Gjest lurven Skrevet 14. april 2022 #841 Del Skrevet 14. april 2022 Kvakkekyllingen skrev (1 minutt siden): Ikke nå lenger. Jeg dyttet han ned da han ble for pågående 😄😂 Au Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 14. april 2022 #842 Del Skrevet 14. april 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Mamma dekker på fint med krystallglass. Til pepsi max og langpannepizza. Herlig! ❤️😃🐣 Åååå, så koselig 🥰 Kos dere med pizza 🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 14. april 2022 #843 Del Skrevet 14. april 2022 Kvakkekyllingen skrev (Akkurat nå): Ikke nå lenger. Jeg dyttet han ned da han ble for pågående 😄😂 Tror på deg der! 😂 han bare; Du er mitt påske-egg! Du bare 😳 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 14. april 2022 #844 Del Skrevet 14. april 2022 Kvakkekyllingen skrev (Akkurat nå): Åååå, så koselig 🥰 Kos dere med pizza 🙂 Takk!! Ser nå at det er to fluffy kvakker a la deg på bordet også😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 14. april 2022 #845 Del Skrevet 14. april 2022 lurven skrev (Akkurat nå): Au Sorry! Skal være forsiktig neste gang 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 14. april 2022 #846 Del Skrevet 14. april 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Tror på deg der! 😂 han bare; Du er mitt påske-egg! Du bare 😳 Ja men jeg er nærmest rund som et egg så det var jo ikke så ille 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 14. april 2022 #847 Del Skrevet 14. april 2022 Kvakkekyllingen skrev (Akkurat nå): Sorry! Skal være forsiktig neste gang 😂 Han mener det nok godt og uskyldig. Og Lurven kan fly som Spurven så går fint! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 14. april 2022 #848 Del Skrevet 14. april 2022 Kvakkekyllingen skrev (Akkurat nå): Ja men jeg er nærmest rund som et egg så det var jo ikke så ille 😂 😂😂😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 14. april 2022 #849 Del Skrevet 14. april 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): Takk!! Ser nå at det er to fluffy kvakker a la deg på bordet også😀 Ja 😀 Kvakken er der det er pizza 😋😋 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 14. april 2022 #850 Del Skrevet 14. april 2022 Frøkenfryden skrev (3 minutter siden): Han mener det nok godt og uskyldig. Og Lurven kan fly som Spurven så går fint! Ja jeg var litt brå da jeg dyttet ham ned 🥺 Angrer meg nå Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 14. april 2022 #851 Del Skrevet 14. april 2022 Frøkenfryden skrev (6 minutter siden): Tror på deg der! 😂 han bare; Du er mitt påske-egg! Du bare 😳 Ja men det sier jeg bare i påsken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 14. april 2022 #852 Del Skrevet 14. april 2022 Kvakkekyllingen skrev (Akkurat nå): Ja jeg var litt brå da jeg dyttet ham ned 🥺 Angrer meg nå Han har vært ute et par vinternetter før, nå er det jo nesten vår og alt under trærne👌🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 14. april 2022 #853 Del Skrevet 14. april 2022 lurven skrev (1 minutt siden): Ja men det sier jeg bare i påsken Etter det sier du..? Du er min Royal trippel? 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 14. april 2022 #854 Del Skrevet 14. april 2022 Frøkenfryden skrev (Akkurat nå): Etter det sier du..? Du er min Royal trippel? 😃 Kommer an på hvilken årstid eller høytid det er. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 14. april 2022 #855 Del Skrevet 14. april 2022 Kvakkekyllingen skrev (3 minutter siden): Ja jeg var litt brå da jeg dyttet ham ned 🥺 Angrer meg nå Det går bra, beinet kan gipses Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 14. april 2022 #856 Del Skrevet 14. april 2022 Frøkenfryden skrev (3 minutter siden): Han har vært ute et par vinternetter før, nå er det jo nesten vår og alt under trærne👌🏻 Sant det. Går nok bra 😀👍 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 14. april 2022 #857 Del Skrevet 14. april 2022 lurven skrev (2 minutter siden): Det går bra, beinet kan gipses Åneii 🥺🥺 Jeg kan verne om deg og pleie deg 🥰🥰🥰🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 14. april 2022 #858 Del Skrevet 14. april 2022 Kvakkekyllingen skrev (Akkurat nå): Åneii 🥺🥺 Jeg kan verne om deg og pleie deg 🥰🥰🥰🥰 Jeg kan snakke om hvor trist og krenket han ble.. men tror heller han trenger dyne, gips og jus med sugerør😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 14. april 2022 #859 Del Skrevet 14. april 2022 Kvakkekyllingen skrev (1 minutt siden): Åneii 🥺🥺 Jeg kan verne om deg og pleie deg 🥰🥰🥰🥰 Går bra jeg har jo et bein til Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 14. april 2022 #860 Del Skrevet 14. april 2022 lurven skrev (6 minutter siden): Kommer an på hvilken årstid eller høytid det er. Man må tilpasse. 👍 Julesokk, julebukk, halloweenheks osv Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå