Gjest Athena Catalina Skrevet 5. november 2022 #4921 Del Skrevet 5. november 2022 Cid skrev (1 minutt siden): Så for meg nå at vi har secret santa på kg og Athena får dynetrekket av meg 😅 Hadde gått rett i søpla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 5. november 2022 #4922 Del Skrevet 5. november 2022 Athena Catalina skrev (4 minutter siden): Hadde gått rett i søpla Og så hadde du blokkert meg? 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Athena Catalina Skrevet 5. november 2022 #4923 Del Skrevet 5. november 2022 Cid skrev (4 minutter siden): Og så hadde du blokkert meg? 😅 Nei, men jeg hadde oversett deg totalt 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 5. november 2022 #4924 Del Skrevet 5. november 2022 Athena Catalina skrev (3 minutter siden): Nei, men jeg hadde oversett deg totalt 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Athena Catalina Skrevet 5. november 2022 #4925 Del Skrevet 5. november 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Tulla Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Titania Skrevet 5. november 2022 #4926 Del Skrevet 5. november 2022 Agent smith skrev (37 minutter siden): Er det et hode rett foran deg der Jepp 😅 Jeg er høy nok til å se over, men han flyttet seg også 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 5. november 2022 #4927 Del Skrevet 5. november 2022 Athena Catalina skrev (4 minutter siden): Tulla Vet men artig å spille med, litt rollespill 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 5. november 2022 #4928 Del Skrevet 5. november 2022 AmandaVI skrev (3 timer siden): Romkameraten min i ferd med å bøffe sugerøret igjen 😄 Kvakkekyllingen skrev (2 timer siden): Cassidy Tvillingene synes at dette er to flotte bilder vi.🥰🥰🖼️🖼️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 5. november 2022 #4929 Del Skrevet 5. november 2022 AmandaVI skrev (6 timer siden): Romkameraten min i ferd med å bøffe sugerøret igjen 😄 For en drittsekk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 6. november 2022 #4930 Del Skrevet 6. november 2022 Agent smith skrev (6 timer siden): For en drittsekk Kanskje han trenger kalsium! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 6. november 2022 #4931 Del Skrevet 6. november 2022 Frøkenfryden skrev (6 timer siden): Kanskje han trenger kalsium! 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 6. november 2022 #4932 Del Skrevet 6. november 2022 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boetica Skrevet 6. november 2022 #4933 Del Skrevet 6. november 2022 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Søndagssysler 😊 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 6. november 2022 #4934 Del Skrevet 6. november 2022 Boetica skrev (13 minutter siden): Søndagssysler 😊 Ja💙 Glitterbuksa må bli juleklar🥰 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet 6. november 2022 #4935 Del Skrevet 6. november 2022 Frøkenfryden skrev (6 timer siden): Cassidy Tvillingene synes at det er et fint bilde vi.🥰🥰🖼️🖼️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AmandaVI Skrevet 7. november 2022 #4936 Del Skrevet 7. november 2022 Frøkenfryden skrev (20 timer siden): Kanskje han trenger kalsium! Ja, han kommer jo ikke til å lyse i mørket av seg selv 😄 forresten lyser han i mørket av seg selv 🙃 Agent smith skrev (På 5.11.2022 den 23.16): For en drittsekk Det var da svært til kraftuttrykk 😆 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Athena Catalina Skrevet 7. november 2022 #4937 Del Skrevet 7. november 2022 (endret) Skal snart til frisøren så driver på å se litt på frisyrer, vurderer denne her. Endret 7. november 2022 av Athena Catalina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AmandaVI Skrevet 7. november 2022 #4938 Del Skrevet 7. november 2022 Når jeg sliter psykisk pleier jeg å sette meg ned med tegnesaker, eller så skriver jeg. Det hjelper. Noen ganger hender det jeg skriver hele dagen, fra jeg står opp og til det begynner å bli mørkt og magen rumler eller jeg må på toalettet. I dag var en sånn dag. Jeg savner mamma og broren min. Men de er ikke snille med meg, så jeg kan ikke være sammen med dem. Jeg har bursdag snart. Jeg pleier å savne dem mer da. Det er kanskje ikke så rart. Jeg har grått mye i dag. Nå skal jeg ut og røre litt på meg. Jeg må ha melk, blåbær, margarin og nytt duftlys. Det gamle er nesten brukt opp. Ha en kjempefin ettermiddag, folkens ♥️ 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 7. november 2022 #4939 Del Skrevet 7. november 2022 (endret) AmandaVI skrev (1 time siden): Når jeg sliter psykisk pleier jeg å sette meg ned med tegnesaker, eller så skriver jeg. Det hjelper. Noen ganger hender det jeg skriver hele dagen, fra jeg står opp og til det begynner å bli mørkt og magen rumler eller jeg må på toalettet. I dag var en sånn dag. Jeg savner mamma og broren min. Men de er ikke snille med meg, så jeg kan ikke være sammen med dem. Jeg har bursdag snart. Jeg pleier å savne dem mer da. Det er kanskje ikke så rart. Jeg har grått mye i dag. Nå skal jeg ut og røre litt på meg. Jeg må ha melk, blåbær, margarin og nytt duftlys. Det gamle er nesten brukt opp. Ha en kjempefin ettermiddag, folkens ♥️ Du er skikkelig god til å tegne 🤩🤩🤩🤩🤩🥰🥰🥰🥰🥰😀 Endret 7. november 2022 av Entern 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AmandaVI Skrevet 7. november 2022 #4940 Del Skrevet 7. november 2022 Entern skrev (8 minutter siden): Du er skikkelig god til å tegne 🤩🤩🤩🤩🤩🥰🥰🥰🥰🥰😀 Tusen takk 🤗♥️ det er det beste jeg vet å gjøre i hele verden 🥰 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå