AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #1 Del Skrevet 6. oktober 2021 Jeg er helt grønn når jeg skal bla meg igjennom utvalget som finnes av vekst- og plantelys. Ønsker meg et led-lys, da det er billigst i drift, timer er også noe jeg er interessert i. Det er bare snakk om ca 20 planter som skal overleve og gjerne tas stiklinger av, i en leilighet uten direkte sol halve året. Er det noen som kan anbefale de beste (men ikke dyreste) på markedet for meg? Hvilke har dere kjøpt som bruker det til hobby? Anonymkode: b7ea7...6a9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #2 Del Skrevet 6. oktober 2021 Er det "tomater" du skal lage? 😂 Anonymkode: 5b9e5...491 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #3 Del Skrevet 6. oktober 2021 Jeg kjøper vekstlyspærer på Plantasjen, og skrur dem i vanlige lamper. Har timere til dem som jeg kjøpte på Clas Ohlson, så de slår seg av og på i bestemte intervaller. Anonymkode: 9c62f...5b2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #4 Del Skrevet 7. oktober 2021 Tenker jeg også går for det plantasjen selger, kanskje noen fra clas ohlson også! Det må jo være mer en bra nok. Takk for tips. Skal ikke dyrke "tomater" nei😅 praktspragle og philodendrons det går i! Ts Anonymkode: b7ea7...6a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #5 Del Skrevet 7. oktober 2021 Jeg kjøper noen fra Clas Ohlson, mye billigere enn de på Plantasjen. Søk etter kald hvit, og minst 4000 kelvin. Min tror jeg har 6500. Har ei fra Plantasjen også, men de kommer bare i tykk sokkel. Anonymkode: f7da3...a3e 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #6 Del Skrevet 7. oktober 2021 De informerer jo ikke om de samme tekniske greiene, plantasjen sin har 1050lumen, mens clas ohlson sin har fotosyntetisk lysintensitet 24 μmol/s ? Plantasjen sin Eller Clas ohlson sin Hvilken er best? Anonymkode: b7ea7...6a9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest padawan Skrevet 7. oktober 2021 #7 Del Skrevet 7. oktober 2021 Jeg bruker vekstlys fra Ikea og har vært veldig fornøyd med de. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #8 Del Skrevet 7. oktober 2021 padawan skrev (4 timer siden): Jeg bruker vekstlys fra Ikea og har vært veldig fornøyd med de. De selger ikke det lengre (tror jeg). AnonymBruker skrev (4 timer siden): De informerer jo ikke om de samme tekniske greiene, plantasjen sin har 1050lumen, mens clas ohlson sin har fotosyntetisk lysintensitet 24 μmol/s ? Plantasjen sin Eller Clas ohlson sin Hvilken er best? Anonymkode: b7ea7...6a9 Om du kikker på fargen så er det lilla - man anbefales ikke å ha det i oppholdsrom. Derav de kalde hvite til CO til 40 kr Om man skal ha dem i stue. Det er helt vanlige lyspærer. Den jeg kjøpte fra Nelson garden er også hvit. Kikk på grønne planter på FB Anonymkode: f7da3...a3e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Brunello Skrevet 7. oktober 2021 #9 Del Skrevet 7. oktober 2021 Weed? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 7. oktober 2021 #10 Del Skrevet 7. oktober 2021 Jeg kjøpte fra ikea for 4-5 år siden. Fungerer bra. Driver ikke med narkotika Anonymkode: 8ed52...5c7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå