AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #1 Skrevet 6. oktober 2021 Er det vanlig? min datter har noen par ting/leker fra hun var liten som er i min eks bod. Han ønsker ikke å ha dem lenger og det har vært flere advokat brev frem og tilbake. Dette gjør han fordi han elsker å skape drama. Jeg har forsøkt å hente gjenstandene tidligere via direkte kontakt med ham, hvor han svarte at jeg kom til å høre fra hans advokat. Jeg må si jeg undrer hvordan en høytstående advokat som ofte er i media og forsvarer de værste kriminelle i byen tar på seg oppdrag ved å se på at noen henter ting fra en bod. Min eks er ikke velstående for å si det slik. Jeg har lite lyst til å hente tingene med denne advokaten til stede og jeg vet at min eks planlegger å skape drama. Noen som vet om jeg må hente tingene med advokat til stede? Anonymkode: a9293...e9d 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #2 Skrevet 6. oktober 2021 Er det ikke bedre med et vitne da? Anonymkode: 138d9...0bc 13
Gjest laPistola Skrevet 6. oktober 2021 #3 Skrevet 6. oktober 2021 Han ønsker ikke og ha tingene der? Kan han ikke legge de i en eske/ sekk så du han hente dem? Er han redd for at du skal stjele ting hvis han gir deg tilgang til boden uten advokat? Skjønner ingenting av dette, tror ikke det er vanlig
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #4 Skrevet 6. oktober 2021 Jeg hadde latt han gjøre det. Det er han som må betale for advokaten. Anonymkode: c955c...ef1 12
Ulven Skrevet 6. oktober 2021 #5 Skrevet 6. oktober 2021 Det beste for alle parter er jo at det er en advokat eller et uavhengig vitne tilstede når du henter gjenstandene. Da blir det ikke noe mer tull i ettertid og dere kan avslutte kontakten en gang for alle. 6
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #6 Skrevet 6. oktober 2021 Det er jo han som må betale, så det spiller vel ingen rolle for deg. Ville bare sagt javel og møtt opp og hentet tingene. Anonymkode: ea82b...074 8
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #7 Skrevet 6. oktober 2021 Skjønner ikke helt problemet ditt. Du skal hente noen leker eller ting fra en bod. En advokat skal være tilstedet. Hva så? Hvorfor er du ute etter å lage drama for dette? Anonymkode: 74ccf...ff5 9
AprilLudgate Skrevet 6. oktober 2021 #8 Skrevet 6. oktober 2021 Hadde latt ham holde på. Advokaten synes han er en komplett idiot, men gir F fordi han får betalt (tviler dog på de gidder dukke opp på selve overrekkelsen?). Eksem er en idiot og må betale MYE i timespris. Be my guest 🤷♀️ 4
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #9 Skrevet 6. oktober 2021 Få med deg et eget vitne og hent tingene. Verre er det ikke. Selvfølgelig sier jo advokaten ja til dette da han får betalt for det. Anonymkode: 5ef35...2b6 5
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #10 Skrevet 6. oktober 2021 Dette er hva jeg ville ha gjort: 1. Be om en nøyaktig liste over gjenstandene han ikke ønsker å oppbevare lenger. 2. Avtal tidspunkt for henting av gjenstandene. 3. Møt opp på avtalt tidspunkt sammen med «bærehjelp»/eget vitne. 4. Gå nøye gjennom listen og kryss av for hver gjenstand. At han velger å betale en advokat for å være til stede får være hans sak. Du har sikkert en venn eller to som stiller opp gratis hvis du forklarer hva det gjelder. Anonymkode: 1ed24...2a6 9
Gjest Blondie65 Skrevet 6. oktober 2021 #11 Skrevet 6. oktober 2021 Jeg skjønner ikke problemet ditt. Kan ikke far få betale kongen, garden og musikkorpset, to kjendisadvokater og for at Hellbillies spiller den dagen tingene skal hentes av deg og din venninne? Du skal selvsagt ikke betale noe for fars drama, det får han gjøre selv.
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #12 Skrevet 6. oktober 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Er det vanlig? min datter har noen par ting/leker fra hun var liten som er i min eks bod. Han ønsker ikke å ha dem lenger og det har vært flere advokat brev frem og tilbake. Dette gjør han fordi han elsker å skape drama. Jeg har forsøkt å hente gjenstandene tidligere via direkte kontakt med ham, hvor han svarte at jeg kom til å høre fra hans advokat. Jeg må si jeg undrer hvordan en høytstående advokat som ofte er i media og forsvarer de værste kriminelle i byen tar på seg oppdrag ved å se på at noen henter ting fra en bod. Min eks er ikke velstående for å si det slik. Jeg har lite lyst til å hente tingene med denne advokaten til stede og jeg vet at min eks planlegger å skape drama. Noen som vet om jeg må hente tingene med advokat til stede? Anonymkode: a9293...e9d Jeg tror det er mye du ikke forteller her. Anonymkode: 3816d...2ca 9
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #13 Skrevet 6. oktober 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Skjønner ikke helt problemet ditt. Du skal hente noen leker eller ting fra en bod. En advokat skal være tilstedet. Hva så? Hvorfor er du ute etter å lage drama for dette? Anonymkode: 74ccf...ff5 Fordi hun ikke har skrevet hele sannheten. Vi vet bare hennes side av saken. Anonymkode: 3816d...2ca 4
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #14 Skrevet 6. oktober 2021 Dette oser drama fra din side også TS! Hadde du ikke ønsket drama, hadde du jo bare hentet tingene som avtalt. Det er en tredjepart (advokaten) tilstede, så det er bare en trygghet for å minske sjansen for drama. Hvis eksen ikke er velstående, så har han en god grunn til å betale advokaten, ev. så er saken sånn at advokaten støtter hans syn og gjør dette "pro bono". Det er bare å hente tingene, så er det ferdig. Anonymkode: 93a0c...5d2 5
prt90 Skrevet 6. oktober 2021 #15 Skrevet 6. oktober 2021 Jeg anbefaler deg å leie enn et musikk-korps som kan spille mens hun henter tingene ut fra boden. Det er mye billigere enn Advokat og akkurat like nyttig. 5
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #16 Skrevet 6. oktober 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Skjønner ikke helt problemet ditt. Du skal hente noen leker eller ting fra en bod. En advokat skal være tilstedet. Hva så? Hvorfor er du ute etter å lage drama for dette? Anonymkode: 74ccf...ff5 Jeg kan ikke se at jeg har sagt det er et problem? Jeg spurte om det var vanlig. Anonymkode: a9293...e9d
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #17 Skrevet 6. oktober 2021 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Skjønner ikke helt problemet ditt. Du skal hente noen leker eller ting fra en bod. En advokat skal være tilstedet. Hva så? Hvorfor er du ute etter å lage drama for dette? Anonymkode: 74ccf...ff5 For et hyggelig svar. Jeg spurte om det var vanlig praksis. Anonymkode: a9293...e9d
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #18 Skrevet 6. oktober 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Dette oser drama fra din side også TS! Hadde du ikke ønsket drama, hadde du jo bare hentet tingene som avtalt. Det er en tredjepart (advokaten) tilstede, så det er bare en trygghet for å minske sjansen for drama. Hvis eksen ikke er velstående, så har han en god grunn til å betale advokaten, ev. så er saken sånn at advokaten støtter hans syn og gjør dette "pro bono". Det er bare å hente tingene, så er det ferdig. Anonymkode: 93a0c...5d2 Hvordan oser det drama fra min side? Til din opplysning har vedkommende avlyst hver gang på samme dag vi har avtalt henting. Det er ingen drama fra min side. Anonymkode: a9293...e9d 1
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #19 Skrevet 6. oktober 2021 Blondie65 skrev (6 timer siden): Jeg skjønner ikke problemet ditt. Kan ikke far få betale kongen, garden og musikkorpset, to kjendisadvokater og for at Hellbillies spiller den dagen tingene skal hentes av deg og din venninne? Du skal selvsagt ikke betale noe for fars drama, det får han gjøre selv. Har jeg sagt at jeg har et problem? Jeg spurte om det var vanlig. Til opplysning har jeg minst mulig kontakt med vedkommende. Jeg har heller ikke nevnt at jeg skal betale for fars advokat., Anonymkode: a9293...e9d
cleangal Skrevet 6. oktober 2021 #20 Skrevet 6. oktober 2021 Er datter så gammel at hun eventuelt kan hente tingene sine selv? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå