Gjest Gjest_Charlotte_* Skrevet 1. oktober 2005 #1 Skrevet 1. oktober 2005 Jeg så akkurat en episode av Sex og singeliv hvor Charlotte opplevde at sexpartneren sovnet under akten. Skikkelig kjipt. Er det noen som har opplevd dette, og i hvilken situasjon? Hvordan tok dere det? Våken jente
Gjest Gjest Skrevet 1. oktober 2005 #2 Skrevet 1. oktober 2005 Ja, under forspillet... han var litt fjern hele tiden, men klarte jo å få av meg alle klærne ihvertfall før han sovnet... Jeg ble dritsur og begynte å grine, det var ikke hyggelig i deg hele tatt. Men han var sliten og full, så han hadde litt å unnskylde seg med.
Gjest Milah Skrevet 1. oktober 2005 #3 Skrevet 1. oktober 2005 Nope, det har jeg aldri opplevd. Tror egentlig jeg hadde funnet det litt komisk, hvis det hadde skjedd!
Saeria Skrevet 1. oktober 2005 #4 Skrevet 1. oktober 2005 Ja, det har jeg. Han var rimelig berusa, og jeg kunne ikke annet enn å le.
Annie Skrevet 1. oktober 2005 #5 Skrevet 1. oktober 2005 Ja, det har jeg. Han var rimelig berusa, og jeg kunne ikke annet enn å le. ← Samme her. Så jeg fant et teppe til han og lot han sove på sofan. Gjett om det var en som var flau etterpå...... :grine2:
Gjest Manic Skrevet 2. oktober 2005 #6 Skrevet 2. oktober 2005 Jeg innrømmer at jeg har sovnet når ting var som hetest, men det var alkohylene sin feil, skjer ded beste.
Gjest gjesta Skrevet 2. oktober 2005 #7 Skrevet 2. oktober 2005 Joda, det har jeg opplevd. Det var på nattoget i en sovekupe. Sexen hadde jeg med daværende samboer. Han sovnet "på hullet". Jeg synes det var litt kostelig. Han ble dritflau da han fikk høre om det dagen etter. Ingen sure miner fra min side. Bare en artig historie.
Gjest seroxata Skrevet 3. oktober 2005 #8 Skrevet 3. oktober 2005 jeg klarte faktisk å sovne under akten ei gang var ikke så veldig populært.. men jeg var ganske full da, til mitt forsvar.. om det hjelper så mye da.. eh
Gjest gjest1 Skrevet 3. oktober 2005 #9 Skrevet 3. oktober 2005 Det har jeg opplevd et par ganger, med fulle menn etter fest.
Helene Skrevet 3. oktober 2005 #10 Skrevet 3. oktober 2005 (endret) Jeg har opplevd det én gang men mannen min. Han sovnet midt i akten, det var ikke alkohol i bildet. Etterpå var han dritflau, og rasende på meg. Vi er skilt nå Endret 3. oktober 2005 av Helene
Wonderwoman Skrevet 3. oktober 2005 #11 Skrevet 3. oktober 2005 Har ikke opplevd det nei, må være en merkelig opplevelse...
En lang kar Skrevet 4. oktober 2005 #12 Skrevet 4. oktober 2005 Jeg var i ferd med å sovne en gang. Samboeren skjønte det, og fikk røska liv i meg igjen, *sssssss* Jeg var ikke spesielt edru da.
Gjest sexysadie Skrevet 4. oktober 2005 #13 Skrevet 4. oktober 2005 Kanskje sex og alkohol er noe man ikke skal kombinere. En ting er å ikke få det til, noe annet er det å sovne mens man holder på. Det kan jo tolkes som at man ikke synes at partneren er spesielt spennende.....
Annie Skrevet 5. oktober 2005 #14 Skrevet 5. oktober 2005 Jeg har opplevd det én gang men mannen min. Han sovnet midt i akten, det var ikke alkohol i bildet. Etterpå var han dritflau, og rasende på meg. Vi er skilt nå ← Han var rasende på DEG fordi HAN sovna????????? Ja det var jo logisk!
Gjest allium Skrevet 5. oktober 2005 #16 Skrevet 5. oktober 2005 Vel, jeg har vært den som sovnet. ← Jeg også... og jeg var ikke full engang.
Gjest GreenSky Skrevet 5. oktober 2005 #17 Skrevet 5. oktober 2005 Ikke jeg heller, men jeg var trøtt, og sexen var kjedelig.
Gjest Spacegirl Skrevet 6. oktober 2005 #18 Skrevet 6. oktober 2005 Har ikke opplevd at han har sovnet, men jeg har sovnet selv en gang midt i akten. Men da var jeg rimelig full...
metalish Skrevet 6. oktober 2005 #19 Skrevet 6. oktober 2005 jeg har opplevd at partneren har sunget postman pat under akten... hadde foretrukket at han sovna i grunn...
Gjest gjest1 Skrevet 8. oktober 2005 #20 Skrevet 8. oktober 2005 Jeg har opplevd at typen min sovnet da han gjorde noe på meg. Merket at det ble stille for å si det sånn. Vi hadde drukket en del da. Jeg ble litt snurt der og da, men nå kan jeg le av det. :grine2:
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå