Gå til innhold

Selvruning + reseptbelagt krem

Anbefalte innlegg

Gjest Skinoren
Skrevet

Kanskje noen kan hjelpe.

Jeg går nå på en reseptbelagt krem (Skinoren) mot uren hud i ansiktet. Jeg bruker også Basiron Wash morgen og kveld. Til nå har jeg ikke turt å bruke selvbruning innimellom, da jeg tenker at dette vil virke forstyrrende.

Men nå, så skal jeg snart i en 30 års dag, og har veldig lyst til å bruke selvbruning noen dager før den store feiringen. Er det helt håpløst av meg å tenke på dette midt oppi denne prosessen jeg er i?

Tenkte at om jeg på morgenen brukte reseptkrem. Midt på dagen vasket ansiktet og brukte selvbruning, så sent på kvelden vasker ansiktet igjen for så å bruke den reseptbelagte kremen igjen om natten. Høres tankegangen min uforsvarlig ut?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det tror jeg du fint kan gjøre en gang imellom, har selv hatt problemer med kviser og brukt de krem/salvene...å jeg føler jeg må ha litt selvbruning en gang imellom, men du burde absolutt kjøpe selvbrunings serviettene fra Comodynes (kommer noen stk i en plastik pakke å de er gullfarget utenpå) de fins ikke fettete..

Skrevet

Jeg vil tro at det burde gå greit med selvbruning et par ganger i uka, men sikker er jeg ikke...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...