Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor fort får man svar på søknad og når blir dem utbetalt?

Jeg hadde en jobb på en bensinstasjon. Ca 10 dager i måneden. Jeg bor hjemme, så jeg klarte meg på det. Har ikke søkt studielån. Men så fikk bensinstasjonen ny eier. Han vil ikke overta den kontrakten jeg har. Fikk tilbud om å jobbe som tilkalling. Men det kan bli ingen ting noen måneder også. 

Så nå trenger jeg å søke studielån. Men hvor fort går det? 

Anonymkode: cf699...f67

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tror du har missforstått. Studielån er ikke noe man bare søker om…. Det får du når du studerer ved en godkjent skole og studie. Derav STUDIElån

Anonymkode: 763c0...8ae

Skrevet

Moren din (eller kan vel alltids være faren din) har allerede skrevet her inne. 

Anonymkode: 8af02...ad2

Skrevet

Om alt er i orden går det ikke så lang tid. Men det er vanskelig å gi eksakt tid 

Skrevet

Men studerer du da?? Eller bare jobber du?

Anonymkode: 3ba6b...201

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Tror du har missforstått. Studielån er ikke noe man bare søker om…. Det får du når du studerer ved en godkjent skole og studie. Derav STUDIElån

🤦‍♂️🤦‍♂️ Hvor dum går det ann å være?

Er ganske innlysende at TS er student, og jobben på bensinstasjonen er deltidsjobb.

Anonymkode: 6cd35...e60

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Men studerer du da?? Eller bare jobber du?

Tror dere folk er så dumme at de søker STUDIElån om de ikke studerer? Virkelig? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Jeg studerer selvfølgelig. Hadde ikke søkt ellers. Glemte å skrive det 

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Du har misforstått… 

Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Tror dere folk er så dumme at de søker STUDIElån om de ikke studerer? Virkelig? 

Det er ganske vesentlig informasjon å oppgi i hovedinnlegget, og folk generelt er ganske dumme så hadde ikke overrasket meg om det satt en idiot et sted i Norge og søkte studielån uten å være student. Når det er sagt så trenger du virkelig ikke å ta den tonen. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

🤦‍♂️🤦‍♂️ Hvor dum går det ann å være?

Er ganske innlysende at TS er student, og jobben på bensinstasjonen er deltidsjobb.

Anonymkode: 6cd35...e60

Unødvendig og krass kommentar. Det er ikke spesielt innlysende når det ikke opplyses i hi. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Unødvendig og krass kommentar. Det er ikke spesielt innlysende når det ikke opplyses i hi. 

Jo det er i grunn det… 

• Liker 1
Skrevet
4 hours ago, AnonymBruker said:

Hvor fort får man svar på søknad og når blir dem utbetalt?

Jeg hadde en jobb på en bensinstasjon. Ca 10 dager i måneden. Jeg bor hjemme, så jeg klarte meg på det. Har ikke søkt studielån. Men så fikk bensinstasjonen ny eier. Han vil ikke overta den kontrakten jeg har. Fikk tilbud om å jobbe som tilkalling. Men det kan bli ingen ting noen måneder også. 

Så nå trenger jeg å søke studielån. Men hvor fort går det? 

Det får du svar på ved å ringe/sjekke nettsiden. Det spørs på søknadeen din, vi kan ikke svare for deg.

Anonymkode: c1b41...bfd

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 6.10.2021 den 21.56):

Moren din (eller kan vel alltids være faren din) har allerede skrevet her inne. 

Å ja. 😉 De ble ganske irritert over dette. Synes det er stygt gjort og bare kutte meg ut. Men penger er roten til alt ondt. Denne personer tenker kun på å tjene mye penger 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...