Gå til innhold

Når du kjøper pizza, spiser du stor, medium eller liten?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Må innrømme at jeg har spist stor eller medium stort sett. Oppdaget i går at en liten pizza var mer enn nok. Litt skremmende å tenke på at jeg dytter i meg unødvendig mye mat. 

Det er selvfølgelig forskjell fra pizza til pizza dette. Noen ganger er kanskje en stor pizza ikke så stor og noen ganger er den enorm. 

Anonymkode: 70d3c...7d7

Skrevet

Liten. Spiser 3/4 av en liten pizza som regel og da er jeg stappmett. 

Anonymkode: 1e8fa...c2c

Gjest Elder Millennial
Skrevet

En halv grandis er i grunnen akkurat passelig for min del😬😅

Skrevet

Kjøper en stor pizza (for å samle opp til en gratis), og har 1-2 stykker pr måltid frem til det er tomt. *måltider som lunch og middag, spiser ikke pizza til frokost 😅😂

Anonymkode: 046e3...1d5

• Liker 5
Skrevet

Vi er to og kjøper som regel en ekstra stor. Har da nok til middag 2 dager på rad. 😊 Samme hvis vi lager hjemmelaget langpanne-pizza. Da er det nok til middag x2 🍕 

Skrevet

Finnes det (standariserte) størrelser på frossenpizza?

Grandiosa er vell bare 1 størrelse?

Anonymkode: 12b58...0a4

Gjest TheCatLady
Skrevet

Hvis jeg kjøper pizza ute så er en liten porsjonspizza mer enn nok for min del. Noen ganger har jeg ikke klart å spise hele hvis det er mye fyll på. 

Hvis jeg kjøper ferdigpizza så kjøper jeg de der Ristorante og det er nok mat til meg. 

Skrevet

Stor, så klart!

Skrevet

Medium, men da har jeg to måltider.

Anonymkode: 422f2...6ec

Skrevet

Stor, så har jeg rester. 

Anonymkode: aa29a...ab8

• Liker 2
Skrevet

Bestiller stor for å ha rester. Er jeg ute så kan det hende jeg bestiller porsjonspizza. Eller så tar jeg med resten av pizzaen.

Skrevet

Bestiller også stor. Kan fort kaste i meg 4-5 stykker fordi smaken er god, men angrer alltid etterpå. Synes det er greit med noen pizzastykker til restemat dagen etterpå

Anonymkode: 610f9...482

Skrevet

Vi kjøper alt ettersom hvor vi er. Er vi ute på restaurant så deler vi en medium, altså jeg og guttungen. Skal vi hjem kjøper vi en stor der jeg spiser 2 stykker, han og eventuelt venner tar restene utover dag/kveld. 

Disse grandiosa pizzaene med tynn bunn de liker jeg og jeg kunne sikkert klart å spist hen hel der men vi pleier å dele den og. 😄 Den med spekeskinke likte jeg godt.

Skrevet

Hvis jeg er alene om å spise kjøper jeg en liten fra Pizzabakeren og spiser alt unntatt skorpene. 

Anonymkode: 4eff9...3f1

Skrevet

Om det kun er til meg, kommer det veldig an på hvilken type. Dr. Oetkers med mozzarella og pesto f.eks. får jeg glatt i meg på egenhånd, men snakker vi grandis stopper jeg etter ca. halve. Bestiller jeg pizza fra et sted, holder det lenge med en liten. 

Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 6.10.2021 den 16.23):

Hvis jeg er alene om å spise kjøper jeg en liten fra Pizzabakeren og spiser alt unntatt skorpene

Anonymkode: 4eff9...3f1

😂😂😂

Anonymkode: 25847...168

Skrevet

Vi er to voksne. Bestiller en stor pizza. Da spiser vi rester på kvelden også.

Skrevet

Vi er to (en ungdom og en voksen). Medium holder.

Anonymkode: 51392...cce

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 6.10.2021 den 15.50):

Må innrømme at jeg har spist stor eller medium stort sett. Oppdaget i går at en liten pizza var mer enn nok. Litt skremmende å tenke på at jeg dytter i meg unødvendig mye mat. 

Det er selvfølgelig forskjell fra pizza til pizza dette. Noen ganger er kanskje en stor pizza ikke så stor og noen ganger er den enorm. 

Anonymkode: 70d3c...7d7

Type Pizzabakeren så holder det mer enn nok med liten (20cm) til meg.

Skrevet

Kjøper stor. Da har jeg til middag, frokost dagen etter og lunsj. Er ofte uansett litt rester, men da er jeg så lei at mannen får det.

Anonymkode: fcc2c...98f

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...