AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #1 Skrevet 6. oktober 2021 Jeg har jobbet som kokk i noen år. Dette var ikke for meg pga mye mobbing og ugreie folk. Før elsket jeg å jobbe, hadde alltid energi og gledet meg til jobb. Etter mobbingen kom det en grå sky over meg. Jobbet som kokk i noen år, på hver plass var det folk som prøvde å trykke meg ned. Nå klarer jeg ikke å tenke på dette yrket og skal starte på nytt med ny utdanning. Er bare det at jeg ikke klarer å se positivt på det, pga jeg har fått så dårlig selvtillit. Er redd det er slik i andre yrker også? Er det bedre i andre yrker? Har lyst til å glede meg. Anonymkode: 8a302...279
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2021 #2 Skrevet 6. oktober 2021 Jeg har det ganske likt, og det er klart at synet ditt og følelsene dine når du tenker på jobb er veldig påvirket av tidligere negative hendelser. Det er lurt å tenke på arbeidsmiljø og arbeidsforhold for å gi deg de beste oddsene, for det er jo veldig mange potensielt bra yrker for deg. Det betyr utrolig mye å jobbe på riktig sted med de riktige menneskene rundt seg. Det kommer nok til å ta tid før du gleder deg, men det kommer med tiden hvis du finner noe du trives med. Anonymkode: 460b7...dd4 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå