Entern Skrevet 9. august 2022 #3501 Del Skrevet 9. august 2022 Gladikaffe skrev (2 timer siden): Så fin katt 😊 ser ut som han koser seg 😊 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 9. august 2022 #3502 Del Skrevet 9. august 2022 Entern skrev (9 minutter siden): Nam nam ordentlig burger🍔😄 Jeop Ble stappmett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 9. august 2022 #3503 Del Skrevet 9. august 2022 Entern skrev (6 minutter siden): Han er fra et sånn lite sted utenfor Oslo Aha 😁 👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 9. august 2022 #3504 Del Skrevet 9. august 2022 Kvakkekyllingen skrev (2 minutter siden): Jeop Ble stappmett. Elsker sånn burger 😋😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 9. august 2022 #3505 Del Skrevet 9. august 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Elsker sånn burger 😋😀 Det er godt ja Ble litt for mye 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 9. august 2022 #3506 Del Skrevet 9. august 2022 Kvakkekyllingen skrev (11 minutter siden): Det er godt ja Ble litt for mye 😄 Kan bli det 😆 Minner meg om når jeg var fattig student og den fine lørdagsmiddagen var 200g cheeseburgertallerken på Malik’s😆 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 9. august 2022 #3507 Del Skrevet 9. august 2022 Entern skrev (19 minutter siden): Kan bli det 😆 Minner meg om når jeg var fattig student og den fine lørdagsmiddagen var 200g cheeseburgertallerken på Malik’s😆 Hehe. Sikkert gode tider 😋😆 Alltid godt med burger. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 9. august 2022 #3508 Del Skrevet 9. august 2022 Kvakkekyllingen skrev (Akkurat nå): Hehe. Sikkert gode tider 😋😆 Alltid godt med burger. Ja 😊 Den Malik’s-en der jeg bodde da var bra 😀 Nå er det bare en Malik’s igjen i Oslo og den er dårlig 😑 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 9. august 2022 #3509 Del Skrevet 9. august 2022 Entern skrev (8 minutter siden): Ja 😊 Den Malik’s-en der jeg bodde da var bra 😀 Nå er det bare en Malik’s igjen i Oslo og den er dårlig 😑 Ikke bare en vel? Vi har en her🤠 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 9. august 2022 #3510 Del Skrevet 9. august 2022 Frøkenfryden skrev (4 minutter siden): Ikke bare en vel? Vi har en her🤠 Er det sant?😀så gøy 😀trodde det bare var den dårlige nattåpne i sentrum igjen jeg 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 9. august 2022 #3511 Del Skrevet 9. august 2022 Entern skrev (Akkurat nå): Er det sant?😀så gøy 😀trodde det bare var den dårlige nattåpne i sentrum igjen jeg 😅 Jepp! Hvor bra den er kan man vel spørre seg🤣 eren fast liten gjeng der👍🙂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 9. august 2022 #3512 Del Skrevet 9. august 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Jepp! Hvor bra den er kan man vel spørre seg🤣 eren fast liten gjeng der👍🙂 😀👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 9. august 2022 #3513 Del Skrevet 9. august 2022 Kvakkekyllingen skrev (3 timer siden): Ække du fra Oslo a? Kroa ligger i nærheten den også. Dette er Kaffen 😆 Nei kommer fra et lite sted i nærheten av Oslo. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 9. august 2022 #3514 Del Skrevet 9. august 2022 Entern skrev (17 minutter siden): Ja 😊 Den Malik’s-en der jeg bodde da var bra 😀 Nå er det bare en Malik’s igjen i Oslo og den er dårlig 😑 Pleide å spise på maliks på nedre grünerløkka da jeg jobbet i nærheten der, den var bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 9. august 2022 #3515 Del Skrevet 9. august 2022 Frøkenfryden skrev (3 timer siden): Litt slik hjemme også🙂👍 Men hadde dere bankbuss som kom annenhver tirsdag da du var liten? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Entern Skrevet 9. august 2022 #3516 Del Skrevet 9. august 2022 lurven skrev (Akkurat nå): Pleide å spise på maliks på nedre grünerløkka da jeg jobbet i nærheten der, den var bra De hadde god burger og pommfri på Malik’s 😀 Den der jeg bodde jobbet det veldig hyggelige folk på og 😊 Og så ble Sagene gentrifisert og Malik’s ble Kaffekompaniet 😑 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 9. august 2022 #3517 Del Skrevet 9. august 2022 Entern skrev (Akkurat nå): De hadde god burger og pommfri på Malik’s 😀 Den der jeg bodde jobbet det veldig hyggelige folk på og 😊 Og så ble Sagene gentrifisert og Malik’s ble Kaffekompaniet 😑 😭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 9. august 2022 #3518 Del Skrevet 9. august 2022 Cid skrev (3 timer siden): Pølsefestival Stappmett katt? 😅 Bjarnes pølsefest Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 9. august 2022 #3519 Del Skrevet 9. august 2022 lurven skrev (1 minutt siden): Men hadde dere bankbuss som kom annenhver tirsdag da du var liten? Nei. Men herremin så lenge vi hadde ølbutikk. Ikke øl i butikk. Bankbuss🤣♥️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 9. august 2022 #3520 Del Skrevet 9. august 2022 Entern skrev (2 minutter siden): De hadde god burger og pommfri på Malik’s 😀 Den der jeg bodde jobbet det veldig hyggelige folk på og 😊 Og så ble Sagene gentrifisert og Malik’s ble Kaffekompaniet 😑 Charlies på Torshov var my place. Burger minus alt med ost😎 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå