Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 6. januar 2022 #101 Del Skrevet 6. januar 2022 Cid skrev (2 minutter siden): Den kom på midten av 80 tallet, denne kom på tidlig 90 tallet jeg har den fortsatt med samme kontrolleren med select knappen borte vekk Hehe, den er sikkert verdt en formue om noen år 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DildoShwaggins Skrevet 6. januar 2022 #102 Del Skrevet 6. januar 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Svart og hvitt har en stil det også da True true Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 6. januar 2022 #103 Del Skrevet 6. januar 2022 Ja! Alt for liten tålmodighet og blir irritert når jeg ikke får det til 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 6. januar 2022 #104 Del Skrevet 6. januar 2022 Kvakkekyllingen skrev (Akkurat nå): Hehe, den er sikkert verdt en formue om noen år 😂 Verdt noen hundre kroner men de er ganske lett å få tak i Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 6. januar 2022 #105 Del Skrevet 6. januar 2022 Kvakkekyllingen skrev (1 minutt siden): Åå. Ja det snør godt. I Trøndelag også Har bodd der, det var mye snø der de årene ja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 6. januar 2022 #106 Del Skrevet 6. januar 2022 Cid skrev (1 minutt siden): Gleder meg til all snø er borte Jeg også!! Det var borte på mandag. Men ikke nå 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 6. januar 2022 #107 Del Skrevet 6. januar 2022 SidFernwilter skrev (1 minutt siden): Har bodd der, det var mye snø der de årene ja. Det vil jeg tro. Men nå er det nok snart. Er ikke så ille som bildet ditt heldigvis:p Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 6. januar 2022 #108 Del Skrevet 6. januar 2022 Kvakkekyllingen skrev (1 minutt siden): Jeg også!! Det var borte på mandag. Men ikke nå 😂 Er dritt lei av å gå forsiktig så jeg ikke sklir Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 6. januar 2022 #109 Del Skrevet 6. januar 2022 Cid skrev (2 minutter siden): Verdt noen hundre kroner men de er ganske lett å få tak i Ah, ikke så mye da. Men en morsom ting å ha 👍😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
K.B. Skrevet 6. januar 2022 #110 Del Skrevet 6. januar 2022 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 6. januar 2022 #111 Del Skrevet 6. januar 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Er dritt lei av å gå forsiktig så jeg ikke sklir Ja Svogeren min datt og brakk armen på tirsdag. Er ille glatt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 6. januar 2022 #112 Del Skrevet 6. januar 2022 Kvakkekyllingen skrev (Akkurat nå): Ja Svogeren min datt og brakk armen på tirsdag. Er ille glatt Uff o: jeg skled og skadet meg ganske hardt i halebeinet for noen år siden, hadde det ganske jævlig de neste ukene 😕 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 6. januar 2022 #113 Del Skrevet 6. januar 2022 Cid skrev (2 minutter siden): Uff o: jeg skled og skadet meg ganske hardt i halebeinet for noen år siden, hadde det ganske jævlig de neste ukene 😕 Uff Er vondt ja. Bare vær forsiktig så går det nok bra Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Doktor Dyregod Skrevet 6. januar 2022 #114 Del Skrevet 6. januar 2022 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gladikaffe Skrevet 9. januar 2022 Forfatter #115 Del Skrevet 9. januar 2022 Litt spilling 🍬🍬🍬🍭🥰🥰🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gladikaffe Skrevet 9. januar 2022 Forfatter #116 Del Skrevet 9. januar 2022 Cid skrev (På 6.1.2022 den 14.52): Masse, spesielt zelda og mario fikk super Nintendo når jeg var 4 år Viser de skihopp i svart og hvitt? På kaffe? Cid skrev (På 6.1.2022 den 14.52): Masse, spesielt zelda og mario fikk super Nintendo når jeg var 4 år Viser de skihopp i svart og hvitt? På kaffe? Ja, det ble kafé 😉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gladikaffe Skrevet 9. januar 2022 Forfatter #117 Del Skrevet 9. januar 2022 Litt spilling 🍬🍬🍬🍭🥰🥰🥰 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Påkrevd Skrevet 9. januar 2022 #118 Del Skrevet 9. januar 2022 Sparer litt strøm😁 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 13. januar 2022 #119 Del Skrevet 13. januar 2022 Samboer har printet ut en fin gul terning 🤭 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gladikaffe Skrevet 13. januar 2022 Forfatter #120 Del Skrevet 13. januar 2022 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå