AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #1 Skrevet 6. oktober 2021 Jeg har en bekjent som nærmer seg 50 år. Hun er gift og har barn. Hun er ærlig om at hun ikke trives så godt med mannen sin og hver gang vi er ute, flørter hun rundt som gal. Hun har store (henge)pupper og har alltid dyp utringing. Pleier å sette seg på fangene til menn, gnir puppene opp i dem, og noen ganger har hun klint med dem (som tilbyr seg). Hun har også hatt med seg menn hjem når mannen er bortreist og tatt inn på hotell med en kollega har hun også gjort. I sin ungdom (eller bare for 10 år siden) var hun både søt og pen - og fikk oppmerksomhet for gutta. Nå er hun ikke der hun var, er sliten og dradd i både tryne og kropp - og det hele fremstår så veldig desperat. Hun ser det absolutt ikke selv. Jeg kan bli direkte flau over dama. En gang gikk hun bort til et bord med 19-åringer og flørta. Satte seg på fanget til han ene. Jeg så det hele på avstand (fra vårt bord) og du så hvordan guttene himlet med øynene og lo av henne. Da hun kom tilbake til bordet fortalte hun hvordan de hadde siklet på puppene hennes bl.a. 🙄 Bør ikke disse damene som oppfører seg sånn få en reality-check? Hva synes dere om slik oppførsel? Og har noen slike venner eller bekjente? Anonymkode: 7756a...739 3
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #2 Skrevet 6. oktober 2021 Jeg styrer unna slik oppførsel. Hvorfor oppsøker du det hvis du ikke liker det? Anonymkode: f27f8...545 7
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #3 Skrevet 6. oktober 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg har en bekjent som nærmer seg 50 år. Hun er gift og har barn. Hun er ærlig om at hun ikke trives så godt med mannen sin og hver gang vi er ute, flørter hun rundt som gal. Hun har store (henge)pupper og har alltid dyp utringing. Pleier å sette seg på fangene til menn, gnir puppene opp i dem, og noen ganger har hun klint med dem (som tilbyr seg). Hun har også hatt med seg menn hjem når mannen er bortreist og tatt inn på hotell med en kollega har hun også gjort. I sin ungdom (eller bare for 10 år siden) var hun både søt og pen - og fikk oppmerksomhet for gutta. Nå er hun ikke der hun var, er sliten og dradd i både tryne og kropp - og det hele fremstår så veldig desperat. Hun ser det absolutt ikke selv. Jeg kan bli direkte flau over dama. En gang gikk hun bort til et bord med 19-åringer og flørta. Satte seg på fanget til han ene. Jeg så det hele på avstand (fra vårt bord) og du så hvordan guttene himlet med øynene og lo av henne. Da hun kom tilbake til bordet fortalte hun hvordan de hadde siklet på puppene hennes bl.a. 🙄 Bør ikke disse damene som oppfører seg sånn få en reality-check? Hva synes dere om slik oppførsel? Og har noen slike venner eller bekjente? Anonymkode: 7756a...739 Jantelovparagraf nr 1, er det ikke? «Du skal ikke tro at du er noe»…. Herregud, snart ligger vi i grava hele gjengen. Utroskap er ikke greit, men virker ikke som om DET er anliggendet ditt her, virker som om du ville hatt like store problemer om hun var singel. Man gir litt mer f når man blir eldre. Jaja, så ler folk, la dem le da? Skal hun liksom sitte pent på plass og tenke på hvor stygg hun er blitt, og at flørting KUN skal utføres av pene og slanke damer under førti? Anonymkode: 13e60...c78 37
Gjest Trøst Skrevet 6. oktober 2021 #4 Skrevet 6. oktober 2021 Jeg misliker mer dine holdninger til denne kvinnen, enn slik oppførsel. Du har åpenbart et behov for å tråkke på henne og snakke nedlatende om henne, og betegner ditt synspunkt som virkeligheten og fasiten. Det er så feil i mine øyne. Hadde ikke inngått et venneforhold med en person som deg. En selvsikker kvinne som gir faen i hva andre måtte tenke og mene derimot, det er flott syns jeg. Hva så om de 19-åringene himla med øynene? Så lenge de ikke følte seg støtt og hun hadde det artig, så ser jeg ikke problemet.
Gjest Trøst Skrevet 6. oktober 2021 #5 Skrevet 6. oktober 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Jantelovparagraf nr 1, er det ikke? «Du skal ikke tro at du er noe»…. Herregud, snart ligger vi i grava hele gjengen. Utroskap er ikke greit, men virker ikke som om DET er anliggendet ditt her, virker som om du ville hatt like store problemer om hun var singel. Man gir litt mer f når man blir eldre. Jaja, så ler folk, la dem le da? Skal hun liksom sitte pent på plass og tenke på hvor stygg hun er blitt, og at flørting KUN skal utføres av pene og slanke damer under førti? Anonymkode: 13e60...c78 Stemmer. Kvinner er kvinner verst og hele den pakka der.
Gjest På druen Skrevet 6. oktober 2021 #6 Skrevet 6. oktober 2021 Har sett flere sånne på byen, ja. Kjenner noen som oppfører seg sånn også. På en fest, så er det alltid en kjerring som bare må flashe puppene. Patetisk oppførsel.
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #8 Skrevet 6. oktober 2021 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Jeg har en bekjent som nærmer seg 50 år. Hun er gift og har barn. Hun er ærlig om at hun ikke trives så godt med mannen sin og hver gang vi er ute, flørter hun rundt som gal. Hun har store (henge)pupper og har alltid dyp utringing. Pleier å sette seg på fangene til menn, gnir puppene opp i dem, og noen ganger har hun klint med dem (som tilbyr seg). Hun har også hatt med seg menn hjem når mannen er bortreist og tatt inn på hotell med en kollega har hun også gjort. I sin ungdom (eller bare for 10 år siden) var hun både søt og pen - og fikk oppmerksomhet for gutta. Nå er hun ikke der hun var, er sliten og dradd i både tryne og kropp - og det hele fremstår så veldig desperat. Hun ser det absolutt ikke selv. Jeg kan bli direkte flau over dama. En gang gikk hun bort til et bord med 19-åringer og flørta. Satte seg på fanget til han ene. Jeg så det hele på avstand (fra vårt bord) og du så hvordan guttene himlet med øynene og lo av henne. Da hun kom tilbake til bordet fortalte hun hvordan de hadde siklet på puppene hennes bl.a. 🙄 Bør ikke disse damene som oppfører seg sånn få en reality-check? Hva synes dere om slik oppførsel? Og har noen slike venner eller bekjente? Anonymkode: 7756a...739 Tja, det at hun erutro er ikke noe bra. Så klart. MEN det er da herlig at hun digger sin egen kropp og ikke er redd for å vise den Anonymkode: cf9b5...3f3 11
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #9 Skrevet 6. oktober 2021 Trøst skrev (7 minutter siden): Jeg misliker mer dine holdninger til denne kvinnen, enn slik oppførsel. Du har åpenbart et behov for å tråkke på henne og snakke nedlatende om henne, og betegner ditt synspunkt som virkeligheten og fasiten. Det er så feil i mine øyne. Hadde ikke inngått et venneforhold med en person som deg. En selvsikker kvinne som gir faen i hva andre måtte tenke og mene derimot, det er flott syns jeg. Hva så om de 19-åringene himla med øynene? Så lenge de ikke følte seg støtt og hun hadde det artig, så ser jeg ikke problemet. Det er ikke en "venninne" som har skrevet dette det er en "person" som vil ha en tråd for å slenge dritt om voksne kvinner og hvor motbydelig kroppene deres er. Anonymkode: 54220...9bd 19
Gjest Trøst Skrevet 6. oktober 2021 #10 Skrevet 6. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Tja, det at hun erutro er ikke noe bra. Så klart. MEN det er da herlig at hun digger sin egen kropp og ikke er redd for å vise den Anonymkode: cf9b5...3f3 Selvsagt ikke bra at hun er utro, men det betyr ikke at det er innafor å snakke nedlatende om utseendet hennes. Jeg har observert at kvinner i 40-årene ofte snakker slik om andre når de selv er usikre på sitt utseende. Veldig usjarmerende, tenker trådstarter ør gå litt i seg selv fremfor å dømme andre så hardt. AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det er ikke en "venninne" som har skrevet dette det er en "person" som vil ha en tråd for å slenge dritt om voksne kvinner og hvor motbydelig kroppene deres er. Anonymkode: 54220...9bd Du sier noe der.
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #11 Skrevet 6. oktober 2021 Hun er ikke grei som hun er utro. Her fortjener mannen hennes å få vite sannheten. Men din oppførsel er jo helt elendig, du fremstår som white trash TS. Anonymkode: b7dce...7f0 13
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #12 Skrevet 6. oktober 2021 Trøst skrev (1 minutt siden): Selvsagt ikke bra at hun er utro, men det betyr ikke at det er innafor å snakke nedlatende om utseendet hennes. Jeg har observert at kvinner i 40-årene ofte snakker slik om andre når de selv er usikre på sitt utseende. Veldig usjarmerende, tenker trådstarter ør gå litt i seg selv fremfor å dømme andre så hardt. Du sier noe der. Utrolig ufint innlegg, og du viser jo dårlig moral her som fokuserer på reaksjonen på en dårlig handlinge fremfor den dårlige handlingen i seg selv. Det er nok du, og ikke ts, som må gå i deg selv. Anonymkode: e5210...7aa 4
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #13 Skrevet 6. oktober 2021 13 minutter siden, Trøst said: Stemmer. Kvinner er kvinner verst og hele den pakka der. Det er et så kvinnefiendtlig utsagn. Kvinner er IKKE kvinner verst. Anonymkode: e814e...508 8
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #14 Skrevet 6. oktober 2021 Nå finnes det flere tråder der middelaldrende menn som legger an på ungjenter, får passet sitt påskrevet. Dersom denne dama legger an på unggutter og ungguttene synes det er ubehagelig, burde hun jo «realitetsorienteres» litt (for å bruke et noe forslitt uttrykk fra en annen tråd) og revurdert oppførselen sin litt. Men at hun ikke skal få lov til å flørte med menn bare fordi hun er «slapp» og over 50, er jo bare tull. Synes din holdning til damen er ganske forkastelig i grunn. Kanskje mannfolka synes hun er mer attraktiv enn det hun er i dine øyne? Anonymkode: 31d3b...5d1 10
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #15 Skrevet 6. oktober 2021 3 minutter siden, AnonymBruker said: Utrolig ufint innlegg, og du viser jo dårlig moral her som fokuserer på reaksjonen på en dårlig handlinge fremfor den dårlige handlingen i seg selv. Det er nok du, og ikke ts, som må gå i deg selv. Anonymkode: e5210...7aa Personen du siterer reagerer på begge deler og viser ingen dårlig moral, slik jeg ser det. TS sin moral derimot, den er jo definitivt ikke på plass. Jeg synes det er ekkelt å kunne finne på å skrive slikt om sin venninne, og jeg ville ikke klart å kalle meg venninne til noen hadde jeg skrevet, eller tenkt, slik om dem. Anonymkode: 7d7a8...a77 5
Gjest Trøst Skrevet 6. oktober 2021 #16 Skrevet 6. oktober 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Utrolig ufint innlegg, og du viser jo dårlig moral her som fokuserer på reaksjonen på en dårlig handlinge fremfor den dårlige handlingen i seg selv. Det er nok du, og ikke ts, som må gå i deg selv. Anonymkode: e5210...7aa I mine øyne er det ikke bra å være dømmende og snakke nedlatende om andre mennesker på den måten trådstarter gjør. Trådstarter er mest opptatt av å formidle hvor fæl denne kvinnen er, ikke det faktum at hun er utro. Trådstarter skriver at hun er gift, og det er det, og henger seg opp i oppførselen til kvinnen fremfor det faktum at det er utroskap (med mindre de har et åpent forhold, det vet vi ingenting om).
Gjest Trøst Skrevet 6. oktober 2021 #17 Skrevet 6. oktober 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Det er et så kvinnefiendtlig utsagn. Kvinner er IKKE kvinner verst. Anonymkode: e814e...508 Deg om det.
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #18 Skrevet 6. oktober 2021 Trøst skrev (21 minutter siden): Stemmer. Kvinner er kvinner verst og hele den pakka der. Nei. Det stemmer IKKE. Menn er kvinner verst, de dreper jo førti kvinner i året bare i Norge. I tillegg kommer voldtekter, vold, trusler, vinningskriminalitet, trakassering… Anonymkode: 13e60...c78 6
Gjest Trøst Skrevet 6. oktober 2021 #19 Skrevet 6. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Nei. Det stemmer IKKE. Menn er kvinner verst, de dreper jo førti kvinner i året bare i Norge. I tillegg kommer voldtekter, vold, trusler, vinningskriminalitet, trakassering… Anonymkode: 13e60...c78 Jajaja, opprett egen tråd om det.
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #20 Skrevet 6. oktober 2021 Trøst skrev (15 minutter siden): Jajaja, opprett egen tråd om det. Slutt å si sånt tøv, bare Anonymkode: 13e60...c78 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå