Embla Othea Skrevet 5. februar 2023 #6061 Skrevet 5. februar 2023 Nietsoj skrev (17 minutter siden): Ser veldig godt ut! 1
Gjest Boetica Skrevet 5. februar 2023 #6062 Skrevet 5. februar 2023 Kvakkekyllingen skrev (2 minutter siden): Ja ♥️ 7 tantebarn i nærheten. Herlig 🥳 Oj herlig! Så stor familie 🤩
Gjest Boetica Skrevet 5. februar 2023 #6063 Skrevet 5. februar 2023 Embla Othea skrev (5 minutter siden): Enig. Disse pleier å være ganske utvasket, jeg tror vaskeriet vasker dem på 70 *. Jeg har hatt noen shady nattskjorter som har blitt vasket til de falt fra hverandre
Embla Othea Skrevet 5. februar 2023 #6064 Skrevet 5. februar 2023 Boetica skrev (Akkurat nå): Jeg har hatt noen shady nattskjorter som har blitt vasket til de falt fra hverandre De er aller best utvasket. 🙂 Jeg tror jeg har lånt/stjelt 10 nattskjorter og bukser fra ulike helseforetak fordi de er sååå deilige å gå med. 😅
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 5. februar 2023 #6065 Skrevet 5. februar 2023 Boetica skrev (9 minutter siden): Oj herlig! Så stor familie 🤩 Ja Vi er fire søsken 😀
Gjest Boetica Skrevet 5. februar 2023 #6066 Skrevet 5. februar 2023 Embla Othea skrev (10 minutter siden): De er aller best utvasket. 🙂 Jeg tror jeg har lånt/stjelt 10 nattskjorter og bukser fra ulike helseforetak fordi de er sååå deilige å gå med. 😅 Helseforetak-kolleksjonen 😂
Gjest Boetica Skrevet 5. februar 2023 #6067 Skrevet 5. februar 2023 Kvakkekyllingen skrev (3 minutter siden): Ja Vi er fire søsken 😀 Du er heldig. Tenker ofte i høytider hvor godt det hadde vært å vært mange rundt bordet, og laget masse mat til dem 🥰 Men man får være takknemlig for det man har og.
Embla Othea Skrevet 5. februar 2023 #6068 Skrevet 5. februar 2023 Boetica skrev (2 minutter siden): Helseforetak-kolleksjonen 😂 Oh yes. Psykiatrisk pasient med stor P. 😂
Entern Skrevet 5. februar 2023 #6069 Skrevet 5. februar 2023 Boetica skrev (28 minutter siden): Heldig du som har småttiser i livet ditt 🥰 Kvakkekyllingen skrev (22 minutter siden): Ja ♥️ 7 tantebarn i nærheten. Herlig 🥳 Så koselig 💙💙💙💙
Entern Skrevet 5. februar 2023 #6070 Skrevet 5. februar 2023 Boetica skrev (18 minutter siden): Jeg har hatt noen shady nattskjorter som har blitt vasket til de falt fra hverandre Jeg hadde en jeg brukte i 10+ år til det bokstavelig talt bare var filler igjen 🤣
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 5. februar 2023 #6071 Skrevet 5. februar 2023 Boetica skrev (3 minutter siden): Du er heldig. Tenker ofte i høytider hvor godt det hadde vært å vært mange rundt bordet, og laget masse mat til dem 🥰 Men man får være takknemlig for det man har og. Det er sant Vi er heldige. Men det er viktig å være glad for det man har ja. Jeg har ingen barn selv så da er det ekstra koselig med tantebarn
Embla Othea Skrevet 5. februar 2023 #6072 Skrevet 5. februar 2023 Entern skrev (Akkurat nå): Jeg hadde en jeg brukte i 10+ år til det bokstavelig talt bare var filler igjen 🤣 Hehe 😁
Gjest Boetica Skrevet 5. februar 2023 #6073 Skrevet 5. februar 2023 (endret) Entern skrev (1 minutt siden): Jeg hadde en jeg brukte i 10+ år til det bokstavelig talt bare var filler igjen 🤣 Jeg og tror jeg hadde en i den ligaen 🤪 Ikke rart jeg ble skilt 😂 Endret 5. februar 2023 av Boetica
Gjest Boetica Skrevet 5. februar 2023 #6074 Skrevet 5. februar 2023 Kvakkekyllingen skrev (1 minutt siden): Det er sant Vi er heldige. Men det er viktig å være glad for det man har ja. Jeg har ingen barn selv så da er det ekstra koselig med tantebarn Elsker unger 😍Man ser liksom ting gjennom deres søte perspektiv
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 5. februar 2023 #6075 Skrevet 5. februar 2023 Boetica skrev (3 minutter siden): Elsker unger 😍Man ser liksom ting gjennom deres søte perspektiv Ja 🥰 👶
Entern Skrevet 5. februar 2023 #6076 Skrevet 5. februar 2023 Embla Othea skrev (1 minutt siden): Hehe 😁 Muttern hadde fått den på et seminar og ga den til meg, brukte den fra jeg var 11 til jeg var voksen 😊 Boetica skrev (Akkurat nå): Jeg og tror jeg hadde en i den ligaen 🤪 Ikke rart jeg ble skilt 😂 🤣🤣🤣
Entern Skrevet 5. februar 2023 #6077 Skrevet 5. februar 2023 Boetica skrev (4 minutter siden): Elsker unger 😍Man ser liksom ting gjennom deres søte perspektiv Kvakkekyllingen skrev (Akkurat nå): Ja 🥰 👶 Kompis-nabogutten ble så overrasket da han oppdaget at jeg faktisk bodde i naboleiligheten 👦☺️
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 5. februar 2023 #6078 Skrevet 5. februar 2023 (endret) Entern skrev (2 minutter siden): Kompis-nabogutten ble så overrasket da han oppdaget at jeg faktisk bodde i naboleiligheten 👦☺️ Hehe. Ble nok overrasket da 😅 Hvor trodde han du bodde? Endret 5. februar 2023 av Kvakkekyllingen
Entern Skrevet 5. februar 2023 #6079 Skrevet 5. februar 2023 Kvakkekyllingen skrev (1 minutt siden): Hehe. Ble nok overrasket da 😅 Hvor trodde han du bodde? Aner ikke 🤣 han er en intelligent liten fyr men bare ca 4 ☺️ Han fortalte med en gang hvor HAN bodde da👦☺️ Han har kalt meg «nabo’n» siden han var 2 men skjønte nok ikke at det betydde at jeg bor rett ved siden av☺️
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 5. februar 2023 #6080 Skrevet 5. februar 2023 Entern skrev (3 minutter siden): Aner ikke 🤣 han er en intelligent liten fyr men bare ca 4 ☺️ Han fortalte med en gang hvor HAN bodde da👦☺️ Han har kalt meg «nabo’n» siden han var 2 men skjønte nok ikke at det betydde at jeg bor rett ved siden av☺️ Skjønner 😅 De er så morsomme 😂 Hun på 5 her fikk spørsmål fra faren en dag om hvem som var den beste pappaen. "Onkel Valdemar" var svaret 😂 (Mann heter ikke Valdemar altså, bare agent som kaller ham det)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå