Embla Othea Skrevet 5. februar 2023 #6061 Del Skrevet 5. februar 2023 Nietsoj skrev (17 minutter siden): Ser veldig godt ut! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 5. februar 2023 #6062 Del Skrevet 5. februar 2023 Kvakkekyllingen skrev (2 minutter siden): Ja ♥️ 7 tantebarn i nærheten. Herlig 🥳 Oj herlig! Så stor familie 🤩 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 5. februar 2023 #6063 Del Skrevet 5. februar 2023 Embla Othea skrev (5 minutter siden): Enig. Disse pleier å være ganske utvasket, jeg tror vaskeriet vasker dem på 70 *. Jeg har hatt noen shady nattskjorter som har blitt vasket til de falt fra hverandre Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 5. februar 2023 #6064 Del Skrevet 5. februar 2023 Boetica skrev (Akkurat nå): Jeg har hatt noen shady nattskjorter som har blitt vasket til de falt fra hverandre De er aller best utvasket. 🙂 Jeg tror jeg har lånt/stjelt 10 nattskjorter og bukser fra ulike helseforetak fordi de er sååå deilige å gå med. 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 5. februar 2023 #6065 Del Skrevet 5. februar 2023 Boetica skrev (9 minutter siden): Oj herlig! Så stor familie 🤩 Ja Vi er fire søsken 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 5. februar 2023 #6066 Del Skrevet 5. februar 2023 Embla Othea skrev (10 minutter siden): De er aller best utvasket. 🙂 Jeg tror jeg har lånt/stjelt 10 nattskjorter og bukser fra ulike helseforetak fordi de er sååå deilige å gå med. 😅 Helseforetak-kolleksjonen 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 5. februar 2023 #6067 Del Skrevet 5. februar 2023 Kvakkekyllingen skrev (3 minutter siden): Ja Vi er fire søsken 😀 Du er heldig. Tenker ofte i høytider hvor godt det hadde vært å vært mange rundt bordet, og laget masse mat til dem 🥰 Men man får være takknemlig for det man har og. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 5. februar 2023 #6068 Del Skrevet 5. februar 2023 Boetica skrev (2 minutter siden): Helseforetak-kolleksjonen 😂 Oh yes. Psykiatrisk pasient med stor P. 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 5. februar 2023 #6069 Del Skrevet 5. februar 2023 Boetica skrev (28 minutter siden): Heldig du som har småttiser i livet ditt 🥰 Kvakkekyllingen skrev (22 minutter siden): Ja ♥️ 7 tantebarn i nærheten. Herlig 🥳 Så koselig 💙💙💙💙 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 5. februar 2023 #6070 Del Skrevet 5. februar 2023 Boetica skrev (18 minutter siden): Jeg har hatt noen shady nattskjorter som har blitt vasket til de falt fra hverandre Jeg hadde en jeg brukte i 10+ år til det bokstavelig talt bare var filler igjen 🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 5. februar 2023 #6071 Del Skrevet 5. februar 2023 Boetica skrev (3 minutter siden): Du er heldig. Tenker ofte i høytider hvor godt det hadde vært å vært mange rundt bordet, og laget masse mat til dem 🥰 Men man får være takknemlig for det man har og. Det er sant Vi er heldige. Men det er viktig å være glad for det man har ja. Jeg har ingen barn selv så da er det ekstra koselig med tantebarn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Embla Othea Skrevet 5. februar 2023 #6072 Del Skrevet 5. februar 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Jeg hadde en jeg brukte i 10+ år til det bokstavelig talt bare var filler igjen 🤣 Hehe 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 5. februar 2023 #6073 Del Skrevet 5. februar 2023 (endret) Entern skrev (1 minutt siden): Jeg hadde en jeg brukte i 10+ år til det bokstavelig talt bare var filler igjen 🤣 Jeg og tror jeg hadde en i den ligaen 🤪 Ikke rart jeg ble skilt 😂 Endret 5. februar 2023 av Boetica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 5. februar 2023 #6074 Del Skrevet 5. februar 2023 Kvakkekyllingen skrev (1 minutt siden): Det er sant Vi er heldige. Men det er viktig å være glad for det man har ja. Jeg har ingen barn selv så da er det ekstra koselig med tantebarn Elsker unger 😍Man ser liksom ting gjennom deres søte perspektiv 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 5. februar 2023 #6075 Del Skrevet 5. februar 2023 Boetica skrev (3 minutter siden): Elsker unger 😍Man ser liksom ting gjennom deres søte perspektiv Ja 🥰 👶 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 5. februar 2023 #6076 Del Skrevet 5. februar 2023 Embla Othea skrev (1 minutt siden): Hehe 😁 Muttern hadde fått den på et seminar og ga den til meg, brukte den fra jeg var 11 til jeg var voksen 😊 Boetica skrev (Akkurat nå): Jeg og tror jeg hadde en i den ligaen 🤪 Ikke rart jeg ble skilt 😂 🤣🤣🤣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 5. februar 2023 #6077 Del Skrevet 5. februar 2023 Boetica skrev (4 minutter siden): Elsker unger 😍Man ser liksom ting gjennom deres søte perspektiv Kvakkekyllingen skrev (Akkurat nå): Ja 🥰 👶 Kompis-nabogutten ble så overrasket da han oppdaget at jeg faktisk bodde i naboleiligheten 👦☺️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 5. februar 2023 #6078 Del Skrevet 5. februar 2023 (endret) Entern skrev (2 minutter siden): Kompis-nabogutten ble så overrasket da han oppdaget at jeg faktisk bodde i naboleiligheten 👦☺️ Hehe. Ble nok overrasket da 😅 Hvor trodde han du bodde? Endret 5. februar 2023 av Kvakkekyllingen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 5. februar 2023 #6079 Del Skrevet 5. februar 2023 Kvakkekyllingen skrev (1 minutt siden): Hehe. Ble nok overrasket da 😅 Hvor trodde han du bodde? Aner ikke 🤣 han er en intelligent liten fyr men bare ca 4 ☺️ Han fortalte med en gang hvor HAN bodde da👦☺️ Han har kalt meg «nabo’n» siden han var 2 men skjønte nok ikke at det betydde at jeg bor rett ved siden av☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 5. februar 2023 #6080 Del Skrevet 5. februar 2023 Entern skrev (3 minutter siden): Aner ikke 🤣 han er en intelligent liten fyr men bare ca 4 ☺️ Han fortalte med en gang hvor HAN bodde da👦☺️ Han har kalt meg «nabo’n» siden han var 2 men skjønte nok ikke at det betydde at jeg bor rett ved siden av☺️ Skjønner 😅 De er så morsomme 😂 Hun på 5 her fikk spørsmål fra faren en dag om hvem som var den beste pappaen. "Onkel Valdemar" var svaret 😂 (Mann heter ikke Valdemar altså, bare agent som kaller ham det) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå