TheHairyToothfairy Skrevet 6. januar 2022 #81 Del Skrevet 6. januar 2022 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 6. januar 2022 #82 Del Skrevet 6. januar 2022 Cid skrev (6 timer siden): Er hun barn? Hun er snart 8. Men fortsatt bedre enn meg 😂 Jeg blir bare irritert når jeg ikke får det til. SidFernwilter skrev (2 timer siden): Får du fram bilen? 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 6. januar 2022 #83 Del Skrevet 6. januar 2022 Kvakkekyllingen skrev (4 minutter siden): Hun er snart 8. Men fortsatt bedre enn meg 😂 Jeg blir bare irritert når jeg ikke får det til. Har du vokst opp med spill? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 6. januar 2022 #84 Del Skrevet 6. januar 2022 Cid skrev (2 minutter siden): Har du vokst opp med spill? Ikke så mye spilling hos oss. Ikke på meg iallefall. Var for rastløs 😛 Men har jo prøvd Mario før, men ikke så alt for mye. Spilte litt CS når jeg var litt eldre. Men lite nå Du da? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DildoShwaggins Skrevet 6. januar 2022 #85 Del Skrevet 6. januar 2022 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 6. januar 2022 #86 Del Skrevet 6. januar 2022 Kvakkekyllingen skrev (5 minutter siden): Ikke så mye spilling hos oss. Ikke på meg iallefall. Var for rastløs 😛 Men har jo prøvd Mario før, men ikke så alt for mye. Spilte litt CS når jeg var litt eldre. Men lite nå Du da? Masse, spesielt zelda og mario fikk super Nintendo når jeg var 4 år DildoShwaggins skrev (3 minutter siden): Viser de skihopp i svart og hvitt? Gladikaffe skrev (3 timer siden): På kaffe? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 6. januar 2022 #87 Del Skrevet 6. januar 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Masse, spesielt zelda og mario fikk super Nintendo når jeg var 4 år Gøy Vi har en slik en. Men er samboer som har spilt mest. Eller egentlig niesen min 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DildoShwaggins Skrevet 6. januar 2022 #88 Del Skrevet 6. januar 2022 Cid skrev (2 minutter siden): Viser de skihopp i svart og hvitt? Ja, har så gammel TV 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 6. januar 2022 #89 Del Skrevet 6. januar 2022 Kvakkekyllingen skrev (Akkurat nå): Gøy Vi har en slik en. Men er samboer som har spilt mest. Eller egentlig niesen min 😂 Dette er nes da 😅 dette er snes Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 6. januar 2022 #90 Del Skrevet 6. januar 2022 DildoShwaggins skrev (Akkurat nå): Ja, har så gammel TV Hvilken årsmodell? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 6. januar 2022 #91 Del Skrevet 6. januar 2022 Cid skrev (1 minutt siden): Dette er nes da 😅 dette er snes Ja, vet det ikke er det samme 😂 Den vi har er vel gammel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 6. januar 2022 #92 Del Skrevet 6. januar 2022 Det er morsomt å se på ja 😂 Selv om jeg er dårlig. Prøver pacman av og til 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 6. januar 2022 #93 Del Skrevet 6. januar 2022 Jeg elsker mario bros 2 og 3, ingen av new super mario bros spillene har klart å komme i nærheten av de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 6. januar 2022 #94 Del Skrevet 6. januar 2022 Kvakkekyllingen skrev (2 minutter siden): Ja, vet det ikke er det samme 😂 Den vi har er vel gammel. Den kom på midten av 80 tallet, denne kom på tidlig 90 tallet jeg har den fortsatt med samme kontrolleren med select knappen borte vekk Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
TheHairyToothfairy Skrevet 6. januar 2022 #95 Del Skrevet 6. januar 2022 Kvakkekyllingen skrev (21 minutter siden): Hun er snart 8. Men fortsatt bedre enn meg 😂 Jeg blir bare irritert når jeg ikke får det til. Får du fram bilen? 😂 Måtte ha hjelp av litt større maskiner. Men snart er det like mye her... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 6. januar 2022 #96 Del Skrevet 6. januar 2022 Nå liker jeg heller når de lager 3D plattformer spill, har du spilt Banjo Kazooie? Elsket de spillene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Kvakkekyllingen Skrevet 6. januar 2022 #97 Del Skrevet 6. januar 2022 SidFernwilter skrev (1 minutt siden): Måtte ha hjelp av litt større maskiner. Men snart er det like mye her... Åå. Ja det snør godt. I Trøndelag også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
DildoShwaggins Skrevet 6. januar 2022 #98 Del Skrevet 6. januar 2022 Cid skrev (7 minutter siden): Hvilken årsmodell? 2020 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 6. januar 2022 #99 Del Skrevet 6. januar 2022 DildoShwaggins skrev (Akkurat nå): 2020 Svart og hvitt har en stil det også da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 6. januar 2022 #100 Del Skrevet 6. januar 2022 Kvakkekyllingen skrev (Akkurat nå): Åå. Ja det snør godt. I Trøndelag også Gleder meg til all snø er borte Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå