Frøkenfryden Skrevet 13. april 2022 #801 Skrevet 13. april 2022 lurven skrev (2 minutter siden): Fryden var oppvokst i en liten vestlandsbygd Der ingen gikk på trygd Kom til hovedstaden Der så hun for første gang folk som ligna bin laden I Oslo hadde de både buss og bil Og hun lærte seg at det er noe som kalles homofil
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 13. april 2022 #802 Skrevet 13. april 2022 lurven skrev (8 minutter siden): Fryden var oppvokst i en liten vestlandsbygd Der ingen gikk på trygd Kom til hovedstaden Der så hun for første gang folk som ligna bin laden I Oslo hadde de både buss og bil Og hun lærte seg at det er noe som kalles homofil Haha 😂
Frøkenfryden Skrevet 13. april 2022 #803 Skrevet 13. april 2022 lurven skrev (2 timer siden): Fryden var oppvokst i en liten vestlandsbygd Der ingen gikk på trygd Kom til hovedstaden Der så hun for første gang folk som ligna bin laden I Oslo hadde de både buss og bil Og hun lærte seg at det er noe som kalles homofil Poeten 😃
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 13. april 2022 #804 Skrevet 13. april 2022 Greit med litt variasjon i musikken 🤭🥴
Gjest lurven Skrevet 13. april 2022 #805 Skrevet 13. april 2022 Kvakkekyllingen skrev (9 minutter siden): Greit med litt variasjon i musikken 🤭🥴 Elsker den sangen.
Frøkenfryden Skrevet 13. april 2022 #806 Skrevet 13. april 2022 (endret) Kvakkekyllingen skrev (12 minutter siden): Greit med litt variasjon i musikken 🤭🥴 Herlig! Lurer forresten sånn på om kyllingen er festet eller bare er med for å ta bilde til oss og settes opp da😃 Minner meg om da Mann dro på sykkelferie med en badeand som han knipset bilde av på ulike steder til meg🥰 Endret 13. april 2022 av Frøkenfryden
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 13. april 2022 #807 Skrevet 13. april 2022 Frøkenfryden skrev (3 minutter siden): Herlig! Lurer forresten sånn på om kyllingen er festet eller bare er med for å ta bilde til oss og settes opp da😃 Minner meg om da Mann dro på sykkelferie med en badeand som han knipset bilde av på ulike steder til meg🥰 Kyllingen fikk jeg av en beboer på jobb i dag så da ble den med på påsketur 🤭 Er bare med på bildene, nå ligger den i veska og hviler 😂 Haha, herlig! Den opplevde nok litt av hvert? 😁
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 13. april 2022 #808 Skrevet 13. april 2022 lurven skrev (8 minutter siden): Elsker den sangen. Den er fengende, det skal den ha 😂 Samboer klaget heller ikke. Nå er det kvakken sin tur til å velge musikk 😄
Frøkenfryden Skrevet 13. april 2022 #809 Skrevet 13. april 2022 Kvakkekyllingen skrev (Akkurat nå): Kyllingen fikk jeg av en beboer på jobb i dag så da ble den med på påsketur 🤭 Er bare med på bildene, nå ligger den i veska og hviler 😂 Haha, herlig! Den opplevde nok litt av hvert? 😁 Haha søtt! Linseluskylling, kvakker ut når kamera kommet på😂🐣 ja den hadde det gøy! Det bidro til at jeg tenkte jeg hadde funnet den store kjærligheten husker jeg. At han gjorde det. Haha 😃❤️
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 13. april 2022 #810 Skrevet 13. april 2022 Frøkenfryden skrev (11 minutter siden): Haha søtt! Linseluskylling, kvakker ut når kamera kommet på😂🐣 ja den hadde det gøy! Det bidro til at jeg tenkte jeg hadde funnet den store kjærligheten husker jeg. At han gjorde det. Haha 😃❤️ Ja 😄👍 Så koselig ❤ Han er nok en god mann. Viktig med litt humor 😄
Frøkenfryden Skrevet 13. april 2022 #811 Skrevet 13. april 2022 Kvakkekyllingen skrev (2 timer siden): Ja 😄👍 Så koselig ❤ Han er nok en god mann. Viktig med litt humor 😄 Enig. Spesielg viktig at han syns jeg er morsom😂 Får vi ankomstbilde av kvakken?
Gjest lurven Skrevet 13. april 2022 #812 Skrevet 13. april 2022 Frøkenfryden skrev (3 timer siden): Herlig! Lurer forresten sånn på om kyllingen er festet eller bare er med for å ta bilde til oss og settes opp da😃 Minner meg om da Mann dro på sykkelferie med en badeand som han knipset bilde av på ulike steder til meg🥰 Dro han på ferie uten deg med en badeand. Det der er suspekt
Frøkenfryden Skrevet 13. april 2022 #813 Skrevet 13. april 2022 lurven skrev (Akkurat nå): Dro han på ferie uten deg med en badeand. Det der er suspekt Haha. Han har en årlig sykkelferie alene i utlandet. Med eller uten and. 😀
Gjest Cid Skrevet 13. april 2022 #814 Skrevet 13. april 2022 Frøkenfryden skrev (21 minutter siden): Haha. Han har en årlig sykkelferie alene i utlandet. Med eller uten and. 😀 Tour de france?
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 13. april 2022 #815 Skrevet 13. april 2022 Frøkenfryden skrev (34 minutter siden): Enig. Spesielg viktig at han syns jeg er morsom😂 Får vi ankomstbilde av kvakken? Klart det! Kvakken har kommet frem og får kjøttsuppe nå men er mer opptatt av godtesnop😄
Frøkenfryden Skrevet 13. april 2022 #816 Skrevet 13. april 2022 Kvakkekyllingen skrev (8 minutter siden): Klart det! Kvakken har kommet frem og får kjøttsuppe nå men er mer opptatt av godtesnop😄 Åå lille venn. Hihi Og får stå på hekladuk til og med😃
Frøkenfryden Skrevet 13. april 2022 #817 Skrevet 13. april 2022 Cid skrev (22 minutter siden): Tour de france? Noe sånt!
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 13. april 2022 #818 Skrevet 13. april 2022 Frøkenfryden skrev (12 minutter siden): Åå lille venn. Hihi Og får stå på hekladuk til og med😃 Det er noe slags plastduk som ser ut som den er heklet 😄 Den kan få stå her resten av påska 😄
Frøkenfryden Skrevet 13. april 2022 #820 Skrevet 13. april 2022 Kvakkekyllingen skrev (1 time siden): Det er noe slags plastduk som ser ut som den er heklet 😄 Den kan få stå her resten av påska 😄 Funker den. Fikk hekledukstemning😃 bra for Kvakken, kose seg hele påsken på duk man bare kan søle godtesnop på😃
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå