Mezzosoprena Skrevet 6. oktober 2021 #2 Skrevet 6. oktober 2021 Nei, det gidder jeg ikke å bruke tid og energi på. 7
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #3 Skrevet 6. oktober 2021 Det kan jeg ikke huske at jeg noengang har fått. Men så er ikke jeg storforlangende heller. Anonymkode: 7b9f9...a38 15
Pappi Skrevet 6. oktober 2021 #4 Skrevet 6. oktober 2021 Oftest dropper jeg bare å handle i den butikken, noen få ganger sier jeg fra. 7
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #5 Skrevet 6. oktober 2021 Pappi skrev (23 minutter siden): Oftest dropper jeg bare å handle i den butikken, noen få ganger sier jeg fra. Til den ansatte eller butikksjefen? Anonymkode: d5ba8...193
Pappi Skrevet 6. oktober 2021 #6 Skrevet 6. oktober 2021 Noen ganger har jeg sagt fra til den som betjener meg der og da, men har også sendt Mail til butikksjef. 6
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #7 Skrevet 6. oktober 2021 Nei, fordi jeg veit de bare er mennesker. Har jobbet 15 år i butikkyrket. Det er en utakknemlig jobb. Jeg veit at butikkansatte kan ha en dårlig dag og det skal de få lov til å ha 🙂 Anonymkode: 0f82b...a07 35
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #8 Skrevet 6. oktober 2021 Pappi skrev (1 time siden): Noen ganger har jeg sagt fra til den som betjener meg der og da, men har også sendt Mail til butikksjef. Har du fått svar? Anonymkode: d5ba8...193
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #9 Skrevet 6. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Nei, fordi jeg veit de bare er mennesker. Har jobbet 15 år i butikkyrket. Det er en utakknemlig jobb. Jeg veit at butikkansatte kan ha en dårlig dag og det skal de få lov til å ha 🙂 Anonymkode: 0f82b...a07 Det skal ikke gå utover kundene Anonymkode: d5ba8...193 14
Pappi Skrevet 6. oktober 2021 #10 Skrevet 6. oktober 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Har du fått svar? Anonymkode: d5ba8...193 Nå høres det kanskje ut som at dette har skjedd meg ofte, det har det ikke. jeg har kanskje sendt Mail til butikksjef tre ganger. En gang fikk jeg ikke svar. 2
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #11 Skrevet 6. oktober 2021 Pappi skrev (7 minutter siden): Nå høres det kanskje ut som at dette har skjedd meg ofte, det har det ikke. jeg har kanskje sendt Mail til butikksjef tre ganger. En gang fikk jeg ikke svar. Jeg synes det er bra at du sender mail / sier fra. Hvis man ikke sier fra, skal de fortsette med å gi dårlig service Anonymkode: d5ba8...193 5
Strange Doll Skrevet 6. oktober 2021 #12 Skrevet 6. oktober 2021 Om det er småting gidder jeg ikke å klage. Men om det er større ting sier jeg ifra. 7
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #13 Skrevet 6. oktober 2021 Strange Doll skrev (Akkurat nå): Om det er småting gidder jeg ikke å klage. Men om det er større ting sier jeg ifra. Hva om ansatt er direkte frekk mot deg, uten grunn? Ja, det er mange vanskelige kunder også, jeg er klar over det, men hva om du får kjeft helt uten grunn? Anonymkode: d5ba8...193 5
Strange Doll Skrevet 6. oktober 2021 #14 Skrevet 6. oktober 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hva om ansatt er direkte frekk mot deg, uten grunn? Ja, det er mange vanskelige kunder også, jeg er klar over det, men hva om du får kjeft helt uten grunn? Anonymkode: d5ba8...193 Er en ansatt direkte frekk sier jeg ifra. Jeg tenker at sjefen helt sikkert ønsker å vite at en ansatt oppfører seg dårlig mot kundene, dette gjør jo gjerne at folk ikke vil handle der. Men, jeg sier også ifra motsatt. Om jeg hører noen kunder er ufin mot en ansatt 5
Eloise12345 Skrevet 6. oktober 2021 #15 Skrevet 6. oktober 2021 (endret) 1 hour ago, AnonymBruker said: Nei, fordi jeg veit de bare er mennesker. Har jobbet 15 år i butikkyrket. Det er en utakknemlig jobb. Jeg veit at butikkansatte kan ha en dårlig dag og det skal de få lov til å ha 🙂 Anonymkode: 0f82b...a07 Er enig med deg . Jeg jobber i butikk selv. Kan ikke huske å mottatt klage, men jeg forsøker å gjøre mitt beste på jobb ihvertfall. Alle kan ha en dårlig dag. Skal mye til før jeg klager i en butikk. Endret 6. oktober 2021 av Eloise12345 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #16 Skrevet 6. oktober 2021 Strange Doll skrev (3 minutter siden): Er en ansatt direkte frekk sier jeg ifra. Jeg tenker at sjefen helt sikkert ønsker å vite at en ansatt oppfører seg dårlig mot kundene, dette gjør jo gjerne at folk ikke vil handle der. Men, jeg sier også ifra motsatt. Om jeg hører noen kunder er ufin mot en ansatt Jepp, helt enig der Anonymkode: d5ba8...193 4
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #17 Skrevet 6. oktober 2021 Jeg sier i fra til den ansatte der og da, og får jeg ikke en unnskyldning Sender jeg epost til sjef/kjede. Har klaget mange ganger 😅 Men føler jeg har hatt grunn til det da. Anonymkode: dfe92...ead
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #18 Skrevet 6. oktober 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg sier i fra til den ansatte der og da, og får jeg ikke en unnskyldning Sender jeg epost til sjef/kjede. Har klaget mange ganger 😅 Men føler jeg har hatt grunn til det da. Anonymkode: dfe92...ead Veldig bra. Har du fått svar fra sjefen? Anonymkode: d5ba8...193
KillerKitty Skrevet 6. oktober 2021 #19 Skrevet 6. oktober 2021 Kan faktisk ikke komme på en eneste grunn god nok til at jeg skulle tatt meg bryet med å klage på en ansatt i en random butikk. 6
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #20 Skrevet 6. oktober 2021 Vi butikkansatte ler oss i hjel av dere som bruker/har tid til å sende klage på e-post. Anonymkode: 4fe68...518 17
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå