Frøkenfryden Skrevet 13. april 2022 #801 Del Skrevet 13. april 2022 lurven skrev (2 minutter siden): Fryden var oppvokst i en liten vestlandsbygd Der ingen gikk på trygd Kom til hovedstaden Der så hun for første gang folk som ligna bin laden I Oslo hadde de både buss og bil Og hun lærte seg at det er noe som kalles homofil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 13. april 2022 #802 Del Skrevet 13. april 2022 lurven skrev (8 minutter siden): Fryden var oppvokst i en liten vestlandsbygd Der ingen gikk på trygd Kom til hovedstaden Der så hun for første gang folk som ligna bin laden I Oslo hadde de både buss og bil Og hun lærte seg at det er noe som kalles homofil Haha 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 13. april 2022 #803 Del Skrevet 13. april 2022 lurven skrev (2 timer siden): Fryden var oppvokst i en liten vestlandsbygd Der ingen gikk på trygd Kom til hovedstaden Der så hun for første gang folk som ligna bin laden I Oslo hadde de både buss og bil Og hun lærte seg at det er noe som kalles homofil Poeten 😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 13. april 2022 #804 Del Skrevet 13. april 2022 Greit med litt variasjon i musikken 🤭🥴 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 13. april 2022 #805 Del Skrevet 13. april 2022 Kvakkekyllingen skrev (9 minutter siden): Greit med litt variasjon i musikken 🤭🥴 Elsker den sangen. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 13. april 2022 #806 Del Skrevet 13. april 2022 (endret) Kvakkekyllingen skrev (12 minutter siden): Greit med litt variasjon i musikken 🤭🥴 Herlig! Lurer forresten sånn på om kyllingen er festet eller bare er med for å ta bilde til oss og settes opp da😃 Minner meg om da Mann dro på sykkelferie med en badeand som han knipset bilde av på ulike steder til meg🥰 Endret 13. april 2022 av Frøkenfryden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 13. april 2022 #807 Del Skrevet 13. april 2022 Frøkenfryden skrev (3 minutter siden): Herlig! Lurer forresten sånn på om kyllingen er festet eller bare er med for å ta bilde til oss og settes opp da😃 Minner meg om da Mann dro på sykkelferie med en badeand som han knipset bilde av på ulike steder til meg🥰 Kyllingen fikk jeg av en beboer på jobb i dag så da ble den med på påsketur 🤭 Er bare med på bildene, nå ligger den i veska og hviler 😂 Haha, herlig! Den opplevde nok litt av hvert? 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 13. april 2022 #808 Del Skrevet 13. april 2022 lurven skrev (8 minutter siden): Elsker den sangen. Den er fengende, det skal den ha 😂 Samboer klaget heller ikke. Nå er det kvakken sin tur til å velge musikk 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 13. april 2022 #809 Del Skrevet 13. april 2022 Kvakkekyllingen skrev (Akkurat nå): Kyllingen fikk jeg av en beboer på jobb i dag så da ble den med på påsketur 🤭 Er bare med på bildene, nå ligger den i veska og hviler 😂 Haha, herlig! Den opplevde nok litt av hvert? 😁 Haha søtt! Linseluskylling, kvakker ut når kamera kommet på😂🐣 ja den hadde det gøy! Det bidro til at jeg tenkte jeg hadde funnet den store kjærligheten husker jeg. At han gjorde det. Haha 😃❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 13. april 2022 #810 Del Skrevet 13. april 2022 Frøkenfryden skrev (11 minutter siden): Haha søtt! Linseluskylling, kvakker ut når kamera kommet på😂🐣 ja den hadde det gøy! Det bidro til at jeg tenkte jeg hadde funnet den store kjærligheten husker jeg. At han gjorde det. Haha 😃❤️ Ja 😄👍 Så koselig ❤ Han er nok en god mann. Viktig med litt humor 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 13. april 2022 #811 Del Skrevet 13. april 2022 Kvakkekyllingen skrev (2 timer siden): Ja 😄👍 Så koselig ❤ Han er nok en god mann. Viktig med litt humor 😄 Enig. Spesielg viktig at han syns jeg er morsom😂 Får vi ankomstbilde av kvakken? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 13. april 2022 #812 Del Skrevet 13. april 2022 Frøkenfryden skrev (3 timer siden): Herlig! Lurer forresten sånn på om kyllingen er festet eller bare er med for å ta bilde til oss og settes opp da😃 Minner meg om da Mann dro på sykkelferie med en badeand som han knipset bilde av på ulike steder til meg🥰 Dro han på ferie uten deg med en badeand. Det der er suspekt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 13. april 2022 #813 Del Skrevet 13. april 2022 lurven skrev (Akkurat nå): Dro han på ferie uten deg med en badeand. Det der er suspekt Haha. Han har en årlig sykkelferie alene i utlandet. Med eller uten and. 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 13. april 2022 #814 Del Skrevet 13. april 2022 Frøkenfryden skrev (21 minutter siden): Haha. Han har en årlig sykkelferie alene i utlandet. Med eller uten and. 😀 Tour de france? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 13. april 2022 #815 Del Skrevet 13. april 2022 Frøkenfryden skrev (34 minutter siden): Enig. Spesielg viktig at han syns jeg er morsom😂 Får vi ankomstbilde av kvakken? Klart det! Kvakken har kommet frem og får kjøttsuppe nå men er mer opptatt av godtesnop😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 13. april 2022 #816 Del Skrevet 13. april 2022 Kvakkekyllingen skrev (8 minutter siden): Klart det! Kvakken har kommet frem og får kjøttsuppe nå men er mer opptatt av godtesnop😄 Åå lille venn. Hihi Og får stå på hekladuk til og med😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 13. april 2022 #817 Del Skrevet 13. april 2022 Cid skrev (22 minutter siden): Tour de france? Noe sånt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 13. april 2022 #818 Del Skrevet 13. april 2022 Frøkenfryden skrev (12 minutter siden): Åå lille venn. Hihi Og får stå på hekladuk til og med😃 Det er noe slags plastduk som ser ut som den er heklet 😄 Den kan få stå her resten av påska 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 13. april 2022 #819 Del Skrevet 13. april 2022 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 13. april 2022 #820 Del Skrevet 13. april 2022 Kvakkekyllingen skrev (1 time siden): Det er noe slags plastduk som ser ut som den er heklet 😄 Den kan få stå her resten av påska 😄 Funker den. Fikk hekledukstemning😃 bra for Kvakken, kose seg hele påsken på duk man bare kan søle godtesnop på😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå