Gjest Xavia Skrevet 1. oktober 2005 #1 Skrevet 1. oktober 2005 Sambo foreslo å ta bilder på Akershus festning et sted etter vielsen. Er forsåvidt enig i at det lunne være en passende plass for fine bilder, men jeg mener jeg har hørt at det er forbudt?? At man kan bli "kastet ut"? Men så tenker jeg at kanskje jeg husker feil. Det må jo være drøssevis med turister som tar bilder der hele sommeren. Vi må da vel kunne ta noe bryllupsbilder der??? Noen som vet??
Gjest Xavia Skrevet 1. oktober 2005 #2 Skrevet 1. oktober 2005 Ingen som vet? Tror jeg satser på at det går greit med et bilde eller femti!
Pasha Skrevet 1. oktober 2005 #3 Skrevet 1. oktober 2005 skulle ikke teddytoria/orkideen da bilder der da?' hun vet vel om det var ok da?
Gjest Xavia Skrevet 1. oktober 2005 #4 Skrevet 1. oktober 2005 skulle ikke teddytoria/orkideen da bilder der da?' ← Det aner jeg virkelig ikke....
Mrs. K Skrevet 1. oktober 2005 #5 Skrevet 1. oktober 2005 Ring infosenteret på Akershus Festning og hør med dem. De stenger kl. 1600
Gjest Xavia Skrevet 1. oktober 2005 #6 Skrevet 1. oktober 2005 Jeg har sendt dem em mail jeg.. At jeg ikke tenkte på det med en gang.
Lillesøster Skrevet 1. oktober 2005 #7 Skrevet 1. oktober 2005 Storesøster giftet seg på akershus festning. De tok mange bilder der rundt omkring i omgivelsene.
Saeria Skrevet 1. oktober 2005 #8 Skrevet 1. oktober 2005 Jeg har også tatt en god del bilder der i forbindelse med en medaljeutdeling. Tok bilde med forsvarssjefen også, og han sa ikke noe på det. Så da må det vel være greit.
Gjest StoreSky Skrevet 1. oktober 2005 #9 Skrevet 1. oktober 2005 Vi har tatt bilder der til en foto-bok, ingen problemer!!
Gjest Gjesta Skrevet 1. oktober 2005 #10 Skrevet 1. oktober 2005 Vi tok også bilder der første gang vi giftet oss. Bildene ble helt supre!! Vi tok til og med bilder sammen med noen av gardistene som stod der
Sita Skrevet 2. oktober 2005 #11 Skrevet 2. oktober 2005 Venninnen min og mannen tok bryllupsbildene der
Lia Skrevet 3. oktober 2005 #13 Skrevet 3. oktober 2005 Blir sikkert knallfine bilder! Det er jo så mange fine steder å ta bilder rundt på festningsområdet. Kanskje jeg sniker meg ut fra jobben og kommer og smugtitter?
Gjest Xavia Skrevet 3. oktober 2005 #14 Skrevet 3. oktober 2005 Kanskje jeg sniker meg ut fra jobben og kommer og smugtitter? ← He he! Jobber du like ved?
Lia Skrevet 4. oktober 2005 #15 Skrevet 4. oktober 2005 He he! Jobber du like ved? ← Bare noen få minutter å gå!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå