AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #1 Skrevet 6. oktober 2021 Jeg føler han maser så mye, og han blir såret av oppførselen min. Det kan for eksempel være at jeg sitter og jobber med noe skolearbeid, prøver å konsentrere meg. Plutselig dukker hodet hans frem og blokkerer pc-skjermen min fordi han vil ha et kyss. Eller at jeg står og skjærer opp løk til middag, og han stiller begynner å klemme rundt meg, legge ansiktet sitt inntil mitt og generelt stille seg i veien. Eller jeg sitter tilbakelent i stolen mens vi har en samtale, han vil ha et kyss, og da lukker han bare øynene og lager trutmunn, men en forventning om at jeg skal bøye meg frem og gi han et kyss. Hadde det skjedd én og annen gang hadde det vært greit, men sånn som den trutmunngreia kan han gjøre fem ganger i løpet av en halvtime. Jeg har lurt på om det er fordi jeg gir han for lite oppmerksomhet til vanlig, jeg er ikke utpreget kosete av meg, men slik det har blitt nå får jeg ikke lyst heller. Jeg prøver å alltid være imøtekommende, jeg prøver å si ifra på en pen måte når det blir mye, men når jeg sitter å konsentrerer meg skikkelig om å formulere et eller annet, og så forsvinner hele tankerekken min fordi han trenger et kyss, ja, da går det fort ei kule varmt... Anonymkode: 8074e...f60 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #2 Skrevet 6. oktober 2021 Les deg opp på de 5 kjærlighetsspråkene https://www.bufdir.no/Foreldrehverdag/Samliv_og_familie/De_fem_kjarlighetssprakene/ vi har alle forskjellige måter å vise kjærlighet på, å ved forskjellig språk er det viktig at man kommuniserer for å vite hva den andre har behov for. Uten at situasjonen skjer så bør du sette deg ned med han å snakke om dette, prøv å ikke fokusere på at «du er for klengete» men heller hva du trenger, klare grenser når du sitter å studerer feks (at du trenger å få sitte i fred), når dere sitter å har en samtale om noe så har du behov for å fokusere på den, så kan dere heller kose etterpå. Anonymkode: 94f39...ca9 6
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #3 Skrevet 6. oktober 2021 Sånn som du beskriver han hørtes det litt vel mye ut ja. Er jo bra at han er kjærlig og vil kose med deg, men fem ganger på en halvtime var litt needy! Jeg hadde selv syntes at det ble for mye hvis dama holdt på sånn, med mindre vi var ekstremt nyforelskede. Anonymkode: 3d5d9...d91 12
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #4 Skrevet 6. oktober 2021 Jeg synes det høres fint ut med masse, masse fysiske kjærtegn. Eksen min syntes sikkert jeg maste fysisk på ham, for jeg ville nær ham. Nåværende kjæreste elsker klem og kyss nesten mer enn det jeg gjør. Anonymkode: 5aa9b...037 9
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #5 Skrevet 6. oktober 2021 Du må bare si tll ham det du sier her. At det er fint og søtt, men det blir litt mye. Anonymkode: dfe6d...31a 2
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #6 Skrevet 6. oktober 2021 Har det akkurat likt. Når jeg er opptatt med andre ting skal han absolutt klenge og henge over meg. Jeg sier i fra pent 1-2 ganger så må jeg kjefte for at han skal høre på meg. Han lærer aldri da... Anonymkode: b1fea...47f 3
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #7 Skrevet 6. oktober 2021 Høres ut som katten, som absolutt må ligge på tastaturet og bli klappa når jeg skal prøve å gjøre noe...😅 Anonymkode: 00d85...0f1 23
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #8 Skrevet 6. oktober 2021 for meg hadde det endt i irritasjon fra min side. Og det temmelig kjapt. Jeg takler ikke slik klengete oppførsel. Men heldigvis ikke alle som meg - da hadde det muligens ikke funnes mange kjærestepar i verden 😄 Anonymkode: e5399...6ea 3
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #9 Skrevet 6. oktober 2021 Dere passer jo egentlig ikke sammen da. Han får ikke dekket sine behov for kos og kjærtegn og du blir drittlei for du har ikke de samme behovene. Hva skjer om du gir han mye kos i ledige perioder, roer han seg da? Anonymkode: ceb6a...cca 4
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #10 Skrevet 6. oktober 2021 1 hour ago, AnonymBruker said: Dere passer jo egentlig ikke sammen da. Han får ikke dekket sine behov for kos og kjærtegn og du blir drittlei for du har ikke de samme behovene. Hva skjer om du gir han mye kos i ledige perioder, roer han seg da? Anonymkode: ceb6a...cca Jeg tror han bare kjeder seg for mye, egentlig. Jeg har jobb og studier så jeg er mye opptatt, han er arbeidsledig og sitter hjemme hele dagen. Anonymkode: 8074e...f60
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #11 Skrevet 6. oktober 2021 2 hours ago, AnonymBruker said: Jeg synes det høres fint ut med masse, masse fysiske kjærtegn. Eksen min syntes sikkert jeg maste fysisk på ham, for jeg ville nær ham. Nåværende kjæreste elsker klem og kyss nesten mer enn det jeg gjør. Anonymkode: 5aa9b...037 Kos er fint det, men ikke når jeg sitter og jobber. En del av meg har lyst til å begynne å gjøre det samme med han når han sitter og gamer. Spørs om han er like gira på å kline når han spiller CS 🙃 Anonymkode: 8074e...f60 8
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #12 Skrevet 6. oktober 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Kos er fint det, men ikke når jeg sitter og jobber. Anonymkode: 8074e...f60 Så du har hjemmekontor? Er dere pålagt det nå som nesten hele Norge er grønt nivå? Anonymkode: 5aa9b...037
Fiora Skrevet 6. oktober 2021 #13 Skrevet 6. oktober 2021 5 hours ago, AnonymBruker said: Høres ut som katten, som absolutt må ligge på tastaturet og bli klappa når jeg skal prøve å gjøre noe...😅 Anonymkode: 00d85...0f1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #14 Skrevet 7. oktober 2021 12 hours ago, AnonymBruker said: Så du har hjemmekontor? Er dere pålagt det nå som nesten hele Norge er grønt nivå? Anonymkode: 5aa9b...037 Nei, jeg er selvstendig næringsdrivende og student. Anonymkode: 8074e...f60
GulSitron Skrevet 7. oktober 2021 #15 Skrevet 7. oktober 2021 Fysiske kjærtegn er vel og fint det, men ikke hvis jeg er opptatt med noe. Er jeg opptatt med jobb eller oppgaver jeg har som verge og jeg hele tiden blir avbrutt ender det opp med at jeg kommer ut av fokus, mister konsentrasjonen og alt blir bare rot. Lager jeg mat og har kniv i hånda ser jeg helst at jeg får stå i fred å lage mat. Rører jeg i en gryte er det mer ok å klemme bakfra. Man kan fort bli kvalt følelsesmessig på den måten også, spesielt hvis man har sagt ifra før 1
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #16 Skrevet 7. oktober 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Nei, jeg er selvstendig næringsdrivende og student. Anonymkode: 8074e...f60 Det høres ut som dere går litt vel mye oppi hverandre. Nå som samfunnet er åpna opp igjen, må det vel gå an for en eller begge av dere å ta med laptop etc ut av huset Anonymkode: 5aa9b...037 1
Evylin Skrevet 7. oktober 2021 #17 Skrevet 7. oktober 2021 Dette er et luksus problem spør du meg. Sett heller pris på det du, og se det fra en positiv vinkel. Det er bare litt for mye av en god ting, men det må da vel gå😊. Skulle det forsvinne hadde du brått tatt deg i å savne det.
VoodooChild Skrevet 7. oktober 2021 #18 Skrevet 7. oktober 2021 Evylin skrev (2 timer siden): Dette er et luksus problem spør du meg. Sett heller pris på det du, og se det fra en positiv vinkel. Det er bare litt for mye av en god ting, men det må da vel gå😊. Skulle det forsvinne hadde du brått tatt deg i å savne det. Hun må ikke sette pris på å bli forstyrret i tide og utide mens hun er opptatt med jobb eller studier nei. Her er det han som må skjerpe seg. 3
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #19 Skrevet 7. oktober 2021 Han høres helt jævlig usexy og innpåsliten ut. At du i det hele tatt orker. Anonymkode: fa1a7...fb4 4
Gjest loveli Skrevet 7. oktober 2021 #20 Skrevet 7. oktober 2021 Evylin skrev (3 timer siden): Dette er et luksus problem spør du meg. Sett heller pris på det du, og se det fra en positiv vinkel. Det er bare litt for mye av en god ting, men det må da vel gå😊. Skulle det forsvinne hadde du brått tatt deg i å savne det. Helt uenig. Forskning viser at det tar 20minutter å få hodet tilbake på rett plass igjen etter en forstyrrelse. Det er slitsomt å bli forstyrret hele tiden, spesielt når ting ikke er viktig. Man mister helt flyten. Men det er tydeligvis er at er raskere enn meg på å omstille deg når det gjelder slike ting, så det er kanskje fjernt for deg at vi treiginger ikke vil ha "bare et lite kyss". 😄 Men bare små kyss gjennom dagen når man ikke holder på med noe som krever konsentrasjon er jo hyggelig. Men når man sier at man ikke vil er det faktisk ikke greit at han ikke repsketerer deg og kroppen din.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå