AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #2 Skrevet 6. oktober 2021 Brukte Kondomeriet i starten, men har funnet mye bedre utvalg på blant annet Nytelse og Sinful, handlet litt på Vuxen. Sinful har blant annet merket Lelo, som jeg er veldig glad i, Kondomeriet hadde det en gang i tiden, men ikke nå lengre. Anonymkode: 2b787...9ba
SlemUlv Skrevet 6. oktober 2021 #3 Skrevet 6. oktober 2021 https://www.ildfull.no https://karessa.no/ Og bad dragon.
John McClane Skrevet 7. oktober 2021 #4 Skrevet 7. oktober 2021 Kjøper kun brukt. Sparer penger og sørger for gjenbruk, og er miljøvennlig på en gang. Dette er viktig, på tide flere tar ansvar og tar frem litt såpe og desinfeksjon i stedefor å kjøpe nytt. Hvem bryr seg vel om at det er brukt litt før du skal kose deg deilig? Alle har vel hatt sex flere partnere, det er det samme om ikke verre. De har jo hatt mange andre enn deg i tillegg, blir mange du har hatt i/på kjønnet ditt….. Om dette ikke frister kan en jo alltids bruke en banan, agurk, eller squash. Om de går i oppløsning så har du deilig grønnsaksmos i samme slengen. Hva med mellomrommet mellom to sofaputer som kan taes hardt? Og hvis du lager et deilig hull i madrassen din så kan du ta det når som helst og det fylles ikke opp så fort. Om en liker vann så kan dusjhodet trykkes langt inn mens vannet stilles på fullt. En garantert orgasmevinner! En vannmelon hules ut og du har et vått og klart hull som bare vil ha deg. Dette kan selvsagt nytes leskende og godt etter at du er ferdig. To fluer i en smekk kan ikke overses. Og for de som vurderer noe av dette så var det faktisk ment som tull men skulle du føle for å prøve så er det vel ingen som stopper deg? Og blir det en vellykket aften så vil jeg selvsagt ha detaljert rapport med bilder og kommentarer. Film mottaes med forbauselse men også en enorm glede og spenning Føler du at dette var å tråkke over så må alle klager sendes direkte til Bananmathisen eller sofaputefabrikken. De merkes med ‘sint og naiv forbrukerkontakt’ 001 OSLO
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #5 Skrevet 7. oktober 2021 Kondomeriet eller sinful. Har noen ting fra nytelse.no, men synes kvaliteten er sykt varierende så gidder ikke handle der. Handler på nett nå pga jeg bor langt unna fysisk butikk, men jeg liker definitivt best å gå på Kondomeriet i fysisk butikk. Anonymkode: 6aff5...f32
0x7ba Skrevet 7. oktober 2021 #6 Skrevet 7. oktober 2021 aliexpress Lurer jeg på om et produkt der er bra, så sjekker jeg f.eks. nytelse.no og ser de samme produktbildene til mange ganger prisen.
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #7 Skrevet 7. oktober 2021 Lager de selv av older (gråor og svartor). Har laget 4 forskjellige størrelser av dildo og en buttplug. Anonymkode: 50634...497
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #10 Skrevet 7. oktober 2021 0x7ba skrev (5 timer siden): aliexpress Lurer jeg på om et produkt der er bra, så sjekker jeg f.eks. nytelse.no og ser de samme produktbildene til mange ganger prisen. Laget i resirkulert plast med masse giftstoffer, tror nok ikke jeg ville puttet det opp i dåsa 😂 Anonymkode: d30de...54d 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #11 Skrevet 7. oktober 2021 Hvordan er det med pappesken det kommer i? Står det hvor det er fra, tenker at det kan bli flaut å hente pakken 😅 Anonymkode: 710ce...d14
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #12 Skrevet 7. oktober 2021 https://amorexxx.no/ Er en erotisk butikk i Tønsberg, som også har nettbutikk (linken over her). Anonymkode: ae79e...fdf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå