AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #1 Skrevet 6. oktober 2021 https://www.nettavisen.no/okonomi/kraftig-hopp-i-stromprisen-ekstrempriser-i-europa/s/12-95-3424187682 Prisene på strøm i Sør-Norge hopper i snitt nesten 20 prosent opp på torsdag. Gjennomsnittsprisen blir rundt 1,20 kroner per kWh - før man legger på moms og nettleie. Med avgifter blir det rundt 2 kroner per kWh. Noe av årsaken ser ut til å være at de store nedbørsmengdene i Sør-Norge de siste dagene, har falt på «feil» sted. Anonymkode: 13dd7...e60
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #2 Skrevet 6. oktober 2021 Ja, noe må man jo skylde på. Det neste blir vel at regnet ikke oppfører seg som det pleier. Anonymkode: d12c7...eaf 2
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #3 Skrevet 6. oktober 2021 Vi blir lurt. Her er den nær 3 kr nå inkl nettleie. Dette går ikke bra. Har skrudd av alt og sitter under teppe. Vasker klær 1 dag i uken og 1 gang oppvaskmaskin. Neste regning blir på over 5000 kr. 😱😡 Anonymkode: 74728...cf3 1
Druid Skrevet 6. oktober 2021 #4 Skrevet 6. oktober 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja, noe må man jo skylde på. Det neste blir vel at regnet ikke oppfører seg som det pleier. Anonymkode: d12c7...eaf Så vidt jeg har sett , har det ikke det; været har kommet annerledes inn til landet mye av året. Jeg sier ikke dette er den nye normalen, men jeg HÅPER det som skjer nå er naturlig variasjon.
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #5 Skrevet 6. oktober 2021 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Vi blir lurt. Her er den nær 3 kr nå inkl nettleie. Dette går ikke bra. Har skrudd av alt og sitter under teppe. Vasker klær 1 dag i uken og 1 gang oppvaskmaskin. Neste regning blir på over 5000 kr. 😱😡 Anonymkode: 74728...cf3 Og fyllingsgraden i vannmagasinene er på et historisk bunnnivå. Dette kan bli riktig ille til vinteren. Anonymkode: 13dd7...e60
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå