Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 30. april 2022 #1301 Del Skrevet 30. april 2022 AnnePåLande skrev (6 minutter siden): Mannen her i hus liker drikken din. Ser vi har ganske så lik løper også 😅 Kanskje han er min mann og du er meg 😱🤣 Neida. Men vi bor også på landet! Mange likheter 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnnePåLande Skrevet 30. april 2022 #1302 Del Skrevet 30. april 2022 Kvakkekyllingen skrev (1 minutt siden): Kanskje han er min mann og du er meg 😱🤣 Neida. Men vi bor også på landet! Mange likheter 😄 🤣 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 1. mai 2022 #1303 Del Skrevet 1. mai 2022 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 1. mai 2022 #1304 Del Skrevet 1. mai 2022 Fått ny tegning av nevø 😁 Tante kvakk og onkel, nevø, storesøster og lillesøster 😄 Det lyner og huset vårt går helt opp til himmelen. Over skyene til og med 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 1. mai 2022 #1305 Del Skrevet 1. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (1 minutt siden): Fått ny tegning av nevø 😁 Tante kvakk og onkel, nevø, storesøster og lillesøster 😄 Det lyner og huset vårt går helt opp til himmelen. Over skyene til og med 😁 Ååå ❤️ Er dere så masse på mobil at dere alle har fått firkanta hode?😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 1. mai 2022 #1306 Del Skrevet 1. mai 2022 Frøkenfryden skrev (10 minutter siden): Ååå ❤️ Er dere så masse på mobil at dere alle har fått firkanta hode?😂 Ja! Haha, nei vi ser for mye TV 🤣 Neida, er vel mest motorikken 😄 Det blir nok bedre med åra 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 1. mai 2022 #1307 Del Skrevet 1. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (3 timer siden): Fått ny tegning av nevø 😁 Tante kvakk og onkel, nevø, storesøster og lillesøster 😄 Det lyner og huset vårt går helt opp til himmelen. Over skyene til og med 😁 Ser ut som om den ene figuren er gravid, er det deg Therese Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 1. mai 2022 #1308 Del Skrevet 1. mai 2022 lurven skrev (Akkurat nå): Ser ut som om den ene figuren er gravid, er det deg Therese Jeg er litt usikker på om den helt til høyre er meg eller den som ser gravid ut 🤣 Jeg er høyere enn Valdemar, og ikke gravid. Det er ikke han heller forsåvidt 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 1. mai 2022 #1309 Del Skrevet 1. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (3 timer siden): Fått ny tegning av nevø 😁 Tante kvakk og onkel, nevø, storesøster og lillesøster 😄 Det lyner og huset vårt går helt opp til himmelen. Over skyene til og med 😁 Fine stoler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 1. mai 2022 #1310 Del Skrevet 1. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (3 minutter siden): Jeg er litt usikker på om den helt til høyre er meg eller den som ser gravid ut 🤣 Jeg er høyere enn Valdemar, og ikke gravid. Det er ikke han heller forsåvidt 😆 Da er det kanskje Tirill? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 1. mai 2022 #1311 Del Skrevet 1. mai 2022 lurven skrev (Akkurat nå): Da er det kanskje Tirill? Nei, det er bilde av meg og Valdemar og 3 barn. Ingen Tirill her 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 1. mai 2022 #1312 Del Skrevet 1. mai 2022 Cid skrev (1 minutt siden): Fine stoler Stolene er personer 😂 Men takk 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 1. mai 2022 #1313 Del Skrevet 1. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (1 minutt siden): Nei, det er bilde av meg og Valdemar og 3 barn. Ingen Tirill her 😆 Da må det være deg som skal ha pædd da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 1. mai 2022 #1314 Del Skrevet 1. mai 2022 lurven skrev (1 minutt siden): Da må det være deg som skal ha pædd da Ja men jeg er jo høyest! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 1. mai 2022 #1315 Del Skrevet 1. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (3 minutter siden): Stolene er personer 😂 Men takk 😄 Ser det, praktisk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 1. mai 2022 #1316 Del Skrevet 1. mai 2022 Cid skrev (1 minutt siden): Ser det, praktisk Ja. Vi kan være våre egne stoler 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 1. mai 2022 #1317 Del Skrevet 1. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (3 minutter siden): Ja men jeg er jo høyest! Men du ble lavere på grunn av graviditeten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 1. mai 2022 #1318 Del Skrevet 1. mai 2022 Kvakkekyllingen skrev (1 minutt siden): Ja. Vi kan være våre egne stoler 😂 IKEA stoler Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 1. mai 2022 #1319 Del Skrevet 1. mai 2022 lurven skrev (2 minutter siden): Men du ble lavere på grunn av graviditeten Å, ja men da er det meg. Jeg er tjukk og god så det ligner jo en smule 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 1. mai 2022 #1320 Del Skrevet 1. mai 2022 Cid skrev (3 minutter siden): IKEA stoler Ja. Eller fantasistoler. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå