener 😊 3ern er veldig søt da, gled deg 😊

Har veldig lyst på de spillene, kanskje jeg og burde skaffe meg Switch 😊

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (Akkurat nå):

Jeg liker åpne verdener/sandbokser men skjønner hva du mener 😊 3ern er veldig søt da, gled deg 😊

Har veldig lyst på de spillene, kanskje jeg og burde skaffe meg Switch 😊

3 er helt ukjent for meg, det kom bare i Japan og det er først nå at man kan spille originalen utenfor japansk :)

Pixel Remaster finnes på steam da, også ps4/5 og på app store men aldri i livet om jeg spiller sånne klassikere på en mobil 😛 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Cid skrev (20 minutter siden):

3 er helt ukjent for meg, det kom bare i Japan og det er først nå at man kan spille originalen utenfor japansk :)

Pixel Remaster finnes på steam da, også ps4/5 og på app store men aldri i livet om jeg spiller sånne klassikere på en mobil 😛 

Jeg hadde 3ern på i-pad for noen år siden 😊 veldig søte helter, 4 foreldreløse barn 👦🏻👦🏼🧒🏼👧🏼

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...