Frøkenfryden Skrevet 28. mars 2022 #481 Del Skrevet 28. mars 2022 lurven skrev (1 minutt siden): Jeg er mest interessert i servietter Ingen serviett fremfor meg, 30 min-middag inntatt serviettløst i sofa til svensk bake-tv. #mandag Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 28. mars 2022 #482 Del Skrevet 28. mars 2022 Cid skrev (5 minutter siden): Pasta Carbonara? Pimpa toropose😃 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 28. mars 2022 #483 Del Skrevet 28. mars 2022 lurven skrev (12 minutter siden): Ok du får legge ut bilde så skal jeg gjøre en vurdering Spise alene onsdag, mulig jeg slår til! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 28. mars 2022 #484 Del Skrevet 28. mars 2022 Kvakkekyllingen skrev (31 minutter siden): Så nå bretter du servietter dag og natt? 😂 Haha! Neinei, lytter ikke på ham vettu. I’m nobodys bitch. ..sannheten er kanskje at jeg hadde en litt vel rolig ungdomstid der jeg strikket, sydde, lagde bløtkaker til folk og brettet servietter😂 kunnskapen sitter visst i! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 28. mars 2022 #485 Del Skrevet 28. mars 2022 Frøkenfryden skrev (10 minutter siden): Haha! Neinei, lytter ikke på ham vettu. I’m nobodys bitch. ..sannheten er kanskje at jeg hadde en litt vel rolig ungdomstid der jeg strikket, sydde, lagde bløtkaker til folk og brettet servietter😂 kunnskapen sitter visst i! Bra! Aldri hør på noen andre enn deg selv. (Og politiet) 😂 Ååå, jeg har lyst til å strikke ordentlig. Har noe liggende et sted men det blir bare skjevt og feil Hva strikker/strikket du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 28. mars 2022 #486 Del Skrevet 28. mars 2022 Frøkenfryden skrev (8 minutter siden): Haha! Neinei, lytter ikke på ham vettu. I’m nobodys bitch. ..sannheten er kanskje at jeg hadde en litt vel rolig ungdomstid der jeg strikket, sydde, lagde bløtkaker til folk og brettet servietter😂 kunnskapen sitter visst i! Frøkenfryden satt hjemme å sydde,mens andre ungdommer var ute og drakk og spydde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 28. mars 2022 #487 Del Skrevet 28. mars 2022 (endret) Kvakkekyllingen skrev (1 time siden): Bra! Aldri hør på noen andre enn deg selv. (Og politiet) 😂 Ååå, jeg har lyst til å strikke ordentlig. Har noe liggende et sted men det blir bare skjevt og feil Hva strikker/strikket du? Bare enkle riller. Lappetepper i tusen farger gikk det i😃 I senere år: skjerf Politi må man høre på! Enig! 👮♀️👍 Endret 28. mars 2022 av Frøkenfryden Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 28. mars 2022 #488 Del Skrevet 28. mars 2022 lurven skrev (1 time siden): Frøkenfryden satt hjemme å sydde,mens andre ungdommer var ute og drakk og spydde. Jepp👍 Late bloomer☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 28. mars 2022 #489 Del Skrevet 28. mars 2022 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 28. mars 2022 #490 Del Skrevet 28. mars 2022 Frøkenfryden skrev (7 minutter siden): Bare enkle riller. Lappetepper i tusen farger gikk det i😃 I senere år: skjerf Politi må man høre på! Enig! 👮♀️👍 Kult. Er så mange som har lappetepper på jobb 😀 Skjerf kan jeg kanskje få til hvis jeg vil. Er nok viljen det står på 😂 Jepp! Viktig 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 28. mars 2022 #491 Del Skrevet 28. mars 2022 Frøkenfryden skrev (3 minutter siden): Snurre Sprett 😀 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 28. mars 2022 #492 Del Skrevet 28. mars 2022 Kvakkekyllingen skrev (2 minutter siden): Snurre Sprett 😀 Ja😃 Snurre-sprett-bukse og fusilligryte i sofa var mandagslykken her❤️🐰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 28. mars 2022 #493 Del Skrevet 28. mars 2022 Frøkenfryden skrev (2 timer siden): Pimpa toropose😃 Kunne høres ut som pimp my toropose 😝 Frøkenfryden skrev (1 time siden): Bugs bunny 😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 28. mars 2022 #494 Del Skrevet 28. mars 2022 Frøkenfryden skrev (2 timer siden): Ja😃 Snurre-sprett-bukse og fusilligryte i sofa var mandagslykken her❤️🐰 Høres herlig ut 🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 29. mars 2022 #495 Del Skrevet 29. mars 2022 Cid skrev (11 timer siden): Kunne høres ut som pimp my toropose 😝 Bugs bunny 😄 👍 🐰🧡 favorittkosebuksa! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 29. mars 2022 #496 Del Skrevet 29. mars 2022 Og en kopp kaffe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest lurven Skrevet 29. mars 2022 #497 Del Skrevet 29. mars 2022 Fame skrev (3 timer siden): Og en kopp kaffe Hvor langt på vei er du? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 29. mars 2022 #498 Del Skrevet 29. mars 2022 Espresso-shot til siste jobbetimen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 29. mars 2022 #499 Del Skrevet 29. mars 2022 Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): Espresso-shot til siste jobbetimen Kult krus (Glad dette ikke er autokorrekt tråden siden kuk kom opp når jeg skulle skrive krus 😅🙊) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fame Skrevet 29. mars 2022 #500 Del Skrevet 29. mars 2022 lurven skrev (1 time siden): Hvor langt på vei er du? 4 dager. Popper snart 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå