Gå til innhold

Sier du fra / klager du hvis du får dårlig service i butikken?


Anbefalte innlegg

Skrevet

🤔

Anonymkode: d5ba8...193

Skrevet

Nei, det gidder jeg ikke å bruke tid og energi på.

  • Liker 7
Skrevet

Det kan jeg ikke huske at jeg noengang har fått. Men så er ikke jeg storforlangende heller.

Anonymkode: 7b9f9...a38

  • Liker 15
Skrevet

Oftest dropper jeg bare å handle i den butikken, noen få ganger sier jeg fra.

  • Liker 7
Skrevet
Pappi skrev (23 minutter siden):

Oftest dropper jeg bare å handle i den butikken, noen få ganger sier jeg fra.

Til den ansatte eller butikksjefen? 

Anonymkode: d5ba8...193

Skrevet

Noen ganger har jeg sagt fra til den som betjener meg der og da, men har også sendt Mail til butikksjef.

  • Liker 6
Skrevet

Nei, fordi jeg veit de bare er mennesker. Har jobbet 15 år i butikkyrket. Det er en utakknemlig jobb. 

Jeg veit at butikkansatte kan ha en dårlig dag og det skal de få lov til å ha 🙂

Anonymkode: 0f82b...a07

  • Liker 35
Skrevet
Pappi skrev (1 time siden):

Noen ganger har jeg sagt fra til den som betjener meg der og da, men har også sendt Mail til butikksjef.

Har du fått svar? 

Anonymkode: d5ba8...193

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Nei, fordi jeg veit de bare er mennesker. Har jobbet 15 år i butikkyrket. Det er en utakknemlig jobb. 

Jeg veit at butikkansatte kan ha en dårlig dag og det skal de få lov til å ha 🙂

Anonymkode: 0f82b...a07

Det skal ikke gå utover kundene 

Anonymkode: d5ba8...193

  • Liker 14
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Har du fått svar? 

Anonymkode: d5ba8...193

Nå høres det kanskje ut som at dette har skjedd meg ofte, det har det ikke.

jeg har kanskje sendt Mail til butikksjef tre ganger. En gang fikk jeg ikke svar.

  • Liker 2
Skrevet
Pappi skrev (7 minutter siden):

Nå høres det kanskje ut som at dette har skjedd meg ofte, det har det ikke.

jeg har kanskje sendt Mail til butikksjef tre ganger. En gang fikk jeg ikke svar.

Jeg synes det er bra at du sender mail / sier fra. Hvis man ikke sier fra, skal de fortsette med å gi dårlig service 

Anonymkode: d5ba8...193

  • Liker 5
Skrevet

Om det er småting gidder jeg ikke å klage. Men om det er større ting sier jeg ifra. 

  • Liker 7
Skrevet
Strange Doll skrev (Akkurat nå):

Om det er småting gidder jeg ikke å klage. Men om det er større ting sier jeg ifra. 

Hva om ansatt er direkte frekk mot deg, uten grunn? Ja, det er mange vanskelige kunder også, jeg er klar over det, men hva om du får kjeft helt uten grunn? 

Anonymkode: d5ba8...193

  • Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hva om ansatt er direkte frekk mot deg, uten grunn? Ja, det er mange vanskelige kunder også, jeg er klar over det, men hva om du får kjeft helt uten grunn? 

Anonymkode: d5ba8...193

Er en ansatt direkte frekk sier jeg ifra. Jeg tenker at sjefen helt sikkert ønsker å vite at en ansatt oppfører seg dårlig mot kundene, dette gjør jo gjerne at folk ikke vil handle der. 

Men, jeg sier også ifra motsatt. Om jeg hører noen kunder er ufin mot en ansatt 

  • Liker 5
Skrevet (endret)
1 hour ago, AnonymBruker said:

Nei, fordi jeg veit de bare er mennesker. Har jobbet 15 år i butikkyrket. Det er en utakknemlig jobb. 

Jeg veit at butikkansatte kan ha en dårlig dag og det skal de få lov til å ha 🙂

Anonymkode: 0f82b...a07

Er enig med deg :) Jeg jobber i butikk selv. Kan ikke huske å mottatt klage, men jeg forsøker å gjøre mitt beste på jobb ihvertfall. 

Alle kan ha en dårlig dag. Skal mye til før jeg klager i en butikk. 

Endret av Eloise12345
  • Liker 1
Annonse
Skrevet
Strange Doll skrev (3 minutter siden):

Er en ansatt direkte frekk sier jeg ifra. Jeg tenker at sjefen helt sikkert ønsker å vite at en ansatt oppfører seg dårlig mot kundene, dette gjør jo gjerne at folk ikke vil handle der. 

Men, jeg sier også ifra motsatt. Om jeg hører noen kunder er ufin mot en ansatt 

Jepp, helt enig der 

Anonymkode: d5ba8...193

  • Liker 4
Skrevet

Jeg sier i fra til den ansatte der og da, og får jeg ikke en unnskyldning Sender jeg epost til sjef/kjede. Har klaget mange ganger 😅 Men føler jeg har hatt grunn til det da. 

Anonymkode: dfe92...ead

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg sier i fra til den ansatte der og da, og får jeg ikke en unnskyldning Sender jeg epost til sjef/kjede. Har klaget mange ganger 😅 Men føler jeg har hatt grunn til det da. 

Anonymkode: dfe92...ead

Veldig bra. Har du fått svar fra sjefen? 

Anonymkode: d5ba8...193

Skrevet

Kan faktisk ikke komme på en eneste grunn god nok til at jeg skulle tatt meg bryet med å klage på en ansatt i en random butikk. 

  • Liker 6
Skrevet

Vi butikkansatte ler oss i hjel av dere som bruker/har tid til å sende klage på e-post.

Anonymkode: 4fe68...518

  • Liker 17

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...