AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #1 Skrevet 6. oktober 2021 Hvordan kan en bli mer oppmerksom på andres og eget kroppsspråk? Jeg føler selv at jeg er veldig dårlig på å vise kroppsspråk. Jeg føler også at jeg er ganske avvisende underbevisst om det gir mening. At det ser ut for de rundt meg at jeg ikke ønsker kontakt o.l. Jeg sliter også veldig med å lese/forstå andres kroppsspråk og responsen jeg får fra andre selv om jeg prøver å virkelig være intenst observant på det. Noen som har noen gode råd? Anonymkode: 1e3fd...7be
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #2 Skrevet 6. oktober 2021 søk på kroppsspråk og ler deg litt om hva det er. petter skjerven(?) har en fin bok på dette. Eller bare se videoer på YouTube om dette. Lærer mye da. Ofte ser vi ikke på andres kroppsspråk om vi er veldig i vårt eget hode, som mange av oss er. Er dog helt sikker på at du legger mer merke til dette hvis du prøver. lykke til! Anonymkode: c77b9...b50
AnonymBruker Skrevet 12. oktober 2021 #3 Skrevet 12. oktober 2021 AnonymBruker skrev (På 6.10.2021 den 19.07): søk på kroppsspråk og ler deg litt om hva det er. petter skjerven(?) har en fin bok på dette. Eller bare se videoer på YouTube om dette. Lærer mye da. Ofte ser vi ikke på andres kroppsspråk om vi er veldig i vårt eget hode, som mange av oss er. Er dog helt sikker på at du legger mer merke til dette hvis du prøver. lykke til! Anonymkode: c77b9...b50 Tusen takk for tips, skal sjekke ut boken 🙂 Anonymkode: 1e3fd...7be
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå